• Anonym (Optimal längd)

Längd på män

Tjejer ni har fem män som ser lika bra ut, tjänar lika bra, lika smarta osv men där längden skiljer sig åt, vem väljer du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Längd på män
  • Anonym (Hmmm)

Nu fyllde jag i 184 cm eftersom det är närmast nuvarande kärleken.

Exet var 176cm. En tidigare fling var 170cm, dvs lika lång som jag. 

• Anonym (156)
    Studentpappa skrev 2025-05-11 19:33:41 följande:
    Det är ju som tur vitt skilt från peddovibbar iaf. Annars skulle ju ska short kings ha ytterligare något att lipa om Baby
    Så du bestämmer vad jag ska tycka? Kan vara bra att veta!
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Hmmm) skrev 2025-05-11 19:42:05 följande:

Nu fyllde jag i 184 cm eftersom det är närmast nuvarande kärleken.

Exet var 176cm. En tidigare fling var 170cm, dvs lika lång som jag. 

Ska man tolka det som att du inte får så mycket på längden?  Hur lång är du själv?
  • Anonym (156)
    Anonym (Vadgöra) skrev 2025-05-11 19:36:10 följande:

Så vad ska man göra om man är 167 cm kille. 

Tjejer tittar inte ens på mig. Hur trevlig social eller attraktiv du annars är spelar ingen roll. Man är borträknad direkt..

Det går ju fet-ner så länge du själv beskriver dig som "trevlig", "social" och attraktiv" i alla fall. Rätt så subjektiv bedömning som du är den sista att avgöra.
  • Anonym (156)
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-11 19:47:02 följande:
    Ska man tolka det som att du inte får så mycket på längden?  Hur lång är du själv?
    Jag chansar på 170.....
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Vadgöra) skrev 2025-05-11 19:36:10 följande:

Så vad ska man göra om man är 167 cm kille. 

Tjejer tittar inte ens på mig. Hur trevlig social eller attraktiv du annars är spelar ingen roll. Man är borträknad direkt..

Det måste vara tufft.  Väldigt få tjejer vill dejta någon som är kortare än sig själv. 
    Och helst ska du vara 185+ cm för att tjejer ska titta på dig.  
    Även 180 cm killar är inget tjejer tittar extra på.  Utan man måste va social och attraktiv.  För tjejer tar sällan eller aldrig första steget.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-11 19:47:02 följande:
    Läs om så ser du hur lång jag är. 

Nej, jag går inte på längden alls. När jag var ung och korkad var längden viktig. Sen insåg jag att det finns viktigare saker som behöver stämma än längden. 
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (156) skrev 2025-05-11 19:48:45 följande:
    Jag chansar på 170.....
    Tack för att du kan läsa och förstå vad du läser Glad

Men, jag har inga dom helst förväntningar på Robs kunskaper vad gäller läsning. Bristerna där har märkts alldeles för många gånger i andra trådar.
  • Anonym (Hmmm)

Glömde, hade stämt träff med en kille som sa att han var 180... när vi möttes upp när jag klev av tåget var han definitivt inte 180, inte heller 170... Jag var villig att ge det en chans då vi hade haft många, långa och intressanta samtal på telefon, han ghostade mig för att jag var längre än honom.

• Anonym (Rob)
    Anonym (Hmmm) skrev 2025-05-11 20:04:10 följande:

Glömde, hade stämt träff med en kille som sa att han var 180... när vi möttes upp när jag klev av tåget var han definitivt inte 180, inte heller 170... Jag var villig att ge det en chans då vi hade haft många, långa och intressanta samtal på telefon, han ghostade mig för att jag var längre än honom.

Hmm, så han frågade aldrig om din längd ? Trots att längden var en dealbreaker ?   
    En annan intressant fråga. Hade du bestämt träff med han om han sagt att han var under 170 cm ?

Svar på tråden Längd på män