• Anonym (Trött)

Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

• Svar på tråden Bli fingerknullad?
  • Anonym (Ointressant)
    New Dawn skrev 2025-05-14 10:46:25 följande:
    Nej det är inte en annan funktion, bara det att urin produceras snabbare. Antagligen för att kunna skölja ut mikroorganismer riskerar komma in i samband med sex.

Det har dock inget med fontänorgasm att göra. 
    Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-14 10:09:58 följande:
    Det finns väldigt många människor, inte minst gifta par, som har erfarenhet av både kiss (t ex genom små barn) och av fontänorgasmer. Om ingen av dem gör kopplingen att det som kommer ut vid fontänorgasmer är kiss, 
    Så med din inställning "kissar" man inte efter sex heller. Det är ju samma grej. Du tycker inte det är konstigt att den studie som finns visade att fontänorgasm (lite större mängder) kommer från urinblåsan. 
    Det är ju så uppenbart att det inte finns några blåsor/körtlar som kan spruta större mängder. Finns ingen vettig person som skulle lägga pengar på det. 
    Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-14 10:09:58 följande:
    Om urinblåsan redan är full av gammalt mörkt kiss när man inleder sexet kommer förstås det som kommer ut vara mer gult. Men om urinblåsan är tömd innan och kroppen för njutningens skull blåser upp urinblåsan med färsk vätska (som inte verkar komma via njurarna utan utsöndras på annat sätt till urinblåsan), så är det ju inte kiss. 
    Du är helt makalös! Så nu tror du att det finns ett annat organ som utvinner vätska, som ingen upptäckt!?! 

Jag tror på riktigt du och många andra inte har så bra koll på urin. Den luktar inte alltid, och är, inte sällan, så lite färgad att det inte syns på lakan. 

Jag var på toan nyss. Kände ingen lukt, från pappret eller toastolen. Har inte  känt lukt när jag några gånger råkat läcka lite i trosor och byxor. Var det fontänorgasm jag fick? 

Jag tror du blandar ihop mig med någon annan här. Jag har inte förnekat att fontänorgasmen mestadels kommer ifrån urinblåsan. Det jag förnekar är att det därmed automatiskt är kiss. Din fixering vid detta känns barnslig. 

Har du någon källa för ditt påstående att kroppen producerar kiss hypersnabbt under samlag av samma anledning som den producerar kiss i normal takt när man inte har sex? 

Ingen här har sagt att kiss ALLTID luktar och är gult, bara att någon kanske hade noterat att fontänorgasmer påminner om kiss. Att det krävs en vetenskaplig undersökning för att konstatera att fontänorgasmer innehåller samma ämnen som vanligt urin fast i låga koncentrationer, bevisar inte riktigt att fontänorgasmer är att betrakta som vanligt kiss. Man kan kissa utspätt i andra situationer också, men då är det just kissar man gör. 

Vidare är det min frus upplevelser jag återger om hur en fontänorgasm känns. Faktum är att hon oftast inte känner dem alls. Ibland märker hon inte ens att det sker, och även när hon märker det så understryker hon att det inte alls känns som en orgasm. Hon räknar det inte som att hon "kommit". Och det kan (som jag upprepat många gånger nu) ske både när sexet är som allra skönast (oberoende av själva fontänorgasmen) och när stimuleringen är påtvingad med syfte att framkalla just en fontänorgasm (och då upplevs stimulansen inte nödvändigtvis som skön alls). 

• Anonym (Noname00)

Om vi återgår till ämnet är det verkligen ingen kvinna här som gillar att bli fingrad?

Det verkar vara mest män som talar om hur kvinnor vill ha det.

• Anonym (Handlar om teknik)
    Anonym (Noname00) skrev 2025-05-15 08:04:55 följande:

Om vi återgår till ämnet är det verkligen ingen kvinna här som gillar att bli fingrad?

Av rätt person med rätt teknik, absolut. Precis som när det gäller sex i övrigt. 
  • Snälla Killen

Fast när en man förklarar öppet här inne  om sina egna erfarenheter (ej riktat mot något kön) så tolkar vissa det som att man försöker "lära" andra kvinnor...

Jag har gett upp denna tråden
    Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Fontänis)

Kvinna här!

