• Anonym (Trött)

Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

• Svar på tråden Bli fingerknullad?
  • New  Dawn
    Snälla Killen skrev 2025-05-04 09:32:26 följande:
    Fast det finns en punkt där inne som aldrig säger nej till rätt form av stimulans 
    Det där är inte sant, men ja, tömma urinblåsan kan ju ske om man trycker innifrån väldigt mycket på den och urinrörets sfinktrar. Vissa män tror att vätska som kommer per automatik betyder njutning, men så är det inte. 

(Ja, man kan så klart njuta av fingerpullade, med, eller utan vätska inblandat och med eller utan orgasm) 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (G)
    Anonym (Dellta) skrev 2025-05-04 09:26:56 följande:
    Nej, du är sannerligen inte den enda. De flesta erfarna män vet att klitoris och blygdläpparna är mer erogena  onråden.
    G-punkten är det där lite "knottriga" som man kan känna "upptill" en bit innanför slidöppningen om hon ligger på rygg.

Kom åt och berör där så ...

Men nej, det är inte samma sak som att tok-föra fingrar hårt in och ut och hoppas på fontän-orgasm (i praktiken kiss).
  • Noname00

Jag trodde också när jag var yngre att det var hårt in å ut å som gällde.

Generellt gillar det flesta kvinnor skulle jag säga att bli fingrade men på olika sätt och ibland i kombinationed annat tex smeka eller slicka på klittan samtigt.

Men att föra in två fingar i början är ett härligt sätt att kontrollera om hon är våt sen kan man ju att passa på å mjuka upp lite.

Be han ta det lite lugnare eller att han formar fingrarna som en krok i dig å drar dom försikt höger till vänster han kan även prova att slicka dig samtigt om du gillar det.

Att fingra å handdunka så det slår i är inte slöa som gillar. 

• Snälla Killen
    New Dawn skrev 2025-05-04 20:02:30 följande:
    Det där är inte sant, men ja, tömma urinblåsan kan ju ske om man trycker innifrån väldigt mycket på den och urinrörets sfinktrar. Vissa män tror att vätska som kommer per automatik betyder njutning, men så är det inte. 

(Ja, man kan så klart njuta av fingerpullade, med, eller utan vätska inblandat och med eller utan orgasm) 
    Har alltid funkat för den jag har fingrat, men om du insisterar på att jag ljuger så gör jag självklart det i din värld 🙃
    Snäll? Definiera snälla...
  • Tom Araya
    Anonym (Trött) skrev 2025-05-04 08:52:51 följande:
    Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

Som allt annat varierar det individuellt och är även beroende på hur det görs.
  • Cheers
    Tom Araya skrev 2025-05-11 06:10:02 följande:
    Sverige är mångkulturellt så det finns många olika sätt att göra det på beroende på kulturell särart. Det finns alltså inte bara ett enda mångkulturellt sätt.
  • Snälla Killen
    Tom Araya skrev 2025-05-11 06:10:02 följande:
    Exakt! 🙂
  • Snälla Killen
    Cheers skrev 2025-05-11 06:25:37 följande:
    Sverige är mångkulturellt så det finns många olika sätt att göra det på beroende på kulturell särart. Det finns alltså inte bara ett enda mångkulturellt sätt.
    Vad har mångkultur att göra med fingermagi? 🤔

Men du kanske har en poäng, trots allt...

Väljer man att se en fyrkant istället för en cirkel (pga sin religion eller whatever), så är ju förutsättningarna drastiskt försämrade hos en individ som egentligen, innerst inne, vill uppleva det fantastiska med ett finger som petar på rätt ställe vid rätt tidpunkt här i livet 😊
Svar på tråden Bli fingerknullad?