• Anonym (Optimal längd)

Längd på män

Tjejer ni har fem män som ser lika bra ut, tjänar lika bra, lika smarta osv men där längden skiljer sig åt, vem väljer du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Längd på män
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-11 20:22:06 följande:
    Hmm, så han frågade aldrig om din längd ? Trots att längden var en dealbreaker ?   
    En annan intressant fråga. Hade du bestämt träff med han om han sagt att han var under 170 cm ?

Han frågade om min längd, men till skillnad från honom var jag ärlig. 

Ja, då jag tyckte att han var trevlig när vi chattade och pratade. Jag brydde mig inte om hans längd egentligen utan frågade för att han frågade hur lång jag var. Han var inte mycket under 170 heller, men avskräcktes väl av att jag hade 6-7cm klack på mina skor dessutom. Hade jag vetat att han var mer jämnlång med mig hade jag valt andra skor vid den första träffen i verkliga livet. En av de andra korta killarna jag träffat hade inga som helst problem med att jag hade skor med klack, men han var ju å andra sidan otroligt trygg i sig själv. 

Det finns betydligt viktigare saker här i livet än längd att ha som dealbreakers. 
  • Anonym (I)

Optimal längd, ca 10 cm längre än jag själv är.

• Anonym (Y)

Röstade på 184, min nuvarande är 188. Hett. Men mitt ex som jag har barn med, är 175. Har också varit ihop med en kille som var lika lång som jag dvs 168. 

• Anonym (Rob)
    Anonym (Hmmm) skrev 2025-05-11 22:42:57 följande:
    Han frågade om min längd, men till skillnad från honom var jag ärlig. 

Ja, då jag tyckte att han var trevlig när vi chattade och pratade. Jag brydde mig inte om hans längd egentligen utan frågade för att han frågade hur lång jag var. Han var inte mycket under 170 heller, men avskräcktes väl av att jag hade 6-7cm klack på mina skor dessutom. Hade jag vetat att han var mer jämnlång med mig hade jag valt andra skor vid den första träffen i verkliga livet. En av de andra korta killarna jag träffat hade inga som helst problem med att jag hade skor med klack, men han var ju å andra sidan otroligt trygg i sig själv. 

Det finns betydligt viktigare saker här i livet än längd att ha som dealbreakers. 
    Kul att höra. Det låter som att du är väldigt trygg i din längd också... Som inte bryr dig om att du blir längre i klackar.
  • Anonym
    Anonym (Vadgöra) skrev 2025-05-11 19:36:10 följande:

Så vad ska man göra om man är 167 cm kille. 

Tjejer tittar inte ens på mig. Hur trevlig social eller attraktiv du annars är spelar ingen roll. Man är borträknad direkt..

En kille på 167 cm kan aldrig bli attraktiv i mina ögon iallafall. Det är då ett som är säkert.
  • Anonym
    Anonym (Hmmm) skrev 2025-05-11 22:42:57 följande:
    Det gör det säkert, hellre kort än kriminell förstås. Men jag vill inte ha en relation med kortisen oavsett, då är jag hellre singel.

En kort man blir för mig lite som ett skoskav, det blir värre och värre tills man gör något åt saken och byter skor...

Allvarligt talat så vill jag inte känna mig som en flaggstång.
  • Anonym (Sapio)
    Anonym skrev 2025-05-12 05:38:50 följande:
    Det gör det säkert, hellre kort än kriminell förstås. Men jag vill inte ha en relation med kortisen oavsett, då är jag hellre singel.

En kort man blir för mig lite som ett skoskav, det blir värre och värre tills man gör något åt saken och byter skor...

Allvarligt talat så vill jag inte känna mig som en flaggstång.
    Synd att din självkänsla hindrar dig från att dejta män som kan vara jättetrevliga då, bara.
  • Anonym (T)
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-11 12:36:33 följande:

De som röstat på 172 cm måste vara fejk röster...
    De flesta kvinnor skulle inte välja kortaste mannen i gruppen.

Där ser du! Det är inte din längd som är största anledningen till att du är singel. Personlighet!
Svar på tråden Längd på män