Jag älskar det om mannen vet vad han gör. För mig finns det två sätt som är "rätt":

1. Ett finger inuti som cirkulerar runt öppningen och retas mot framväggen. Helst ska samtidigt ett annat finger smeka på utsidan på läpparna, och/eller klitoris.

2. Två fingrar inuti, lätt böjda mot framvägg så att de trycker mot g-punkten. Jag föredrar ett ganska rejält tryck men medelfart rytm. (pumpa stenhårt är inte skönt)

Det finns några fel som en del män tyvärr tror är rätt:
    -Raka fingrar in och ut, det ger ingenting
    -Vassa naglar, AJ! Värst är nagelbitares naglar. 
    -Slappa fingrar, nope nej tack!
    -Pumpa stenhårt, kan göra ont. 
    -Testa hur många fingrar som får plats och pressa in så många som möjligt. Nej tack, du kan gå!
  • New  Dawn
    Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-15 00:22:59 följande:

Jag tror du blandar ihop mig med någon annan här. Jag har inte förnekat att fontänorgasmen mestadels kommer ifrån urinblåsan. Det jag förnekar är att det därmed automatiskt är kiss. Din fixering vid detta känns barnslig. 

Har du någon källa för ditt påstående att kroppen producerar kiss hypersnabbt under samlag av samma anledning som den producerar kiss i normal takt när man inte har sex? 

Nej jag blandar inte ihop. Det är så otroligt konstigt att du tror att urinblåsan skulle producera någon annan vätska.?!
    Det är inte barnsligt att tro att urinblåsan producerar urin. Det är fakta. Det är så kroppen fungerar. 

Jag har redan länkat en studie där man upptäckte att kvinnors urinblåsa fylldes under under sexuell stimulans, och tömdes i samband med fontänorgasm, trots att de kissat innan. Dessutom såg man det när ett par hade sex i en MR kamera. Jag kommer inte åt den länken just nu, men har delat den tidigare här på FL.

Ingen här har sagt att kiss ALLTID luktar och är gult, bara att någon kanske hade noterat att fontänorgasmer påminner om kiss. Att det krävs en vetenskaplig undersökning för att konstatera att fontänorgasmer innehåller samma ämnen som vanligt urin fast i låga koncentrationer, bevisar inte riktigt att fontänorgasmer är att betrakta som vanligt kiss. Man kan kissa utspätt i andra situationer också, men då är det just kissar man gör. 

Jag har läst det flera gånger här på FL, både av män och kvinnor, att de upplevt fontän som urin, eller lite gult. 

Urin har olika koncentrationer. Om en patient (tex) har väldigt utspädd urin av någon anledning blir det inte "något annat". Om du dricker mycket vatten är det fortfarande urin du kissar. 

Det finns redan, minst en, studie som visar att fontänorgasm är urin. Man såg även marginella spår av ämnen som kommer från sekret. (Det fanns dock även i urin som de kissade efter orgasmen) 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn

Vidare är det min frus upplevelser jag återger om hur en fontänorgasm känns. Faktum är att hon oftast inte känner dem alls. Ibland märker hon inte ens att det sker, och även när hon märker det så understryker hon att det inte alls känns som en orgasm. Hon räknar det inte som att hon "kommit". Och det kan (som jag upprepat många gånger nu) ske både när sexet är som allra skönast (oberoende av själva fontänorgasmen) och när stimuleringen är påtvingad med syfte att framkalla just en fontänorgasm (och då upplevs stimulansen inte nödvändigtvis som skön alls). 

Varför, i hela världen, kallar du (hon) det för fontänorgasm, om det inte känns?!?!?

Det allra mest logiska här är ju att hon helt enkelt läcker urin ibland. Det kan så klart ske både när det är skönt och när det inte är skönt. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Anonym (Fontänis) skrev 2025-05-15 10:25:42 följande:
    Kvinna här!

Jag älskar det om mannen vet vad han gör. För mig finns det två sätt som är "rätt":

1. Ett finger inuti som cirkulerar runt öppningen och retas mot framväggen. Helst ska samtidigt ett annat finger smeka på utsidan på läpparna, och/eller klitoris.

