Duschar i två timmar
Hur länge duschar ni? Jag tycker att det är jobbigt. Det tar två timmar när jag duschar. Jag kan inte en timme.
Hur länge duschar ni? Jag tycker att det är jobbigt. Det tar två timmar när jag duschar. Jag kan inte en timme.
Hur kan man skriva att et är en hitta oådisgnos när man skriver sina erfarenheter. Tydligt. Jag fick kortison mot det så nej det är ingen hitta på grej.
Låt matningen pågå! På helgen blir det ett event när folk inte har vettigare saker för sig
Det sägs att Marie Antoinette badade 2 h om dagen.
Nu har jag tagit tid. Utan att panikstressa så tog det 3.30 att duscha. Vatten, helkroppsintvålning, avsköljning och sedan torkning.
Jag skulle tro att jag kan kapa den tiden med en minut om det är bråttom.
Hon har gratis vatten.
Men till slut kommer hyresvärden komma på henne och då kan det bli att hon får betala för den överdrivna konsumtionen av vatten. Har hört att vissa hyresvärdar gjort så om de slösar
Hon har gratis vatten.
Men till slut kommer hyresvärden komma på henne och då kan det bli att hon får betala för den överdrivna konsumtionen av vatten. Har hört att vissa hyresvärdar gjort så om de slösar
Var det det enda du kunde svara på mitt långa svar? Taskigt!
Och fett hår? Jaha, vadå då? Du tar tvål, schampo eller va du nu vill använda och poff så är fettet borta
Hon har gratis vatten.