• Anonym (För snäll)

Snälla killar får inte ligga..

Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?

• Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Chiffong) skrev 2025-05-15 15:29:25 följande:
    Och vad har du för underlag för att det verkligen är samma kvinnor och inte två olika grupper kvinnor som tycker olika?
    Spelar det någon roll? Huvudsaken är väl att det finns kvinnor som vill ha dessa "bad boys"? Det är väl det som diskuteras här? Att det kan finnas kvinnor som vill ha "vanliga" svenssons är väl inte på något sätt orimligt även om dessa kvinnor enligt TS tycks vara underrepresenterade....
  • Core
    Anonym (Trött) skrev 2025-05-15 15:33:31 följande:
    Spelar det någon roll? Huvudsaken är väl att det finns kvinnor som vill ha dessa "bad boys"? Det är väl det som diskuteras här? Att det kan finnas kvinnor som vill ha "vanliga" svenssons är väl inte på något sätt orimligt även om dessa kvinnor enligt TS tycks vara underrepresenterade....
    Jag har 500 vänner på Facebook, majoriteten män. Ingen badboy, men nästan alla har kvinnor. Vart i samhället ser man de här hordarna av badboys som badar i kvinnlig uppmärksamhet? Hur definieras badboys?

Sen kan man vara hur varm och trygg man som helst fast med bibehållen maskulinitet , frågan är om ni blandar ihop begreppet badboy med maskulinitet.
  • Anonym (Eh)

Till ts: DU ska inte defineria dig själv, det är upp till omgivningen att göra. Och ärligt hur ofta pratar kvinnor om att de minsann är "snälla kvinnor" och sen gråter ut över att de inte får saker i gengäld? Ska man ha en medalj för att man diskar typ, eller vad?

• Anonym (Jo)
    Anonym (KarlAlexander) skrev 2025-05-15 15:15:28 följande:
    Samma kvinnor som på forumet ondgör sig över sexfixerade män, berättar i andra trådar att de minsann vill ha en riktig och bestämd man, som visar var skåpet ska stå, som trycker upp dem mot väggen och tar dem med storm. Detta brukar dock vara en känd "dubbelhet" hos radikalfeministiska kvinnor som anklagar män som grupp för att vara både det ena och det andra och att män "bara tänker med kuken". I grund och botten verkar det vara just sådana män de går igång på, särskilt om de är bestämda och "visar var skåpet ska stå".
    Inte många rätt här.
  • Anonym (Jo)
    Core skrev 2025-05-15 15:44:14 följande:
    Jag har 500 vänner på Facebook, majoriteten män. Ingen badboy, men nästan alla har kvinnor. Vart i samhället ser man de här hordarna av badboys som badar i kvinnlig uppmärksamhet? Hur definieras badboys?

Sen kan man vara hur varm och trygg man som helst fast med bibehållen maskulinitet , frågan är om ni blandar ihop begreppet badboy med maskulinitet.
    Det undrar jag med.
  • Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-15 15:44:14 följande:

Då får de nog ligga i lite hårdare... Ni har ju problem med all avel här i Sverige. 
  • Core
    Anonym (T) skrev 2025-05-15 17:24:51 följande:
    Då får de nog ligga i lite hårdare... Ni har ju problem med all avel här i Sverige. 
    De som har problem med avel är väl framförallt ni gnälliga geléklumpar till män som sitter här inne och gråter i tron att bara män i skinnjacka och med brottsregister får ligga 😂
  • Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-15 18:22:52 följande:
    De som har problem med avel är väl framförallt ni gnälliga geléklumpar till män som sitter här inne och gråter i tron att bara män i skinnjacka och med brottsregister får ligga 😂
    Inte enligt Aftonbladet, där behöver ni ju ta hit män ifrån tredje världen för att ni "lyckade" inte klarar av att föröka er?

Hur kommer det sig, om nu du och dina vänner har så många flickvänner?
  • Core
    Anonym (T) skrev 2025-05-15 18:52:17 följande:
    Inte enligt Aftonbladet, där behöver ni ju ta hit män ifrån tredje världen för att ni "lyckade" inte klarar av att föröka er?

Hur kommer det sig, om nu du och dina vänner har så många flickvänner?
    Jag fattar inte vad du dravlar om. Nyss var det badboys, nu är det invandrare. Finns inga gränser för hur långt du drar det istället för att inse att du lever i en fantasivärld?

Sen att det föds för lite barn i i-land är ingen hemlighet, men det har knappast att göra med att kvinnor bara ligger med kriminella. Det är för att färre vill ha barn, speciellt i fertil ålder. Om det var vad du syftade på.

Sen vill jag tillägga att jag bidrar inte från ett perspektiv där jag sitter på en runkluktande gammal datorstol bakom fördragna persienner, utan är ute i det verkliga livet till skillnad från en del andra i den här tråden.
  • New  Dawn
    Core skrev 2025-05-14 23:27:41 följande:
    Snälla killar får inte ligga..

Snälla mähä till man. Nej, det där är en klyscha från 2009-snåret.

Det du applicerar badboy på är förmodligen helt vanliga män som helt enkelt bara är män, inga små tanter till personligheten. Måste man vara en liten tant inombords för att vara snäll?

Nu kanske du tycker att jag är en typisk dumming, som säkert får ligga just på grund av det. Men se dig själv i spegeln, gör vad du kan med dig själv istället för att darra på läppen och skylla dina misslyckanden på andra. Offerkoftan lär ju knappast attrahera nån iallafall.

Du är passivt aggressiv och bitter, inte ett dugg bättre än de du tror dig veta är badboys

Core skrev 2025-05-15 19:34:32 följande:
    Jag fattar inte vad du dravlar om. Nyss var det badboys, nu är det invandrare. Finns inga gränser för hur långt du drar det istället för att inse att du lever i en fantasivärld?

Sen att det föds för lite barn i i-land är ingen hemlighet, men det har knappast att göra med att kvinnor bara ligger med kriminella. Det är för att färre vill ha barn, speciellt i fertil ålder. Om det var vad du syftade på.

Sen vill jag tillägga att jag bidrar inte från ett perspektiv där jag sitter på en runkluktande gammal datorstol bakom fördragna persienner, utan är ute i det verkliga livet till skillnad från en del andra i den här tråden.
    Bra skrivet! 
    Bra inlägg av dig, generellt, här i tråden 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..