• Anonym (Optimal längd)

Längd på män

Tjejer ni har fem män som ser lika bra ut, tjänar lika bra, lika smarta osv men där längden skiljer sig åt, vem väljer du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Längd på män
  • Anonym (T)

Jag vill vara jämnlång med min kille eller att han är några obetydliga cm längre. Allt är lättare och mer praktiskt om man är någorlunda jämnlång med den man är tillsammans med.

• Anonym (W)

Om jag träffade fem män, som var identiska sånär som på längden, så hade det känts jävligt creepy och jag hade inte velat ha någon av dem.

Jag hade dock gärna velat att min drasut till sambo vore kortare och mer lättpussad. Men man kan inte få allt.

• Anonym (M)

Jag tycker det är extra trevligt med en riktigt lång man så jag valde den längsta. Men nu handlar ju tråden om att det är lika bra i övrigt med männen, så det valet är ju bara när allt annat med honom är bra, annars går annat före.

• Anonym
    Anonym (Sapio) skrev 2025-05-12 07:30:45 följande:
    Synd att din självkänsla hindrar dig från att dejta män som kan vara jättetrevliga då, bara.
    Min självkänsla är det inget fel på.
    Men tack för omtanken, och ta väl hand om lilleputtarna!
  • Anonym (Vadgöra)
    Anonym skrev 2025-05-12 05:36:33 följande:
    En kille på 167 cm kan aldrig bli attraktiv i mina ögon iallafall. Det är då ett som är säkert.
    Inte konstigt vissa män inte får ligga då. Det spelar ingen roll vad man gör så får man ändå dissen.

Allt snack om att det är mannens fel och han ska jobba på det o det är ju inte mycket värt om man redan är borträknad av majoriteten tjejer på grund av längd. 
  • Anonym (156)
    Anonym (Vadgöra) skrev 2025-05-12 17:45:52 följande:
    Inte konstigt vissa män inte får ligga då. Det spelar ingen roll vad man gör så får man ändå dissen.

Allt snack om att det är mannens fel och han ska jobba på det o det är ju inte mycket värt om man redan är borträknad av majoriteten tjejer på grund av längd. 
    Till skillnad från män som ligger med precis allt som inte är kremerat! Alla har sina preferenser, tycker det är rätt sunt istället för att vara helt jävla desperat, det är inte jätteattraktivt faktiskt. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Vadgöra) skrev 2025-05-12 17:45:52 följande:

Det är ingen majoritet kvinnor som är så fixerade vid längd.
  • Anonym
    Anonym (T) skrev 2025-05-12 17:53:29 följande:
    Det är ingen majoritet kvinnor som är så fixerade vid längd.
    JAså, källa på det?
    Vi pratar om en lilleputt på 167 cm nu liksom.

Sen finns det ju minikvinnor också förstås och då kan ju dessa ynka cm ändå ge en dm högre över havet.
  • Cartjan1

Men varför vill du veta detta ts? Är du själv under medellängd och har komplex/ fått utstå otrevligheter pga det? För isf borde ju en sådan här form av tråd enbart riskera att du mår sämre - för oavsett hur många kvinnor som skriver att längden inte är väsentlig eller avgörande så kommer du med störst sannolikhet enbart minnas de få som tycker att det är av absolut vikt. Resultatet säger inte heller vidare mycket då det utgår från att männen i exemplet är helt likvärdiga minus längd - så allt du får är längdpreferenser om denna osannolika verklighet existerade, vilket känns som ytterligare självskada då du riskerar att läsa det som att längden är av oerhörd betydelse oavsett hur många som hävdar motsatsen.

• Anonym (Vadgöra)
    Cartjan1 skrev 2025-05-12 19:40:05 följande:

Men varför vill du veta detta ts? Är du själv under medellängd och har komplex/ fått utstå otrevligheter pga det? För isf borde ju en sådan här form av tråd enbart riskera att du mår sämre - för oavsett hur många kvinnor som skriver att längden inte är väsentlig eller avgörande så kommer du med störst sannolikhet enbart minnas de få som tycker att det är av absolut vikt. Resultatet säger inte heller vidare mycket då det utgår från att männen i exemplet är helt likvärdiga minus längd - så allt du får är längdpreferenser om denna osannolika verklighet existerade, vilket känns som ytterligare självskada då du riskerar att läsa det som att längden är av oerhörd betydelse oavsett hur många som hävdar motsatsen.

Fast folk i tråden hävdar ju att längden har en oerhörd betydelse. Det är få här som hävdar att det inte har det. 
Svar på tråden Längd på män