• Anonym (För snäll)

Snälla killar får inte ligga..

Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?

• Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..
  • Anonym (Man)
    Core skrev 2025-05-14 23:27:41 följande:

Snälla mähä till man. Nej, det där är en klyscha från 2009-snåret.

Det du applicerar badboy på är förmodligen helt vanliga män som helt enkelt bara är män, inga små tanter till personligheten. Måste man vara en liten tant inombords för att vara snäll?

Nu kanske du tycker att jag är en typisk dumming, som säkert får ligga just på grund av det. Men se dig själv i spegeln, gör vad du kan med dig själv istället för att darra på läppen och skylla dina misslyckanden på andra. Offerkoftan lär ju knappast attrahera nån iallafall.

Du är passivt aggressiv och bitter, inte ett dugg bättre än de du tror dig veta är badboys

Skriver du till mig ?

Du skrivet ett påstående och sedan frågar om påståendet. 

Nja, jag är nog knappast en tant om man säger så. Jag vet att folk som är falska verkligen trivs som fisken i vattnet i de här landet. Men jag gillar ärlighet och trohet och inte lynnigt beteende och lögner. Är det att vara tant eller darra på läppen så kan vi ju alltid ses så får du sedan skriva om mig i den här tråden om du upplevde mig som en tant? 

Det är inget hot utan ett erbjudande. Men då får du skriva o-anonymt så jag kan skriva till dig. 

• Anonym (Man)
    Core skrev 2025-05-14 23:27:41 följande:
    Är inte heller intresserad av att ligga runt. Har gjort det redan alldeles för mycket och antagligen mer än vad du någonsin kommer att uppnå. Men det är inte det livet jag vill leva.
  • Anonym (Weeooo)
    Anonym (För snäll) skrev 2025-05-14 16:36:36 följande:

Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?

Du låter inte som en snäll kille. Du låter som en sån där misogyn jävel som endast gör saker med en baktanke och att hon ska återbetala dig i form av sexuella tjänster.
  • Anonym (För snäll)
    Anonym (Weeooo) skrev 2025-05-15 01:45:21 följande:
    Du låter inte som en snäll kille. Du låter som en sån där misogyn jävel som endast gör saker med en baktanke och att hon ska återbetala dig i form av sexuella tjänster.

Oj, där kom hela diagnosen direkt ? tack för analysen, Dr. Freud. Jag delar en personlig reflektion kring frustration i en lång relation, och det tolkas som att jag förväntar mig sex som betalning? Det var verkligen inte min poäng. Men visst, nästa gång jag öppnar upp ska jag se till att ha en varningstext först: ?OBS! Man uttrycker känslor på internet ? risk för misstolkning!

• Anonym (Weeooo)
    Anonym (För snäll) skrev 2025-05-15 01:58:47 följande:

Oj, där kom hela diagnosen direkt ? tack för analysen, Dr. Freud. Jag delar en personlig reflektion kring frustration i en lång relation, och det tolkas som att jag förväntar mig sex som betalning? Det var verkligen inte min poäng. Men visst, nästa gång jag öppnar upp ska jag se till att ha en varningstext först: ?OBS! Man uttrycker känslor på internet ? risk för misstolkning!

Du kan stå för det du skriver i stället. Skulle vara bättre om du enbart uttryckte känslor utan att blanda in att det är fel på kvinnor och din snällhet för att kvinnor gillar bad boys. Även i det här inlägget så kläcker du något misogynt då du insinuerar att det är synd om dig för att du oskyldigt blottat hjärtat och att kvinnor är dumma mot män som bara visar känslor på internet.
  • Anonym (Piero Gross)

Dagens kvinnor är så manipulativa. Det bästa en man kan göra idag är att investera  sin tid och ekonomi på sitt eget välmående. Låt kvinnorna få kämpa lite och inse att en springa inte är nyckeln till allt....
  • Anonym (anonym)
    Anonym (För snäll) skrev 2025-05-14 17:47:11 följande:
    Hon skyller på mediciner men säger ofta att hon är väldigt attraherad av mig. Jag får inte det där att gå ihop. Hur kan man älska någon och vara attraherad men inte ha några sexuella känslor. Det kanske är så att hon ligger med någon annan ändå och jag bara är hennes trygga punly..
    Du tror på allvar inte att mediciner kan sätta ner sexlusten? Då borde du läsa på lite om biverkningar.
    Nog för att jag ofta brukar ha förståelse för personer som är frustrerade över att deras partner är ointresserade av sex, men din inställning är faktiskt inte särskilt smickrande.
  • Anonym (Öp)

Det är bara att konstatera att oavsett skäl till att din fru vill ligga med dig, så är det INTE för att du är snäll.

Du är nämligen INTE snäll. Tvärtom.
  • Anonym (Öp)
    Anonym (Öp) skrev 2025-05-15 07:17:40 följande:
    Det är bara att konstatera att oavsett skäl till att din fru vill ligga med dig, så är det INTE för att du är snäll.

Anonym (Öp) skrev 2025-05-15 07:17:40 följande:

Inte vill ligga med dig ska det varaSkrattande
  • Anonym (Eh)

Min erfarenhet av män som kallar sig själv för snälla killar är as. 

Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..