Anonym (Becky) skrev 2025-06-01 13:41:15 följande:
Tack!
Jag kunde inte hålla mig och testade några dagar tidigare. Förstår inte hur någon kan hålla sig :D
majsipajsi skrev 2025-06-01 14:43:58 följande:
Jag ska definitivt testa nästa söndag 🎉 har BIM då så får såklart se om mens kommer först (hoppas inte!).
Håller tummarna för dej också ✨
Sarasi skrev 2025-06-01 15:54:51 följande:
Jag har inte bestämt mig för om jag ska ta ett testa tidigt eller vänta till efter bim, beror lite på symtom Vilket än så länge är noll.
Haha ja jag är normalt inte en chill person, men med det här så vart jag bara så besviken de första gångerna att jag typ ställer in mig på att mensen ska komma. Vissa månader har jag inte tagit ett enda test ..
Men jag har haft nidblödning två ggr förr och det fick jag även idag typ 9 dpo, samma dag som de två förra ggr. Nu är jag helt övertygad om att ägget ändå blir befruktat relativt ofta.. 3 av 5 ggr. Så får hoppas att den vill stanna den här gången. Andra gånger har jag levt på som vanligt, men nu kanske jag ska avstå från lite grejer för att öka chanserna. Har haft lite mensvärksliknande känningar och det känns skumt i magen. Men det känns också som lite placebo.
Håller tummarna för alla som ska testa denna vecka!!