• Anonym (Trött)

Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

• Svar på tråden Bli fingerknullad?
  • Anonym (Klåfingrig)
    New Dawn skrev 2025-05-12 17:24:20 följande:
    Wikipedia... Tycker du det är en pålitlig källa? Varifrån kommer den sk informationen? 

De små körtlar kring urinröret och urinrörsmyningen är väääldigt små. De utsöndrar vätska under sexuell upphetsning, för att skydda urinröret. Skenes körtlar motsvarar ungefär storleken av ett blåbär. Det skulle så klart kunna komma lite extra ibland, men det är så små mängder. Självklart skulle dessa körtlar kunna tömmas under orgasm, men även vanligt  slidsekret bildas extra när man är väldigt upphetsad, vilket sker man är nära orgasm, och vid orgasm, men att se detta, skvätta och dessutom, "spruta". Finns ingen seriös forskning som visat det. Försök gärna visa det.
    Kan inte bidra med varken fakta eller statistik, bara med personlig erfarenhet.
    Upplevt blöt/fontän med tre olika kvinnor.
    Två av dem var när hon red mig och jag kände hur det rann ner över mig.
    En av dem fingrade jag och hon kom som en brandspruta!! Trycket var så högt att sprutet hördes. Längden på sprutet och även mängden var klart imponerande.
    De två första skedde i säng och den tredje utomhus - inte vid något tillfälle har det luktat kiss eller blivit några som helst fläckar när det torkat.
    Vätskan var i samtliga fall helt klar och utan särskild doft.
  • Tukt
    New Dawn skrev 2025-05-12 17:24:20 följande:
    Wikipedia... Tycker du det är en pålitlig källa? Varifrån kommer den sk informationen? 

De små körtlar kring urinröret och urinrörsmyningen är väääldigt små. De utsöndrar vätska under sexuell upphetsning, för att skydda urinröret. Skenes körtlar motsvarar ungefär storleken av ett blåbär. Det skulle så klart kunna komma lite extra ibland, men det är så små mängder. Självklart skulle dessa körtlar kunna tömmas under orgasm, men även vanligt  slidsekret bildas extra när man är väldigt upphetsad, vilket sker man är nära orgasm, och vid orgasm, men att se detta, skvätta och dessutom, "spruta". Finns ingen seriös forskning som visat det. Försök gärna visa det.
    Är det här bättre då?
    www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/kropp-och-kon/fittan/sa-kan-du-njuta-av-din-fitta/kvinnors-utlosning/
    Börjar komma en bit i från trådstarten...
  • New  Dawn
    Tukt skrev 2025-05-12 17:41:31 följande:
    Är det här bättre då?
    www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/kropp-och-kon/fittan/sa-kan-du-njuta-av-din-fitta/kvinnors-utlosning/
    Börjar komma en bit i från trådstarten...
    Nej det här är inte heller någon forskning. Saknar riktiga källor även här. 

Dessutom talar också de, här i länken, om dessa jättesmå körtlar, som tömmer sig kontinuerligt under sex. De är så små. Det är helt och hållet känt att de tömmer sig under sex. Självklart kan det ske under orgasm, men det beskrivs aldrig att fontänorgasm handlar om "några droppar till en milliliter vätska"... och att dessutom kunna särskilja detta från annat slidsekret i smak och utseende. Hur vet man, både som man och kvinna, att ena droppen är från slidsekret från bartholins körtlar, och andra droppar från paraurethrala körtlar, som också tömmer sig kontinuerligt under sex. 
    Dessutom är det ju så att de paraurethrala körtlarna har funktionen att befukta urinrörets slemhinna. Det är jätteviktig även när man inte har sex för övrigt. 

Ja, vi kommer ifrån trådstarten något, men det finns en koppling och det är att man kommer åt urinblåsan och urinrörets sfinktrar när man pumpar mot den främre väggen med fingrar eller kuk/leksak. Det kan alltså vara så att man kan utlösa tömning av urinblåsan, och att det då, för vissa, felaktigt, blandas ihop med orgasm. 

(Ja man kan njuta av sk fontänorgasm, när det kommer urin, och ja, man kan njuta av att bli fingrad/pullad och komma av det... Med eller utan vätska, alternativt en liten extra mängd slidsekret/och eller vätska från skenes körtlar ) 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Nej tack)

Det gör ont och känns enligt mig obehagligt. 

• New  Dawn
    Anonym (Klåfingrig) skrev 2025-05-12 17:39:44 följande:
    Kan inte bidra med varken fakta eller statistik, bara med personlig erfarenhet.
    Upplevt blöt/fontän med tre olika kvinnor.
    Två av dem var när hon red mig och jag kände hur det rann ner över mig.
    En av dem fingrade jag och hon kom som en brandspruta!! Trycket var så högt att sprutet hördes. Längden på sprutet och även mängden var klart imponerande.
    De två första skedde i säng och den tredje utomhus - inte vid något tillfälle har det luktat kiss eller blivit några som helst fläckar när det torkat.
    Vätskan var i samtliga fall helt klar och utan särskild doft.
    Det är så här fontänorgasm ofta beskrivs (och inte några droppar till en milliliter) och ja, med dessa mängder kommer det från urinblåsan. Så är det bara.
    Och ja, urin är ibland klar och utan urindoft.

