Ja så är det. Jag var "världens bästa grabb". Blev placerad direkt som en "kompis eller vän" av alla tjejer / kvinnor. Sedan började jag dricka och umgicks med ganska tuffa grabbar. Slutade med att jag då behövde tuffa till mig och spela någon jag inte ville vara.
Fick ligga så mycket att det blev svårt att hinna tvätta sängkläderna mellan varje kvinna. (Jag är seriös). Samtidigt tappade jag förhoppningen om att skaffa mig en kärnfamilj och att någonsin finna mig en ärlig trogen kvinna vilket jag egentligen alltid velat ha. Så nu har jag levt i celibat i princip i 8 år med 2 bortsett från 2 misstag (ligg / försök till förhållande) under tiden.
I Sverige får du inte ligg om du är snäll. Men du behöver inte leta så långt bort, Polen räcker typ. Men Thailand sägs vara bra med. Mexico värderar kärnfamiljen och hela släkten. Så det finns chans bara man vågar leta utanför. I Sverige blir du snart till och med våldtäkts man bara för att du kollar på porr. Helt sjukt.
Glöm iden om ett värdigt förhållande i Sverige samt sex om du är snäll. Visserligen så uppskattar tanter på 48-50 år och uppåt snälla killar. Men hur kul är det.