• Anonym (För snäll)

Snälla killar får inte ligga..

Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?

• Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..
  • Anonym (Borderlina)

? Min man är väldigt snäll och han får sex morgon och kväll. Han hade fått 3ggr om dagen med men han är för gammal och penisen funkar inte riktigt då.

• Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-15 19:34:32 följande:
    Jag fattar inte vad du dravlar om. Nyss var det badboys?
    Jasså. Och vart läste du allt det? Blir du alltid såhär känslosam när du sitter här och ljuger? 
  • Anonym (Bad girls)
    Anonym (Piero Gross) skrev 2025-05-15 02:22:46 följande:
    Dagens kvinnor är så manipulativa. Det bästa en man kan göra idag är att investera  sin tid och ekonomi på sitt eget välmående. Låt kvinnorna få kämpa lite och inse att en springa inte är nyckeln till allt....
    Dagens kvinnor (många) är snuskiga bad girls som känner sig obekväma i sällskap av en "snäll kille". Jag tycker att kvinnor ska vara ärliga med detta; att de tänder på att känna sig smutsiga och utmanade av en lika -icke tillgiven- partner.
  • Anonym (Chiffong)
    Anonym (Trött) skrev 2025-05-15 15:33:31 följande:
    Spelar det någon roll? Huvudsaken är väl att det finns kvinnor som vill ha dessa "bad boys"? Det är väl det som diskuteras här? Att det kan finnas kvinnor som vill ha "vanliga" svenssons är väl inte på något sätt orimligt även om dessa kvinnor enligt TS tycks vara underrepresenterade....
    Det spelar roll eftersom det var exakt så han sa. Att kvinnor tycker olika och har olika preferenser kan knappast vara någon nyhet. Det gäller ju till och med män.
  • Core
    Anonym (T) skrev 2025-05-15 19:56:37 följande:
    Jasså. Och vart läste du allt det? Blir du alltid såhär känslosam när du sitter här och ljuger? 
    Du har ändå en poäng i det där med känslor. Det är något triggande i män som skyller allt på omvärlden, oförmögna att ta ansvar över sina egna liv.
  • Core
    New Dawn skrev 2025-05-15 19:40:19 följande:
    Core skrev 2025-05-15 19:34:32 följande:
    Jag fattar inte vad du dravlar om. Nyss var det badboys, nu är det invandrare. Finns inga gränser för hur långt du drar det istället för att inse att du lever i en fantasivärld?

Sen att det föds för lite barn i i-land är ingen hemlighet, men det har knappast att göra med att kvinnor bara ligger med kriminella. Det är för att färre vill ha barn, speciellt i fertil ålder. Om det var vad du syftade på.

Sen vill jag tillägga att jag bidrar inte från ett perspektiv där jag sitter på en runkluktande gammal datorstol bakom fördragna persienner, utan är ute i det verkliga livet till skillnad från en del andra i den här tråden.
    Bra skrivet! 
    Bra inlägg av dig, generellt, här i tråden 
    Tack! Det är lite uppströms att dividera i den här tråden.
  • Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-15 22:25:49 följande:
    Du har ändå en poäng i det där med känslor. Det är något triggande i män som skyller allt på omvärlden, oförmögna att ta ansvar över sina egna liv.

Ah, det är därför du blir så ostabil och aggressiv? Och nyss skrev du ju att aggressivitet är något dåligt, borde inte det betyda att du inte är ett dugg bättre än TS som du kallar för en incel?

Du är passivt aggressiv och bitter, inte ett dugg bättre än de du tror dig veta är badboys

• Mayjel

Mesiga killar får inte ligga. Mesig är dock inte synonymt med att vara snäll.

• Anonym (T)
    Men oroa dig inte. Du är säkert bara frustrerad över att behöva tänka tillräckligt för att kunna hitta på grejer om TS som gör att han framstår som någon dålig medans du framstår som bättre.

Tror att white knight kallas det? 
  • Anonym (Jo)
    Det är just så det är.
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..