• Anonym (Trött)

Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

• Svar på tråden Bli fingerknullad?
  • New  Dawn
    Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-15 16:33:32 följande:

Jag började med att skriva det inom citattecken, eller något helt annat som att det skvätter. Det var inte jag som uppfann uttrycket fontänorgasm. På engelska heter det squirt och det implicerar inte att det är nån sorts orgasm utan bara att det skvätter. 

Jag kan göra ett försök till att förklara hur det känns för henne. Enligt vad vi har märkt så kan min fru skvätta i två olika situationer. 

Du har ändå använt ordet fontänorgasm och refererat till det. 
    Ja jag vet att du har skrivit att det skvätter, och du är med på att det kommer från urinblåsan. Det läcker alltså. 

1. När jag pumpar med spindelmannengrepp mot G-punkten. Själva pumpandet känns intensivt men inte nödvändigtvis skönt. Efter 10-20 sekunder skvätter det ut kaskader ända ner till fötterna (om hon ligger på rygg i sängen), men hon märker knappt att det händer. Det känns inget särskilt för henne (som märks utöver hur pumpandet känns) och hon upplever det absolut inte som en orgasm. Det är inte vi som har bestämt att det kallas fontänorgasm. Första gångerna det hände tyckte vi att det var lite coolt och gjorde det ibland under en period, tills vi insåg att ingen av oss hade något större nöje av det. 

2. När hon är extra uppladdad och "svullen" där nere och vi kör med vanlig penetration i vissa ställningar, så kan vi märka att det plötsligt blivit väldigt blött. Det är inte alltid vi märker precis när det händer, mer än att vi märker efteråt vilka pölar vi lämnat. Vi har annat att tänka på då, eftersom penetrationen är extra skön för båda i dessa situationer. När vi märker pölarna ser vi det som ett sorts kvitto på hur härligt det varit, för det händer bara när det är som allra bäst. Vår teori är att, när hon är extra svullen så kommer penetrationen åt g-punkten bättre än vanligt, så att detta framkallar skvättandet. 

Ja, som jag skrivit. Självklart kan man både njuta, eller inte, när man tömmer urinblåsan, eller läcker.

Jag har frågat hur det känns många gånger och hon har gjort det tydligt att det inte alls känns som att kissa. Hon vet hur det känns när man kissar, när man kissar på sig ofrivilligt pga fullblåsa/tryck, eller att läcka ofrivilligt av andra anledningar. En "fontänorgasm" påminner på inget sätt om det. 

Det flesta här verkar inte uppskatta din mani att försöka övertala alla om att de egentligen råkar kissa på sig när de har sex. 

Vad är då skillnaden att läcka urin när man tex springer, nyser, jämfört med när det sker just under sex? 
    Du är med på att det kommer från urinblåsan, så vad är skillnaden? 

Problem med olika typ av sprut och läckage är, som i trådstarten, att vissa lägger för stort fokus kring själva sprutet. 
    När man tror att en fontänorgasm måste innehålla något "annat" för det ska vara på riktigt, riskerar dem som märker att det är urin att de känner att de har misslyckats. Både mannen och kvinnan. Dessutom visar man att kvinnas kropp inte duger som den är, och därför, på alla märkliga sätt vill hitta på något så att kvinnokroppen mer liknar mannens och hans sexualitet. 
    Jag tycker det borde vara njutningen som var i fokus. Du förutsätter att hon måste njuta extra om hon sprutar/skvätter under samlag och då riskerar du missa om hon inte gör det. Precis som att män som tror att all typ av skvättande och sprut är ett tecken på succé, vilket ibland är helt fel. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (H)
    New Dawn skrev 2025-05-15 17:15:14 följande:
    Du har ändå använt ordet fontänorgasm och refererat till det. 
    Ja jag vet att du har skrivit att det skvätter, och du är med på att det kommer från urinblåsan. Det läcker alltså. 

1. När jag pumpar med spindelmannengrepp mot G-punkten. Själva pumpandet känns intensivt men inte nödvändigtvis skönt. Efter 10-20 sekunder skvätter det ut kaskader ända ner till fötterna (om hon ligger på rygg i sängen), men hon märker knappt att det händer. Det känns inget särskilt för henne (som märks utöver hur pumpandet känns) och hon upplever det absolut inte som en orgasm. Det är inte vi som har bestämt att det kallas fontänorgasm. Första gångerna det hände tyckte vi att det var lite coolt och gjorde det ibland under en period, tills vi insåg att ingen av oss hade något större nöje av det. 

