• Anonym (Trött)

Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

• Svar på tråden Bli fingerknullad?
  • New  Dawn
    Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-13 08:02:51 följande:

Det verkar också som att det som kommer från urinblåsan påminner väldigt lite om kiss. Man kan skvätta flera gånger trots att man kissat precis innan samlaget, för att kroppen själv verkar fylla på blåsan med en vätska under upphetsning. Jag tänker att NÅGON borde ha erfarenhet av att vätskan ser ut som, fläckar som, och luktar som urin om det hade varit enbart det. 

Urinblåsan kan inte innehålla någon annan vätska. Det är helt otroligt att man kan tro att det är något annat, någon annan vätska, i urinblåsan. 

Hur kan man ens tro något sådant. Det är ett väldigt komplicerat system som reglerar och producerar urin, och det kommer njurarna och samlas i urinblåsan. Självklart finns det inget "annat"

Tror du det på fullaste allvar? 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Ointressant)
    New Dawn skrev 2025-05-13 11:31:36 följande:
    Urinblåsan fylls snabbare under sex, även om man inte får fontänorgasm. 

Man har sett att kvinnors urinblåsa fylls under samlag i magnetkamera. Det har alltså inget med fontänorgasm att göra.

Jag själv har tex noterat detta, att min urin, som jag kissar efter sex, ofta inte luktar eller syns i toalettstolen.

Jag har även råkat läcka urin tex när jag nyst/ hoppat, och det har faktiskt inte luktat någon gång. Självklart skulle det kunna bli lukt, men faktum är att jag aldrig känt något. Du och ni andra här på FL, hade inte trott att det var urin. 

Det är jättekonstigt att gå efter lukt. Ett barn i min närhet råkade kissa på mina kläder och det kändes ingen lukt den gången. Andra gånger luktar det. Du och andra här skulle antagligen tro att hon fick fontänorgasm.

Jag har vänner som jag diskuterat sex med. Hon får ofta  fontänorgasm, men enligt dem har det ibland varit mer gult. För det mesta klart. Hon kan däremot njuta lika mycket även om det blir lite gult. Hur skulle du tänka om din kvinna fick en jätteskön fontänorgasm, men det blir lite gult 
    Hade du då inte tyckt att det var en riktigt fontänorgasm? 

Det är inte konstigt att kunna få fontänorgasm både med eller utan njutning. Det är väldigt logiskt. Att tömma urinblåsan kan man ju verkligen göra utan njutning,(tex om man pumpar mot urinblåsan/urinröret) men ja, gör man det samtidigt som en skön orgasm, så blir ju upplevelsen totalt annorlunda. 
    Du behöver börja läsa vad jag skriver. 

Jag skrev ju just det, att urinblåsan fylls på vid upphetsning. Det är ju en helt annan funktion än kroppens vanliga vätskebalans och utrensning av slaggprodukter. Tillströmningen av vätska under samlag fyller en helt annan funktion i kroppen och därför påminner också blandningen väldigt lite om det vi brukar betrakta som kiss. 

Det finns väldigt många människor, inte minst gifta par, som har erfarenhet av både kiss (t ex genom små barn) och av fontänorgasmer. Om ingen av dem gör kopplingen att det som kommer ut vid fontänorgasmer är kiss, utan det krävs vetenskapliga undersökningar för att kunna fastställa att det ens kommer (mestadels) genom urinblåsan, så ser jag ingen anledningen att hålla fast vid att kalla det för kiss. 

Om urinblåsan redan är full av gammalt mörkt kiss när man inleder sexet kommer förstås det som kommer ut vara mer gult. Men om urinblåsan är tömd innan och kroppen för njutningens skull blåser upp urinblåsan med färsk vätska (som inte verkar komma via njurarna utan utsöndras på annat sätt till urinblåsan), så är det ju inte kiss. 
  • New  Dawn
    Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-14 10:09:58 följande:
    Du behöver börja läsa vad jag skriver. 

Jag skrev ju just det, att urinblåsan fylls på vid upphetsning. Det är ju en helt annan funktion än kroppens vanliga vätskebalans och utrensning av slaggprodukter. Tillströmningen av vätska under samlag fyller en helt annan funktion i kroppen och därför påminner också blandningen väldigt lite om det vi brukar betrakta som kiss. 
    Nej det är inte en annan funktion, bara det att urin produceras snabbare. Antagligen för att kunna skölja ut mikroorganismer riskerar komma in i samband med sex.

Det har dock inget med fontänorgasm att göra. 
    Det finns väldigt många människor, inte minst gifta par, som har erfarenhet av både kiss (t ex genom små barn) och av fontänorgasmer. Om ingen av dem gör kopplingen att det som kommer ut vid fontänorgasmer är kiss, 
    Så med din inställning "kissar" man inte efter sex heller. Det är ju samma grej. 
    , utan det krävs vetenskapliga undersökningar för att kunna fastställa att det ens kommer (mestadels) genom urinblåsan, så ser jag ingen anledningen att hålla fast vid att kalla det för kiss. 
    Du tycker inte det är konstigt att den studie som finns visade att fontänorgasm (lite större mängder) kommer från urinblåsan. 
    Det är ju så uppenbart att det inte finns några blåsor/körtlar som kan spruta större mängder. Finns ingen vettig person som skulle lägga pengar på det. 
    Om urinblåsan redan är full av gammalt mörkt kiss när man inleder sexet kommer förstås det som kommer ut vara mer gult. Men om urinblåsan är tömd innan och kroppen för njutningens skull blåser upp urinblåsan med färsk vätska (som inte verkar komma via njurarna utan utsöndras på annat sätt till urinblåsan), så är det ju inte kiss. 
    Du är helt makalös! Så nu tror du att det finns ett annat organ som utvinner vätska, som ingen upptäckt!?! 

