Längd på män
Tjejer ni har fem män som ser lika bra ut, tjänar lika bra, lika smarta osv men där längden skiljer sig åt, vem väljer du?
Tjejer ni har fem män som ser lika bra ut, tjänar lika bra, lika smarta osv men där längden skiljer sig åt, vem väljer du?
Frågan om en poll om optimal vikt på en kvinna hade tillåtits? Förmodligen hade man blivit bannad pga de känsliga mods som finns här.
De som röstat på 172 cm måste vara fejk röster...
De flesta kvinnor skulle inte välja kortaste mannen i gruppen.
De som röstat på 172 cm måste vara fejk röster...
De flesta kvinnor skulle inte välja kortaste mannen i gruppen.
Det kom snabbt ett gäng på 172 så det är med all sannolikhet fejkröster av lejonparten av dessa.
Det borde ha blivit en hyfsad flodströmskurva och extrapolerar man lite så är det nog bara 2-3 riktiga röster om ens det på kortisarna.
För mig är längd rätt ointressant och likaså inkomst.
Men visst. Skulle jag välja så någon av de tre i mitten. jag Behöver inte att mannen är 3 dm längre än mig och kan väl kanske vara lite snyggare med 180 än 172.
Min man är f ö kortare än alla exempel och även mig?
mycket mer intressant än längd är att mannen inte är alldeles för tanig och otränad. Jag gillar armar med muskler. Övervikt går bort men mannen i fråga behöver inte vara modellrutig på magen på nåt sätt.
Energi, livsglädje, driv, äventyrslystnad, glaset är halvfullt isf för halvtomt, glimt i ögat är mycket mycket viktigare än längd.
Det finns inga som helst känslor bakom detta. Du är helt fel ute om du baserar dina inlägg på det. Men det är roande med sådana som överkomplicerar frågeställningen och dess resultat.
Som tröst för att kvinnor väljer långa män så kan kortare män trösta sig med ett längre liv.
Först och främst behöver fler män lära sig att leva utan kvinnor.
Odla egna sociala kontakter och intressen. Denna desperation som finns bland vissa män är tyvärr beklaglig.
Som tröst för att kvinnor väljer långa män så kan kortare män trösta sig med ett längre liv.