• Anonym (Optimal längd)

Längd på män

Tjejer ni har fem män som ser lika bra ut, tjänar lika bra, lika smarta osv men där längden skiljer sig åt, vem väljer du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Längd på män
  • Anonym (Vadgöra)
    Anonym (156) skrev 2025-05-12 17:53:08 följande:
    Till skillnad från män som ligger med precis allt som inte är kremerat! Alla har sina preferenser, tycker det är rätt sunt istället för att vara helt jävla desperat, det är inte jätteattraktivt faktiskt. 
    Oavsett sunt eller inte så blir det ju faktiskt synd om männen som då är utsorterade direkt. De kan ju inte göra något. Vad spelar det då för roll om hur jätteattraktivt det är eller inte. De är ju utsorterade ändå. 
  • Anonym (Kämpa för det du vill ha)
    Anonym (Vadgöra) skrev 2025-05-12 19:45:21 följande:
    Oavsett sunt eller inte så blir det ju faktiskt synd om männen som då är utsorterade direkt. De kan ju inte göra något. Vad spelar det då för roll om hur jätteattraktivt det är eller inte. De är ju utsorterade ändå. 
    Exakt, feta brudar kan ju i teorin banta så dom blir mer attraktiva.
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2025-05-12 19:06:33 följande:
    JAså, källa på det?
    Vi pratar om en lilleputt på 167 cm nu liksom.

Sen finns det ju minikvinnor också förstås och då kan ju dessa ynka cm ändå ge en dm högre över havet.
    JAså, källa på det?

Sen finns det ju minikvinnor också förstås och då kan ju dessa ynka cm ändå ge en dm högre över havet.

Källa på att inte alla män på 167 är oskulder?
  • Anonym (Vadgöra)

Asså. Jag har ett ungt utseende och var i mina yngre år så blev jag uträknad för att tjejerna trodde jag bara var barnet. När man är äldre så är man för gammal för förhållande och så flyr dem för det. För unga tjejer som tror jag är i deras ålder tycker jag är för gammal för att satsas på. Lägg dessutom till att jag inte är den längsta killen. 

Javisst jobba på självkänsa, social, osv. Tror ni inte jag gjort det eller o är jättego socialt. Men med ovan sagt så är min uppförsbacke så brant så man behöver klätterutrustning för att få tjejernas intresse trots hur mycket man jobbar på sig själv. 

Medans andra långa killar med rätt basröst och utseende inte behöver göra nåt förrän tjejerna börjar le och pilla sig i håret. 

Att då komma o skälla på att man som kille inte får gnälla inte klaga, tro att det är lika för alla gör rätt ont faktiskt. 

• Anonym (Rob)
    Anonym (Kämpa för det du vill ha) skrev 2025-05-12 19:47:06 följande:
    Exakt, feta brudar kan ju i teorin banta så dom blir mer attraktiva.
    Japp, men ändå anses det mer okej att ställa krav på längden.  Trots att du inte kan göra något åt det. Men tjockisarna är det synd om som kan få ner i vikt och bli hälsosammare på köpet.
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2025-05-12 19:47:25 följande:
    JAså, källa på det?

Källa på att inte alla män på 167 är oskulder?
    Haha, det har jag inte påstått!
  • Anonym
    Anonym (Vadgöra) skrev 2025-05-12 19:54:27 följande:

Asså. Jag har ett ungt utseende och var i mina yngre år så blev jag uträknad för att tjejerna trodde jag bara var barnet. När man är äldre så är man för gammal för förhållande och så flyr dem för det. För unga tjejer som tror jag är i deras ålder tycker jag är för gammal för att satsas på. Lägg dessutom till att jag inte är den längsta killen. 

Javisst jobba på självkänsa, social, osv. Tror ni inte jag gjort det eller o är jättego socialt. Men med ovan sagt så är min uppförsbacke så brant så man behöver klätterutrustning för att få tjejernas intresse trots hur mycket man jobbar på sig själv. 

Medans andra långa killar med rätt basröst och utseende inte behöver göra nåt förrän tjejerna börjar le och pilla sig i håret. 

Att då komma o skälla på att man som kille inte får gnälla inte klaga, tro att det är lika för alla gör rätt ont faktiskt. 

Man är aldrig för gammal för att vara i ett förhållande!
  • Anonym (M)
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-12 20:09:58 följande:
    Japp, men ändå anses det mer okej att ställa krav på längden.  Trots att du inte kan göra något åt det. Men tjockisarna är det synd om som kan få ner i vikt och bli hälsosammare på köpet.
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-12 20:09:58 följande:

Varför går dina inlägg alltid ut på att man borde ha preferenser enbart för saker som personen kan påverka? Tror du att attraktion funkar så? Hade du valt en tjock kvinna om det var så att ingen kan påverka sin vikt?
  • Anonym (Jo)

I min första längre relation var han ungefär lika lång som mig, min make är 1.79. Ingen har varit nån jätte.

• Anonym (M)
    Anonym skrev 2025-05-12 20:15:58 följande:
    Haha, det har jag inte påstått!
    din uppfattning verkade gå ut på att kvinnor väljer inte män på 167 isåfall borde ju alla de män vara oskulder
Svar på tråden Längd på män