Jag tror på riktigt du och många andra inte har så bra koll på urin. Den luktar inte alltid, och är, inte sällan, så lite färgad att det inte syns på lakan. 

Jag var på toan nyss. Kände ingen lukt, från pappret eller toastolen. Har inte  känt lukt när jag några gånger råkat läcka lite i trosor och byxor. Var det fontänorgasm jag fick? 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-12 00:57:41 följande:

Men samtidigt vill jag påpeka att "fontänorgasmer" är helt ointressanta för både mig och min fru. Det är ingen riktig orgasm, det är inte särskilt skönt, åtminstone inte om man pressar fram det bara för sakens skull. Dessutom gör det slidan torr och sträv så att det glider sämre. När vi var unga och oerfarna gjorde vi det ibland bara för att det var lite kul att det gick, typ. Men ganska snart insåg vi att det inte finns någon anledning att göra det bara för sakens skull. Vi ägnar oss hellre åt sånt som är skönt och härligt på riktigt. 

Det händer att hon skvätter vid vanlig penetration när hon är riktigt upphetsad. Inte heller då räknar vi det som en riktig orgasm, men vid dessa tillfällen kommer det åtminstone som ett kvitto på att hon är riktigt upphetsad och har det riktigt skönt. Fast det märker jag på andra sätt också. Och det är inte skvättandet som gör det skönt, utan skvättandet kommer av ATT det är skönt. 

Varför räknar ni inte fontänorgasm som en riktig orgasm?
    Du skriver att hon skvätter under penetrering. Under samagets gång, eller just vid orgasm? 
  • Anonym (Fontänis)

Men snälla ... jag kan bara prata för min egen fontänorgasm. När jag får fontänorgasm så blir jag blaskvåt inuti sl*dan, ibland sprutar allt ut men ibland blir en del kvar (beroende på ställning). På mig kommer den garanterat inifrån sl*dan. 

Det luktar liiite kiss ibland men oftast inte. Vad det är för typ av vätska spelar väl noll roll! 

Fontänorgasmen för mig är inte den skönaste eller orgasmen, mer ett pfff när det väl händer. Men uppbyggnaden av den är himmelsk och ibland känns uppbyggnaden av den som en lång orgasm, med ett litet körsbär på toppen i form av en squirt. 

• New  Dawn
    Anonym (Fontänis) skrev 2025-05-14 11:31:02 följande:

Fontänorgasmen för mig är inte den skönaste eller orgasmen, mer ett pfff när det väl händer. Men uppbyggnaden av den är himmelsk och ibland känns uppbyggnaden av den som en lång orgasm, med ett litet körsbär på toppen i form av en squirt. 

Vad menar du med uppbyggnaden, till skillnad mot uppbyggnad av annan orgasm? 

Hur bygger du(ni) upp fontänorgasm jämfört med annan orgasm? Hur får du orgasm av annan typ? 
  • New  Dawn
    Anonym (Fontänis) skrev 2025-05-14 11:31:02 följande:

Men snälla ... jag kan bara prata för min egen fontänorgasm. När jag får fontänorgasm så blir jag blaskvåt inuti sl*dan, ibland sprutar allt ut men ibland blir en del kvar (beroende på ställning). På mig kommer den garanterat inifrån sl*dan. 

Slidan kan bli fuktig på väggar och särskilt i mynningen, men kan inte rymma större mängder vätska, och kan inte heller  spruta ut det. Den har inte de egenskaperna. 
  • Snälla Killen
    New Dawn skrev 2025-05-12 16:59:35 följande:
    Vad, exakt, har jag uppfattat fel? Jag utgår i från det du skrivit. 
    Jag bryr mig faktiskt inte så mkt om vad folk säger, det är deras handlingar som i slutändan har betydelse...

Jag tycker jag tidigare i tråden har gett en ganska bra beskrivning kring mina handlingar och erfarenheter. 

Jag var även tydlig i min beskrivning att detta fungerar inte i alla lägen och alla är inte lika fingerfärdiga som mig heller...

Vissa saker är inte menat för en människa att förstå sig på 😇
    Snäll? Definiera snälla...
  • New  Dawn
    Snälla Killen skrev 2025-05-14 23:24:59 följande:
    Jag bryr mig faktiskt inte så mkt om vad folk säger, det är deras handlingar som i slutändan har betydelse...

Jag tycker jag tidigare i tråden har gett en ganska bra beskrivning kring mina handlingar och erfarenheter. 

Jag var även tydlig i min beskrivning att detta fungerar inte i alla lägen och alla är inte lika fingerfärdiga som mig heller...

Vissa saker är inte menat för en människa att förstå sig på 😇
    I dina inlägg vill framstå som att du är guds gåva till kvinnorna, och det känns tvärtom rätt motbjudande.
    Sista meningen likaså. 
  • Snälla Killen
    New Dawn skrev 2025-05-14 23:42:55 följande:
    I dina inlägg vill framstå som att du är guds gåva till kvinnorna, och det känns tvärtom rätt motbjudande.
    Sista meningen likaså. 
    Det finns en anledning till varför folk väljer att provköra en bil innan de väljer att köpa den...

Ibland kan man faktiskt bli positivt överraskad!

För övrigt är jag en värdelös försäljare, eftersom att ord inte riktigt är min grej inom just detta sammanhanget 😉
    Snäll? Definiera snälla...
Svar på tråden Bli fingerknullad?