• Anonym (Optimal längd)

Längd på män

Tjejer ni har fem män som ser lika bra ut, tjänar lika bra, lika smarta osv men där längden skiljer sig åt, vem väljer du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Längd på män
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2025-05-12 20:22:52 följande:
    din uppfattning verkade gå ut på att kvinnor väljer inte män på 167 isåfall borde ju alla de män vara oskulder
    Märkligt att du missade halva inlägget du var tvungen att gnälla på.

"Sen finns det ju minikvinnor också förstås och då kan ju dessa ynka cm ändå ge en dm högre över havet."
  • Anonym (Rob)
    Anonym (M) skrev 2025-05-12 20:19:35 följande:
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-12 20:09:58 följande:
    Japp, men ändå anses det mer okej att ställa krav på längden.  Trots att du inte kan göra något åt det. Men tjockisarna är det synd om som kan få ner i vikt och bli hälsosammare på köpet.

Varför går dina inlägg alltid ut på att man borde ha preferenser enbart för saker som personen kan påverka? Tror du att attraktion funkar så? Hade du valt en tjock kvinna om det var så att ingen kan påverka sin vikt?
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-12 20:09:58 följande:
    Japp, men ändå anses det mer okej att ställa krav på längden.  Trots att du inte kan göra något åt det. Men tjockisarna är det synd om som kan få ner i vikt och bli hälsosammare på köpet.

Varför går dina inlägg alltid ut på att man borde ha preferenser enbart för saker som personen kan påverka? Tror du att attraktion funkar så? Hade du valt en tjock kvinna om det var så att ingen kan påverka sin vikt?

Nej, men varför är det värre att ha preferenser som vikt än att ha preferenser om längd.  När det ena kan du påverka och det andra inte. Borde vara tvärtom..
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-12 20:51:06 följande:

Nej, men varför är det värre att ha preferenser som vikt än att ha preferenser om längd.  När det ena kan du påverka och det andra inte. Borde vara tvärtom..
    Kan ha att göra med det magra, anorektiska idealet hos dig.
  • Anonym (Vadgöra)
    Anonym skrev 2025-05-12 20:18:44 följande:
    Man är aldrig för gammal för att vara i ett förhållande!
    Nä men de tjejer som tror jag är i deras ålder vill inte för jag e för gammal. De äldre tror jag är ung o vill inte. Sen är jag inte 180 lång. Så rätt kört. 
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2025-05-12 20:28:36 följande:
    Märkligt att du missade halva inlägget du var tvungen att gnälla på.

"Sen finns det ju minikvinnor också förstås och då kan ju dessa ynka cm ändå ge en dm högre över havet."
    Så vad var det du ville ha källa på? Att ingen man på 167 har haft en kvinna som är längre än honom?
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2025-05-12 22:28:21 följande:
    Så vad var det du ville ha källa på? Att ingen man på 167 har haft en kvinna som är längre än honom?
    Åh, den läsförståelsen...
  • Anonym (Längsta...)

Väljer den längsta. Jag är 132 själv och gillar att känna mig liten.

• Anonym (Rob)
    Anonym (Jo) skrev 2025-05-12 20:56:33 följande:
    Kan ha att göra med det magra, anorektiska idealet hos dig.
    Ursäkta att jag inte attraheras av mulliga och tjocka kvinnor.  Men ni kan ju alltid gå ner i vikt iaf ?
  • Anonym (T)
    Anonym skrev 2025-05-12 19:06:33 följande:
    JAså, källa på det?
    Vi pratar om en lilleputt på 167 cm nu liksom.

Sen finns det ju minikvinnor också förstås och då kan ju dessa ynka cm ändå ge en dm högre över havet.
    Jag har ingen källa på det.

Då kanske minikvinnorna och minimännen kan hooka upp då? 
    Så kunde det ha sett ut om alla var lika fixerade vid längd åtminstone.
    Och jag hade aldrig fått vara med om de två fina förhållanden jag haft med män som varit lite kortare än jag eftersom att jag då räknats som jättekvinna och för lång för dem.
    Fast de var inga tio cm kortare. Hade han på 167 velat ha en kvinna som är 10 cm längre tro?
  • Anonym (Baby)

Jag (K) är 174cm lång och tycker om att bära höga klackar så blir lätt runt 180cm lång när jag klär upp mig. 

Har oftast varit den längsta tjejen i umgänget. I gymnasiet kände jag mig som en giraff jämfört med klasskamraterna som var nätta tjejer på 155-165 cm långa. Det satte spår i mig och jag undvek klackar länge, men som vuxen bär jag min längd med stolthet.  

Jag tycker om att smälta in i famnen på en man (även när jag bär klackar) så han får gärna vara +190cm lång. 

Svar på tråden Längd på män