• Samanta245

Duschar i två timmar

Hur länge duschar ni? Jag tycker att det är jobbigt.  Det tar två timmar när jag duschar.  Jag kan inte en timme.  

• Svar på tråden Duschar i två timmar
  • Anonym (Kr)
    Samanta245 skrev 2025-05-14 07:57:06 följande:
    Duschar i två timmar

Hur länge duschar ni? Jag tycker att det är jobbigt.  Det tar två timmar när jag duschar.  Jag kan inte en timme.  

Betalr du per liter varmvatten du konsumerar?
  • Anonym (V)

Det går att gå i KBT mot tvångshandlingar. 

• Samanta245
    Anonym (Kr) skrev 2025-05-14 07:58:17 följande:
    Betalr du per liter varmvatten du konsumerar?
    Nej Tungan ute
  • Anonym (AB)

10 minuter i duschen och 5 minuter för avtorkning och annat efteråt.

Jag har en svåger förr; han kunde utan problem duscha i två timmar. Jag förstod aldrig riktigt vad han pysslade med när han duschade så länge..

• Anonym (Testa)

Det är väl bara att testa att stänga av varmvattnet så kommer du nog märka att du ?kan? duscha på fem minuter som alla andra. 😉

• MsM84

De flesta dagar, när jag inte tvättar håret, tar det nog under fem minuter. Ca 10-15 min i duschen när jag tvättar håret med schamponering två gånger och balsam en gång (långt hår).

• Mia448

Men tanke på att du skriver Måste så antar jag att du inte vill duscha så länge.
    Hade föreslagit KBT men har haft en väldigt dålig erfarenhet av det. Så föreslår medicin.

• Samanta245
    Anonym (Testa) skrev 2025-05-14 08:18:14 följande:

Det är väl bara att testa att stänga av varmvattnet så kommer du nog märka att du ?kan? duscha på fem minuter som alla andra. 😉

På fem minuter borstar man tänder. Man blir inte ren på fem min
  • Anonym (V)
    Samanta245 skrev 2025-05-14 08:33:12 följande:
    På fem minuter borstar man tänder. Man blir inte ren på fem min
    Man borstar tänder på 2 minuter. Borstar man längre så kan emaljen slitas ut.

För att bli ren så krävs enbart att man tvålar in sig och sköljer av. Det kan man absolut hinna på fem minuter.
Svar på tråden Duschar i två timmar