• Anonym (Optimal längd)

Längd på män

Tjejer ni har fem män som ser lika bra ut, tjänar lika bra, lika smarta osv men där längden skiljer sig åt, vem väljer du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Längd på män
  • Anonym (Kämpa för det du vill ha)
    Anonym skrev 2025-05-17 09:41:37 följande:
    Hellre lite färre dagar, lycklig med en partner  än ett längre liv i ensamhet. 
    Vänner visst, men ingen kärlek?
    Du är bra kategorisk. Så utan partner är inte livet bra? Det finns många som talar emot detta och det handlar om inställning och egenskaper i övrigt.

Att tro att en kärleksrelation är den enda räddningen i livet gör folk högst olyckliga,
  • Anonym
    Anonym (Kämpa för det du vill ha) skrev 2025-05-17 10:03:51 följande:
    Du är bra kategorisk. Så utan partner är inte livet bra? Det finns många som talar emot detta och det handlar om inställning och egenskaper i övrigt.

Att tro att en kärleksrelation är den enda räddningen i livet gör folk högst olyckliga,
    Fast nu är det just partnerskap som är själva ämnet.
    Något som vår vän Rob  önskar sig.
    Anonym skrev 2025-05-17 10:52:01 följande:
    Om partnerskap är ämnet, så borde även motpolen till detta vara uppe för diskussion för att få ett bredare perspektiv.

Om man istället arbetar på sitt övriga liv, hobbies och relationer, så är jag övertygad om att även en relation är troligare längre fram om man nu önskar det.
  • Anonym (Rob)
    Anonym skrev 2025-05-17 10:52:01 följande:
    Ju längre jag varit singel desto mindre saknar jag partnerskap.  Dels är de flesta kvinnor överviktiga idag eftersom jag letar främst kvinnor 30+.  Och dels har de flesta redan barn.  Sedan är jag väldigt osäker på om jag vill ge upp den frihet jag vill ha för en kvinna.  Det får då vara en väldigt speciell kvinna.   
    Dock är jag i den åldern att jag mer och mer funderar på om jag vill ha barn och då går det inte att vänta så mkt längre.  Man vill inte bli pappa som 50+.
    Men jag tror jag skulle leva ett lyckligt liv utan barn också.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Nej) skrev 2025-05-17 04:31:04 följande:
    Eller så kan männen hålla sig till det som är deras preferenser och låta resten vara. 
    Svårt att träffa någon när nästan alla kvinnor är överviktiga.
  • Anonym (Optimal längd)
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-17 03:44:14 följande:

Som tröst för att kvinnor väljer långa män så kan kortare män trösta sig med ett längre liv.

Då finns det ju hopp för dig, när du är 80 så har du inte så mycket konkurrens.
    Anonym (Optimal längd) skrev 2025-05-17 21:56:47 följande:
    Om han anser att utbudet är dåligt nu, så lär det va värre vid 80 tyvärr.. vem får fjong av en 80taggare? Vem får ens fjong om man ÄR en 80taggare?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Optimal längd) skrev 2025-05-17 21:56:47 följande:
    Problemet är väl att kvinnor är som attraktivast mellan 18-25.   
    26-50 går an.  Men har verkligen svårt att se mig tända på kvinnor 50+ oavsätt...  
  • Anonym (Kort)

Jag är 167 och brukar inte bli tagen som attraktiv. Vet ni jag hitta ett par skor med ett inlägg som kan öka runt 8 cm på din längd utan att det syns. Så jag blir typ 175 med skorna på. 

Jag testade dem ute på krogen. Det som hände var att jag aldrig talat med så många tjejer och der var tjejer som självmant började prata med mig. Tog jag av dem så försvann resultaten. 

Det som gör mig nästan tårögd är att varför kan inte tjejer se mig för den jag är utan måste bara gå efter min längd... 😥

Anonym (Kort) skrev 2025-05-18 00:32:25 följande:

Jag är 167 och brukar inte bli tagen som attraktiv. Vet ni jag hitta ett par skor med ett inlägg som kan öka runt 8 cm på din längd utan att det syns. Så jag blir typ 175 med skorna på. 

Jag testade dem ute på krogen. Det som hände var att jag aldrig talat med så många tjejer och der var tjejer som självmant började prata med mig. Tog jag av dem så försvann resultaten. 

Det som gör mig nästan tårögd är att varför kan inte tjejer se mig för den jag är utan måste bara gå efter min längd... 😥

Du har betydligt färre att välja på, men eftersom kvinnor även är individer så är det inte på något sätt omöjligt att hitta en kvinna som uppskattar dig trots din längd.

Det är exakt samma med övervikt hos kvinnor. Om dom är överviktiga och stora så sjunker antalet intresserade män drastiskt, men såklart finns det även män som ser andra kvaliteter.
Svar på tråden Längd på män