Duschar i två timmar
Hur länge duschar ni? Jag tycker att det är jobbigt. Det tar två timmar när jag duschar. Jag kan inte en timme.
Hur länge duschar ni? Jag tycker att det är jobbigt. Det tar två timmar när jag duschar. Jag kan inte en timme.
Men - orka mata trollet! Kolla alla trådar startade av olika varianter på "Samantha"
Duscha i två timmar
Läkare avråder från barn vid 38 - skaffa katt istället.
Fördelen med att bli gravid är att slippa mens i 9 månader
Listan kan göras lång - alla dessa trådar grundas på en person med betydligt större problem än vad som beskrivs i trådarna.
Är troligen mest ett försök att få någon sorts uppmärksamhet. Sjukt i min bok!
Nu har jag tagit tid. Utan att panikstressa så tog det 3.30 att duscha. Vatten, helkroppsintvålning, avsköljning och sedan torkning.
Jag skulle tro att jag kan kapa den tiden med en minut om det är bråttom.
Nu har jag tagit tid. Utan att panikstressa så tog det 3.30 att duscha. Vatten, helkroppsintvålning, avsköljning och sedan torkning.
Jag skulle tro att jag kan kapa den tiden med en minut om det är bråttom.
Att duscha 2 timmar är inte normalt, ingen behöverr duscha så länge.
Det säger sig självt en vanlig varmvattenberedare i en vill brukar räcka 30-40 min.
Det är oekonomiskt och oansvarigt att duscha så länge, dushar man varje dag så räcker 15 minuter och man stänger av när man tvålar in sig, om man måste schamponera sitt hår i 10 minuter vilket låter osannolikt så är det ej nödvändigt att spola medans.
Allt kommer förändras den dagen du måste betala för vattnet genom en faktura varje månad är det värt 1000kr i månaden?
Vad exakt är det du gör i två timmar?
Står du och löddrar upp tvålen i en halvtimme? Du blir faktiskt inte renare av det. Och detta kommer från en tjej som haft hemska problem med bacillskräck! Jag kunde inte ens röra en godispåse och sen äta godiset med handen efteråt. Jag kunde inte få nägot emot läpparna för då fick jag tvätta dom med tvål.
Lita på mig.
Du blir inte renare av att gnugga in tvålen. tvärtom blir din hud irriterad.
Och, dina barn påverkas av detta. De kommer bli likadana.
Var det det enda du kunde svara på mitt långa svar? Taskigt!
Och fett hår? Jaha, vadå då? Du tar tvål, schampo eller va du nu vill använda och poff så är fettet borta
Att duscha 2 timmar är inte normalt, ingen behöverr duscha så länge.
Det säger sig självt en vanlig varmvattenberedare i en vill brukar räcka 30-40 min.
Det är oekonomiskt och oansvarigt att duscha så länge, dushar man varje dag så räcker 15 minuter och man stänger av när man tvålar in sig, om man måste schamponera sitt hår i 10 minuter vilket låter osannolikt så är det ej nödvändigt att spola medans.
Allt kommer förändras den dagen du måste betala för vattnet genom en faktura varje månad är det värt 1000kr i månaden?
Hon har gratis vatten.
Men till slut kommer hyresvärden komma på henne och då kan det bli att hon får betala för den överdrivna konsumtionen av vatten. Har hört att vissa hyresvärdar gjort så om de slösar
De har ju vattenmätare till varje lägenhet
Pandas är ingen diagnos som finns i diagnosmanualen DSM-5. Hittepå diagnos.
Du, håll käften.