Det viktiga är ju att kvinnan njuter.... Med eller utan vätska... Och oavsett mängd vätska. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Handlar om teknik)
    New Dawn skrev 2025-05-12 17:06:46 följande:
    Varför skulle det flöda extra mycket slidsekret, några få tillfällen? 
    1) Har du så sällan varit extra kåt?
    Varför är det extra vattnigt? 
    Slidsekretet som kommer vid upphetsning är ju speciellt utformat för att tåla friktion, så vargör skulle det plötsligt vara mer "vattningt". 2) Hur har du konstaterat att det inte kommer från urinblåsan?! 
    1) Nej, men det är sällan rätt punkt träffats. Jag vet inte varför det är extra vattniga, jag är varken gynekolog eller läkare 

2) tja, mitt ex påpekade det. Det var en av få gånger han lyckades med något oväntat. "Det är som om du kissat på dig, fast från fittan" var ungefär orden han sa om du nödvändigtvis behöver veta. 
  • Anonym (M)
    New Dawn skrev 2025-05-12 19:40:32 följande:
    Det är så här fontänorgasm ofta beskrivs (och inte några droppar till en milliliter) och ja, med dessa mängder kommer det från urinblåsan. Så är det bara.
    Och ja, urin är ibland klar och utan urindoft.

Det viktiga är ju att kvinnan njuter.... Med eller utan vätska... Och oavsett mängd vätska. 
    IBLAND klar och utan urindoft? Betyder det att som sprutas ut vid fontänorgasm oftast är gul och luktar urin?
  • New  Dawn
    Anonym (M) skrev 2025-05-12 19:52:59 följande:
    IBLAND klar och utan urindoft? Betyder det att som sprutas ut vid fontänorgasm oftast är gul och luktar urin?
    Urin, tex det man kissar efter sex, på toaletten, är ofta klar och utan urindoft, men urin kan vara klar av andra orsaker också, tex om man druckit mycket, eller fått urindrivande läkemedel. Därför skrev jag att urin ibland är klar, utan urindoft. 

Jag tror att urin som sprutas ut vid sex och orgasm oftast är klar. Urin produceras nämligen snabbare under sex. Det har man bla sett när man studerade samlag i en MR kamera. 
    Men ja, fontänorgasm kan så klart vara gul också. Tex kan ju kvinnan redan ha gammal urin i blåsan.(tex om hon inte kissat på länge och druckit dåligt) Kissar hon inte innan sex, och får fontänorgasm, kommer vätskan vara mer gul. 
  • Tukt
    New Dawn skrev 2025-05-12 18:45:10 följande:
    Nej det här är inte heller någon forskning. Saknar riktiga källor även här. 

Dessutom talar också de, här i länken, om dessa jättesmå körtlar, som tömmer sig kontinuerligt under sex. De är så små. Det är helt och hållet känt att de tömmer sig under sex. Självklart kan det ske under orgasm, men det beskrivs aldrig att fontänorgasm handlar om "några droppar till en milliliter vätska"... och att dessutom kunna särskilja detta från annat slidsekret i smak och utseende. Hur vet man, både som man och kvinna, att ena droppen är från slidsekret från bartholins körtlar, och andra droppar från paraurethrala körtlar, som också tömmer sig kontinuerligt under sex. 
    Dessutom är det ju så att de paraurethrala körtlarna har funktionen att befukta urinrörets slemhinna. Det är jätteviktig även när man inte har sex för övrigt. 

Ja, vi kommer ifrån trådstarten något, men det finns en koppling och det är att man kommer åt urinblåsan och urinrörets sfinktrar när man pumpar mot den främre väggen med fingrar eller kuk/leksak. Det kan alltså vara så att man kan utlösa tömning av urinblåsan, och att det då, för vissa, felaktigt, blandas ihop med orgasm. 

(Ja man kan njuta av sk fontänorgasm, när det kommer urin, och ja, man kan njuta av att bli fingrad/pullad och komma av det... Med eller utan vätska, alternativt en liten extra mängd slidsekret/och eller vätska från skenes körtlar ) 

Dra fram en forkningsrapport själv då.Jag försökte bara hjälpa diskussionen framåt.

Over and out.
  • New  Dawn
    Anonym (Handlar om teknik) skrev 2025-05-12 19:49:23 följande:
    1) Nej, men det är sällan rätt punkt träffats. Jag vet inte varför det är extra vattniga, jag är varken gynekolog eller läkare 

2) tja, mitt ex påpekade det. Det var en av få gånger han lyckades med något oväntat. "Det är som om du kissat på dig, fast från fittan" var ungefär orden han sa om du nödvändigtvis behöver veta. 
    1. Tråkigt att sällan rätt punkt träffas, om du nu upplevde det positivt, alltså. 

2. Du beskrev det som extra vattnigt slidsekret. Ändå kunde, ditt ex, (som hade fel teknik och svårt att ta instruktioner, samt sämre fingrar) avgöra att det kom från fittan. 
Svar på tråden Bli fingerknullad?