Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-15 00:22:59 följande:
Jag tror du blandar ihop mig med någon annan här. Jag har inte förnekat att fontänorgasmen mestadels kommer ifrån urinblåsan. Det jag förnekar är att det därmed automatiskt är kiss. Din fixering vid detta känns barnslig.
Har du någon källa för ditt påstående att kroppen producerar kiss hypersnabbt under samlag av samma anledning som den producerar kiss i normal takt när man inte har sex?
Nej jag blandar inte ihop. Det är så otroligt konstigt att du tror att urinblåsan skulle producera någon annan vätska.?!
Det är inte barnsligt att tro att urinblåsan producerar urin. Det är fakta. Det är så kroppen fungerar.
Jag har redan länkat en studie där man upptäckte att kvinnors urinblåsa fylldes under under sexuell stimulans, och tömdes i samband med fontänorgasm, trots att de kissat innan. Dessutom såg man det när ett par hade sex i en MR kamera. Jag kommer inte åt den länken just nu, men har delat den tidigare här på FL.
Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-15 00:22:59 följande:
Ingen här har sagt att kiss ALLTID luktar och är gult, bara att någon kanske hade noterat att fontänorgasmer påminner om kiss. Att det krävs en vetenskaplig undersökning för att konstatera att fontänorgasmer innehåller samma ämnen som vanligt urin fast i låga koncentrationer, bevisar inte riktigt att fontänorgasmer är att betrakta som vanligt kiss. Man kan kissa utspätt i andra situationer också, men då är det just kissar man gör.
Jag har läst det flera gånger här på FL, både av män och kvinnor, att de upplevt fontän som urin, eller lite gult.
Urin har olika koncentrationer. Om en patient (tex) har väldigt utspädd urin av någon anledning blir det inte "något annat". Om du dricker mycket vatten är det fortfarande urin du kissar.
Det finns redan, minst en, studie som visar att fontänorgasm är urin. Man såg även marginella spår av ämnen som kommer från sekret. (Det fanns dock även i urin som de kissade
efter orgasmen)