• Anonym (För snäll)

Snälla killar får inte ligga..

Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?

• Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..
  • Anonym (Frida)
    Anonym (För snäll) skrev 2025-05-14 17:47:11 följande:
    Hon skyller på mediciner men säger ofta att hon är väldigt attraherad av mig. Jag får inte det där att gå ihop. Hur kan man älska någon och vara attraherad men inte ha några sexuella känslor. Det kanske är så att hon ligger med någon annan ändå och jag bara är hennes trygga punly..
    Där har du svaret. Hennes mediciner påverkar hennes sexdrift negativt. Hur skulle denna negativa effekt försvinna bara för att du börjar bete dig som ett svin, trodde du?
  • Anonym (Bad girl)

Jag skulle aldrig byta ut en snäll kille mot en bad boy, däremot har jag flera gånger bytt till en ny snäll kille för att attraktion kan försvinna.

Det är rätt vanligt att det händer efter så där 10-15 år ihop.

• Anonym (Var sexig)

Fast du måste ju trots din snällhet få henne att känna sig som en kvinna i sängen, lite krydda och känsla. Hade nog inte heller tänt på någon efter 10+ år som bara var snäll. Män kan också vara sexiga och förföra. 

• Anonym (?)

Trodde inte det gällde när man har en relation utan bara om man var singel. Vad säger hon?

• Anonym (Xeed)

Jag vet flera kvinnor som varit med massa spännande bad boys men sen när dom ska bilda familj osv så väljer dom nått mer stabilt. Sen efter 10 år så går dom isär.

Du brukar det inte vara några "snälla killar" som är på tapeten.  

Man brukar testa lite tvärtom när man är färdig med familjelivet.  Man vet ju trots allt vad man inte vill ha.

• Herradhd

Kanske inte! Men lik förbannat så tar dom för givet att dom ska få knulöa den 10 gången dom träffar en tjej och hänger som polare! ?Dom är ju vänner?

• Anonym (Nja!)

Så du får inte ligga med din fru för att du är för snäll?
    Var du alltså inte lika snäll när ni gifte er och blev tillsammans, var du en bad boy då eller hur menar du?
    Sen skriver du att du lätt kan få en kvinna via Tinder eller liknande om du vill, så då är du alltså inte en snäll kille där då eller? 
    Det blir lite dubbelt hur du menar.

Sen skriver du att hon äter mediciner som påverkar sexlusten, inget konstigt med det, du vet väl att även många män får problem med potens och annat när dom medicinerar.

Sen är det heller inte vanligt att man tappar sexlusten vissa tider i livet även om man älskar någon, finns många orsaker till det.
    Stress mm.

Hon skulle ju knappast stanna kvar hos dig och säga att hon älskar dig om hon tyckte att du bara var för snäll helt plötsligt. 

• Anonym (Omg)
    New Dawn skrev 2025-05-14 17:47:16 följande:
    Är du en bad guy när du inte är i relation? Är du inte snäll då? 
    Ska bli intressant att se TS svar på detta. 
  • Anonym (Man)

Ja så är det. Jag var "världens bästa grabb". Blev placerad direkt som en "kompis eller vän" av alla tjejer / kvinnor. Sedan började jag dricka och umgicks med ganska tuffa grabbar. Slutade med att jag då behövde tuffa till mig och spela någon jag inte ville vara. 

Fick ligga så mycket att det blev svårt att hinna tvätta sängkläderna mellan varje kvinna. (Jag är seriös). Samtidigt tappade jag förhoppningen om att skaffa mig en kärnfamilj och att någonsin finna mig en ärlig trogen kvinna vilket jag egentligen alltid velat ha. Så nu har jag levt i celibat i princip i 8 år med 2 bortsett från 2 misstag (ligg / försök till förhållande) under tiden. 

I Sverige får du inte ligg om du är snäll. Men du behöver inte leta så långt bort, Polen räcker typ. Men Thailand sägs vara bra med. Mexico värderar kärnfamiljen och hela släkten. Så det finns chans bara man vågar leta utanför. I Sverige blir du snart till och med våldtäkts man bara för att du kollar på porr. Helt sjukt. 

Glöm iden om ett värdigt förhållande i Sverige samt sex om du är snäll. Visserligen så uppskattar tanter på 48-50 år och uppåt snälla killar. Men hur kul är det. 

• Anonym (Sant)
    Anonym (Man) skrev 2025-05-14 19:31:57 följande:

Ja så är det. Jag var "världens bästa grabb". Blev placerad direkt som en "kompis eller vän" av alla tjejer / kvinnor. Sedan började jag dricka och umgicks med ganska tuffa grabbar. Slutade med att jag då behövde tuffa till mig och spela någon jag inte ville vara. 

Fick ligga så mycket att det blev svårt att hinna tvätta sängkläderna mellan varje kvinna. (Jag är seriös). Samtidigt tappade jag förhoppningen om att skaffa mig en kärnfamilj och att någonsin finna mig en ärlig trogen kvinna vilket jag egentligen alltid velat ha. Så nu har jag levt i celibat i princip i 8 år med 2 bortsett från 2 misstag (ligg / försök till förhållande) under tiden. 

I Sverige får du inte ligg om du är snäll. Men du behöver inte leta så långt bort, Polen räcker typ. Men Thailand sägs vara bra med. Mexico värderar kärnfamiljen och hela släkten. Så det finns chans bara man vågar leta utanför. I Sverige blir du snart till och med våldtäkts man bara för att du kollar på porr. Helt sjukt. 

Glöm iden om ett värdigt förhållande i Sverige samt sex om du är snäll. Visserligen så uppskattar tanter på 48-50 år och uppåt snälla killar. Men hur kul är det. 

Haha så sant. 
    När jag var med bad boy. Alltså då menar man inte ett asshole som många tjejer tror. Utan bad boy på ett sätt att ta ingen skit, gå efter det du vill o ta för dig typ. Då får man ligga. 

Men en man som inte har den personligheten och sen vill vara sig själv. Vad händer noll zip zero ligg eller attraktionskraft. Vad ska såna män göra???
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..