2. Två fingrar inuti, lätt böjda mot framvägg så att de trycker mot g-punkten. Jag föredrar ett ganska rejält tryck men medelfart rytm. (pumpa stenhårt är inte skönt)

Det finns några fel som en del män tyvärr tror är rätt:
    -Raka fingrar in och ut, det ger ingenting
    -Vassa naglar, AJ! Värst är nagelbitares naglar. 
    -Slappa fingrar, nope nej tack!
    -Pumpa stenhårt, kan göra ont. 
    -Testa hur många fingrar som får plats och pressa in så många som möjligt. Nej tack, du kan gå!
    Jag håller med om mycket av det du skriver, men det jag uppskattar som skönt med att ha böjda fingrar är också att baksidan av fingrarna (andra fingerleden uppifrån till fingrarnas fäste) stimulerar baksidan av slidväggen och jag tycker det är väldigt skönt att han liksom "trycker upp/in" hela slidan.

Jag kan också uppskatta ganska mycket "in och ut" men inget "hårt pumpande" mer glidande och bestämda tag med mycket tryck, in och ut.

Min man ser alltid till att fingrarna är klippta och filade innan. Ibland fixar han till strax innan.

Min man har stora händer, men för mig är det perfekt med 2 stycken. Ibland börjar han lite med en.
  • Anonym (baddie)

Hejsan! 
    Jag gillar inte heller att bli det, det är inte skönt på nått sätt och känns typ äckligt? Men säg det bara det till honom att du inte vill, då bör han lyssna annars får du kasta honom. Min värnina (hon är runt 20 år) She loves it, det är olika från person till person. But i fucking hate it, tack för mig!

• Anonym (Ointressant)
    New Dawn skrev 2025-05-15 10:56:45 följande:
    Varför, i hela världen, kallar du (hon) det för fontänorgasm, om det inte känns?!?!?

Det allra mest logiska här är ju att hon helt enkelt läcker urin ibland. Det kan så klart ske både när det är skönt och när det inte är skönt. 

Jag började med att skriva det inom citattecken, eller något helt annat som att det skvätter. Det var inte jag som uppfann uttrycket fontänorgasm. På engelska heter det squirt och det implicerar inte att det är nån sorts orgasm utan bara att det skvätter. 

Jag kan göra ett försök till att förklara hur det känns för henne. Enligt vad vi har märkt så kan min fru skvätta i två olika situationer. 

1. När jag pumpar med spindelmannengrepp mot G-punkten. Själva pumpandet känns intensivt men inte nödvändigtvis skönt. Efter 10-20 sekunder skvätter det ut kaskader ända ner till fötterna (om hon ligger på rygg i sängen), men hon märker knappt att det händer. Det känns inget särskilt för henne (som märks utöver hur pumpandet känns) och hon upplever det absolut inte som en orgasm. Det är inte vi som har bestämt att det kallas fontänorgasm. Första gångerna det hände tyckte vi att det var lite coolt och gjorde det ibland under en period, tills vi insåg att ingen av oss hade något större nöje av det. 

2. När hon är extra uppladdad och "svullen" där nere och vi kör med vanlig penetration i vissa ställningar, så kan vi märka att det plötsligt blivit väldigt blött. Det är inte alltid vi märker precis när det händer, mer än att vi märker efteråt vilka pölar vi lämnat. Vi har annat att tänka på då, eftersom penetrationen är extra skön för båda i dessa situationer. När vi märker pölarna ser vi det som ett sorts kvitto på hur härligt det varit, för det händer bara när det är som allra bäst. Vår teori är att, när hon är extra svullen så kommer penetrationen åt g-punkten bättre än vanligt, så att detta framkallar skvättandet. 

Kontentan är att vi ganska enkelt kan framkalla "fontänorgasm" när vi vill, men vi ser ingen anledningen att göra det bara för sakens skull. Händer det av sig själv under samlag är det dock ofta ett kvitto på att vi haft det ovanligt bra. 

Jag har frågat hur det känns många gånger och hon har gjort det tydligt att det inte alls känns som att kissa. Hon vet hur det känns när man kissar, när man kissar på sig ofrivilligt pga fullblåsa/tryck, eller att läcka ofrivilligt av andra anledningar. En "fontänorgasm" påminner på inget sätt om det. 

Det flesta här verkar inte uppskatta din mani att försöka övertala alla om att de egentligen råkar kissa på sig när de har sex. 

Svar på tråden Bli fingerknullad?