Wohooo, vi kommer inte missa ägglossningen. Fortfarande inte positivt ÄL-test och imorgonkväll är maken hemma igen. Jag kan således pusta ut 😅
Igår var ÄL-testet helt blankt, men nu var det nästan positivt, väldigt starkt iaf, så det kanske blir positivt imorrn eller väldigt snart iaf. Kom igen kroppen, ge mig DET ägget.
ungmo98 skrev 2025-06-03 05:07:48 följande:
Har en ?konstig? ägglossning för första gången (såklart)?
Hade trådiga flytningar i helgen, blev ?torr? igår. Så trodde jag hade ägglossning under helgen. Men temperaturen har inte stigit än och den brukar ju göra det på/dagen efter ägglossning? enligt Natural cycles ska den vara imorgon
Vi har iallafall lyckats med BD alla dagar förutom igår, så vi får försöka idag och imorgon med så har vi nog prickat in oavsett vilken dag ägglossningen blir🙈
Vissa gånger sker inte min temphöjning förrän senare. Ibland har jag mest fertilt sekret just innan själva ÄL med är rätt torr under själva ÄL-dagen. Vet inte varför det blir så ibland, men kanske är nåt liknande för dig denna gång? Man kan ju ha fertila flytningar också utan att man märker det, att det inte rinner ut liksom 😆 Men som du säger så har ni nog inte missat ÄL oavsett 😉