• Anonym (Optimal längd)

Längd på män

Tjejer ni har fem män som ser lika bra ut, tjänar lika bra, lika smarta osv men där längden skiljer sig åt, vem väljer du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Längd på män
  • Anonym (Tummetott)

Män är som kukar, ska vara rejäla för att duga

• Anonym
    Anonym (Tummetott) skrev 2025-05-11 08:32:24 följande:

Män är som kukar, ska vara rejäla för att duga

Dumheter.

Så länge det inte handlar om en micropenis så går allt bra.
  • Anonym (Kämpa för det du vill ha)

Mäns längd och inkomst/status verkar vara grundläggande när kvinnor väljer, precis som vikt och ålder för män.

Dvs. Det är fördelaktigt att ha dessa egenskaper, men det går att hitta en partner ändå om man visar framfötterna.

• Anonym
    Anonym (Kämpa för det du vill ha) skrev 2025-05-11 08:59:17 följande:

Mäns längd och inkomst/status verkar vara grundläggande när kvinnor väljer, precis som vikt och ålder för män.

Dvs. Det är fördelaktigt att ha dessa egenskaper, men det går att hitta en partner ändå om man visar framfötterna.

Inga framfötter i världen skulle få mig att välja en kort partner.
    Då är jag hellre singel.

Inkomst däremot finner jag inte speciellt intressant så länge han försörjer sig själv.
    Anonym skrev 2025-05-11 09:37:55 följande:
    Inga framfötter i världen skulle få mig att välja en kort partner.
    Då är jag hellre singel.

Inkomst däremot finner jag inte speciellt intressant så länge han försörjer sig själv.
    Du är inte alla, men du får gärna uttrycka din individuella åsikt. Då får väl korta och kämpande män bli ihop med någon annan än dig. Det verkar vara viktigt att exkludera korta män och låta nedlåtande på samma gång.
  • Anonym
    Anonym (Kämpa för det du vill ha) skrev 2025-05-11 09:47:13 följande:
    Du är inte alla, men du får gärna uttrycka din individuella åsikt. Då får väl korta och kämpande män bli ihop med någon annan än dig. Det verkar vara viktigt att exkludera korta män och låta nedlåtande på samma gång.
    Haha, sa jag att det var ren fakta eller?
    Självklart är det min egen åsikt.

Det finns ju förhållanden där mannen är kortare än kvinnan, dock så tycker de flesta att det ser lite knasigt ut. Det är fakta däremot.

Hur låter jag nedlåtande menar du?
    Att presentera sin åsikt är just det, att presentera sin åsikt.
    Och i ett allmänt forum dessutom.

Ställer man en fråga så behöver man tåla ärliga svar.
    Anonym skrev 2025-05-11 09:50:57 följande:
    Haha, sa jag att det var ren fakta eller?
    Självklart är det min egen åsikt.

Det finns ju förhållanden där mannen är kortare än kvinnan, dock så tycker de flesta att det ser lite knasigt ut. Det är fakta däremot.

Hur låter jag nedlåtande menar du?
    Att presentera sin åsikt är just det, att presentera sin åsikt.
    Och i ett allmänt forum dessutom.

Ställer man en fråga så behöver man tåla ärliga svar.

Du svarar på min fråga i samma inlägg där du frågar hur du låter nedlåtande. 

Vad sägs om .. dom flesta tycker det ser knasigt ut när mannen är kortare.? Man får tycka att utvecklingsstörda ser konstiga ut, eller att överviktiga ser lata ut, men man säger det inte högt. Även om tanken är fri så är det nedlåtande att uttala detta.

• Anonym
    Anonym (Kämpa för det du vill ha) skrev 2025-05-11 10:04:45 följande:

Du svarar på min fråga i samma inlägg där du frågar hur du låter nedlåtande. 

Vad sägs om .. dom flesta tycker det ser knasigt ut när mannen är kortare.? Man får tycka att utvecklingsstörda ser konstiga ut, eller att överviktiga ser lata ut, men man säger det inte högt. Även om tanken är fri så är det nedlåtande att uttala detta.

Det är därför anonyma forum finns vet du, för att folk ska kunna säga sin ärliga mening.

Skulle jag få frågan irl så skulle jag svara ärligt, dock skulle jag inte säga något o det utan att bli tillfrågad.
  • Anonym (Rob)

De som röstat på 172 cm måste vara fejk röster...
    De flesta kvinnor skulle inte välja kortaste mannen i gruppen.

• Anonym (Optimal längd)
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-11 12:36:33 följande:

De som röstat på 172 cm måste vara fejk röster...
    De flesta kvinnor skulle inte välja kortaste mannen i gruppen.

Tre korta män med liten k*k som röstat :D
Svar på tråden Längd på män