• Anonym (För snäll)

Snälla killar får inte ligga..

Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?

• Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..
  • Anonym (Man)
    Anonym (Sant) skrev 2025-05-14 19:35:47 följande:
    Haha så sant. 
    När jag var med bad boy. Alltså då menar man inte ett asshole som många tjejer tror. Utan bad boy på ett sätt att ta ingen skit, gå efter det du vill o ta för dig typ. Då får man ligga. 

Men en man som inte har den personligheten och sen vill vara sig själv. Vad händer noll zip zero ligg eller attraktionskraft. Vad ska såna män göra???
    Förmodligen behöver man lämna landet då svenska kvinnor inte vill ha bra killar / män längre. 
  • Anonym (Nja!)
    Anonym (Man) skrev 2025-05-14 19:31:57 följande:

Ja så är det. Jag var "världens bästa grabb". Blev placerad direkt som en "kompis eller vän" av alla tjejer / kvinnor. Sedan började jag dricka och umgicks med ganska tuffa grabbar. Slutade med att jag då behövde tuffa till mig och spela någon jag inte ville vara. 

Fick ligga så mycket att det blev svårt att hinna tvätta sängkläderna mellan varje kvinna. (Jag är seriös). Samtidigt tappade jag förhoppningen om att skaffa mig en kärnfamilj och att någonsin finna mig en ärlig trogen kvinna vilket jag egentligen alltid velat ha. Så nu har jag levt i celibat i princip i 8 år med 2 bortsett från 2 misstag (ligg / försök till förhållande) under tiden. 

I Sverige får du inte ligg om du är snäll. Men du behöver inte leta så långt bort, Polen räcker typ. Men Thailand sägs vara bra med. Mexico värderar kärnfamiljen och hela släkten. Så det finns chans bara man vågar leta utanför. I Sverige blir du snart till och med våldtäkts man bara för att du kollar på porr. Helt sjukt. 

Glöm iden om ett värdigt förhållande i Sverige samt sex om du är snäll. Visserligen så uppskattar tanter på 48-50 år och uppåt snälla killar. Men hur kul är det. 

Anonym (Sant) skrev 2025-05-14 19:35:47 följande:
    Haha så sant. 
    När jag var med bad boy. Alltså då menar man inte ett asshole som många tjejer tror. Utan bad boy på ett sätt att ta ingen skit, gå efter det du vill o ta för dig typ. Då får man ligga. 

Men en man som inte har den personligheten och sen vill vara sig själv. Vad händer noll zip zero ligg eller attraktionskraft. Vad ska såna män göra???

Missade ni att det är hans fru som han skriver om som inte längre vill ligga med honom? det gällde alltså inte kvinnor i allmänhet för där skriver ts att han lätt kan få en kvinna på Tinder eller liknande så tydligen är han inte för snäll för att hitta en kvinna att ha sex med utan det gäller hans fru så det är hemma han tydligen är för snäll men förmodligen inte när dom träffades då eftersom hon då ville ha sex med honom.
  • Anonym (T)
    Anonym (För snäll) skrev 2025-05-14 17:47:11 följande:
    Hon skyller på mediciner men säger ofta att hon är väldigt attraherad av mig. Jag får inte det där att gå ihop. Hur kan man älska någon och vara attraherad men inte ha några sexuella känslor. Det kanske är så att hon ligger med någon annan ändå och jag bara är hennes trygga punly..
    Kan vara... Skulle inte förvåna mig då kvinnor är såna.

Allt som oftast sjuka i huvudet som lurar in killar i förhållanden tills dom kan hitta något annat. 
  • Anonym (Chiffong)
    Anonym (?) skrev 2025-05-14 18:23:57 följande:

Trodde inte det gällde när man har en relation utan bara om man var singel. Vad säger hon?

Det stämmer nog bättre men det är ju inte det det handlar om här.
  • Anonym (T)
    Hon skyller på mediciner men säger ofta att hon är väldigt attraherad av mig. Jag får inte det där att gå ihop. Hur kan man älska någon och vara attraherad men inte ha några sexuella känslor. Det kanske är så att hon ligger med någon annan ändå och jag bara är hennes trygga punly..
    Men om vi utgår ifrån att hon inte nu är otrogen och kollar på vad du själv kan göra? Så tänk på hur det fungerade förr... 

När män var borta hela veckor för att jaga innan dom kom hem och började festa eller ligga med någon kvinna..

Hur tror du det fungerar idag? När ni båda sitter hemma hela dagarna... När hon börjar bli nyfiken, så undrar vad du gör och därför plockar upp mobilen och du svarar? 

Aldrig behöva undra vad du gör. 

Bara där finns det mycket du kan fixa.. Attraktion växer när man är ifrån varandra inte när man pratar hela dagar. 
  • Anonym (Malin)
    Nej hon är inte attraherad men gillar dig och älskar dig som en vän. Det är en klassiker att skylla på medicin eller p-medel. Orsaken att hon inte längre är attraherad är svår att säga, det blir bara så ibland. Men att hon varit ihop med bad boys förr kan var en förklaring. Men det har inte med din snällhet att göra utan med hennes preferenser.
  • molly50
    Då låter det ju inte som att det är något hon skyller på utan på att det faktiskt är så det är. Det finns mediciner med minskad sexlust som biverkning.
    Jag har själv ätit p-piller som minskade min lust ganska rejält. Och jag blev deppig och upp och ner i humöret.
    När jag slutade med pillren så ökade min lust ganska ordentligt och jag känner mig mycket mer harmonisk i humöret.
    Och vi har kommit i i en slags nytändning.
    Annars kan det ju också vara så att hon känner pressen av att du ofta vill ha sex.
    Sådant kan också minska lusten.
    Det kan vara värt att tänka på.
  • Anonym (Jo)
    molly50 skrev 2025-05-14 20:52:37 följande:
    Då låter det ju inte som att det är något hon skyller på utan på att det faktiskt är så det är. Det finns mediciner med minskad sexlust som biverkning.
    Jag har själv ätit p-piller som minskade min lust ganska rejält. Och jag blev deppig och upp och ner i humöret.
    När jag slutade med pillren så ökade min lust ganska ordentligt och jag känner mig mycket mer harmonisk i humöret.
    Och vi har kommit i i en slags nytändning.
    Annars kan det ju också vara så att hon känner pressen av att du ofta vill ha sex.
    Sådant kan också minska lusten.
    Det kan vara värt att tänka på.
    Stämmer bra detta.
  • Core

Snälla mähä till man. Nej, det där är en klyscha från 2009-snåret.

Det du applicerar badboy på är förmodligen helt vanliga män som helt enkelt bara är män, inga små tanter till personligheten. Måste man vara en liten tant inombords för att vara snäll?

Nu kanske du tycker att jag är en typisk dumming, som säkert får ligga just på grund av det. Men se dig själv i spegeln, gör vad du kan med dig själv istället för att darra på läppen och skylla dina misslyckanden på andra. Offerkoftan lär ju knappast attrahera nån iallafall.

Du är passivt aggressiv och bitter, inte ett dugg bättre än de du tror dig veta är badboys

• Snälla Killen

Min erfarenhet är att man får ligga ganska friskt om man är lagom snäll, även om man är en ordentlig herre som tycker om att laga mat och ha ordning och reda i hemmet...

Snäll? Definiera snälla...
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..