• Anonym (Optimal längd)

Längd på män

Tjejer ni har fem män som ser lika bra ut, tjänar lika bra, lika smarta osv men där längden skiljer sig åt, vem väljer du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Längd på män
  • Anonym (Rob)

Frågan om en poll om optimal vikt på en kvinna hade tillåtits?   Förmodligen hade man blivit bannad pga de känsliga mods som finns här.

• Anonym (Kämpa för det du vill ha)
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-11 13:41:27 följande:

Frågan om en poll om optimal vikt på en kvinna hade tillåtits?   Förmodligen hade man blivit bannad pga de känsliga mods som finns här.

Det hade troligen varit kränkande och inlägget hade blivit anmält av flertalet tjockisar.
  • Anonym
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-11 13:41:27 följande:

Det är väl bara att testa?
  • Anonym (156)

Så länge de är längre än mig så är det lugnt och jag är 156. Skulle däremot aldrig medvetet välja en "lång" kille, tycker det känns som lite peddovibbar att gå hand i hand med en tvåmetare, fast jag är drygt 40. Eller som att man vore hans chihuahua. Lagom är helt enkelt bäst!

• Studentpappa
    Anonym (156) skrev 2025-05-11 18:04:01 följande:

Så länge de är längre än mig så är det lugnt och jag är 156. Skulle däremot aldrig medvetet välja en "lång" kille, tycker det känns som lite peddovibbar att gå hand i hand med en tvåmetare, fast jag är drygt 40. Eller som att man vore hans chihuahua. Lagom är helt enkelt bäst!

Så du känner dig som ett barn pga din längd får man då anta? Märklig association 
    Ride it like you stole it
  • Anonym (156)
    Studentpappa skrev 2025-05-11 18:08:17 följande:
    Så du känner dig som ett barn pga din längd får man då anta? Märklig association 
    Nej, jag känner mig inte som ett barn. Men det ser förjävla löjligt ut. Ungefär samma känsla som att kvinnor inte vill ha kortare män, I guess.
  • Anonym (Mynta)

Jag angav min mans längd. Inte för att det är längden som avgör utan för att just är hans längd.

Själv är jag 174 så det kan nog vara så att kortare killar inte varit intresserade av mig.  

Viktigast är personen och vad han har att ge. 

• Studentpappa
    Anonym (156) skrev 2025-05-11 19:18:03 följande:
    Nej, jag känner mig inte som ett barn. Men det ser förjävla löjligt ut. Ungefär samma känsla som att kvinnor inte vill ha kortare män, I guess.
    Det är ju som tur vitt skilt från peddovibbar iaf. Annars skulle ju ska short kings ha ytterligare något att lipa om Baby
    Ride it like you stole it
  • Anonym (Vadgöra)

Så vad ska man göra om man är 167 cm kille. 

Tjejer tittar inte ens på mig. Hur trevlig social eller attraktiv du annars är spelar ingen roll. Man är borträknad direkt..

Svar på tråden Längd på män