2. När hon är extra uppladdad och "svullen" där nere och vi kör med vanlig penetration i vissa ställningar, så kan vi märka att det plötsligt blivit väldigt blött. Det är inte alltid vi märker precis när det händer, mer än att vi märker efteråt vilka pölar vi lämnat. Vi har annat att tänka på då, eftersom penetrationen är extra skön för båda i dessa situationer. När vi märker pölarna ser vi det som ett sorts kvitto på hur härligt det varit, för det händer bara när det är som allra bäst. Vår teori är att, när hon är extra svullen så kommer penetrationen åt g-punkten bättre än vanligt, så att detta framkallar skvättandet. 

Ja, som jag skrivit. Självklart kan man både njuta, eller inte, när man tömmer urinblåsan, eller läcker.Vad är då skillnaden att läcka urin när man tex springer, nyser, jämfört med när det sker just under sex? 
    Du är med på att det kommer från urinblåsan, så vad är skillnaden? 

Problem med olika typ av sprut och läckage är, som i trådstarten, att vissa lägger för stort fokus kring själva sprutet. 
    När man tror att en fontänorgasm måste innehålla något "annat" för det ska vara på riktigt, riskerar dem som märker att det är urin att de känner att de har misslyckats. Både mannen och kvinnan. Dessutom visar man att kvinnas kropp inte duger som den är, och därför, på alla märkliga sätt vill hitta på något så att kvinnokroppen mer liknar mannens och hans sexualitet. 
    Jag tycker det borde vara njutningen som var i fokus. Du förutsätter att hon måste njuta extra om hon sprutar/skvätter under samlag och då riskerar du missa om hon inte gör det. Precis som att män som tror att all typ av skvättande och sprut är ett tecken på succé, vilket ibland är helt fel. 
    Precis just så, mycket bra förklarat
  • Anonym (Michelangelo)

Kvinnor är så olika på denna punkt. Tidigare partners har uppskattat två och ibland tre fingrar i sig. En ville t o m bli rejält tänjd och tyckte om när jag försökte få in så mycket som möjligt av handen. Dock, ska tilläggas, har stegvis ökning alltid varit en förutsättning för att hon ska njuta. När man var ung och fumlig hände det att hon sa ifrån om det gick för snabbt från a till b.

Min nuvarande klarar inte mer än ett finger, det blir inte skönt för henne. Hon föredrar då hårt tryck mot g-punkten. Ett ex blev helt vild när jag roterade två fingrar i henne, särskilt om jag slickade henne samtidigt.

• Anonym (Flipp)
    Snälla Killen skrev 2025-05-15 09:41:46 följande:
    Fast när en man förklarar öppet här inne  om sina egna erfarenheter (ej riktat mot något kön) så tolkar vissa det som att man försöker "lära" andra kvinnor...

Jag har gett upp denna tråden
    Men nej! Ge inte upp! Det behövs snälla killar som talar om för damerna vad de tycker om. Lyssna inte på de som kallar dina personliga erfarenheter av ett urval damer för anekdotisk bevisföring.
    Sen finns det ju de som säger att det är irrelevant vad de du gökat med tycker eftersom det inte svarar på frågeställningen i ts (finns det fler som inte tycker om att bli fingrade). Lyssna inte på dem, du är ju en snäll kille och vill ju bara hjälpa oss okunniga damer med vad vi faktiskt tycker. Bra tycker jag!
  • Anonym (Fia)

1. När jag pumpar med spindelmannengrepp mot G-punkten. 

Det här undrar jag över, har sett det göras i porrfilm med det greppet och vissa män har gjort så, varför inte pekfingret och långfingret som man är starkare i?
  • Anonym (Ointressant)
    Anonym (Fia) skrev 2025-05-17 23:04:58 följande:
    Det här undrar jag över, har sett det göras i porrfilm med det greppet och vissa män har gjort så, varför inte pekfingret och långfingret som man är starkare i?

Bra fråga!

Jag är inte säker på anledningen, men jag tror såhär. När jag böjer ner pek- och långfingret så följer ringfingret med ner en bit. Jag kan inte sträcka ringfingret rakt upp (Jag tror det beror på hur fingrarnas senor är "kopplade" till musklerna i underarmen). Men när jag böjer lång- och ringfingret så går det att hålla pek- och lillfingret ur vägen lättare. Det, kombinerat med att det blir bättre "balans"/symmetri med mittenfingrarna, kanske?

• Anonym (Dr 4)

Säg hur du vill ha det helt enkelt 

• Snälla Killen

Som en vis människa sade en gång tidigare i tråden...

Ett finger på rätt ställe, vid rätt tidpunkt är inte fel!

Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (K)
    Anonym (Noname00) skrev 2025-05-15 08:04:55 följande:

Om vi återgår till ämnet är det verkligen ingen kvinna här som gillar att bli fingrad?

Det verkar vara mest män som talar om hur kvinnor vill ha det.

Nej, jag gillar inte heller att bli fingerknullad. Används fingrar däremot med finess kring klitoris är det en annan sak. Ut o in i hålet är helt ointressant.
Svar på tråden Bli fingerknullad?