Anonym (T) skrev 2025-05-16 00:25:04 följande:
Ah i see, så först ger du dig på feminister? Sen ger du dig på män direkt efter med precis samma tongång som du lärt dig ifrån dem?
Du vet väl att när en kvinna vill mentalt misshandla en man så attackerar hon hans förmåga att få kvinnor? (vilket det blev populärt så fort att börja kalla män för incel, en skjutning i USA och hela Sverige hade sett femhundra trettioåtta såna minst.. Dagligen..)
Och när en man vill mentalt misshandla en kvinna så kallar han hon för tjockis...
Vad är det som gör att du tycker att det första är så okej att du själv har börjat med det? För jag gissar ju på att kalla en kvinna för tjockis inte är det?
Det brukar nämligen vara åsikten hos whiteknights som just dig.
Samma tongångar mot er alla som delar retorik, oavsett perspektiv. Jag kan erkänna att ni är en produkt av feminismen, men varför vill man vara en dålig produkt från en ännu sämre producent? Ni är samma skrot och korn, och har samma förhållningssätt till omvärlden.
Nu var det dock inte jag som började att ta upp er oförmåga att få kvinnor, utan hela tråden handlar om att ni skriver om er oförmåga att få kvinnor, bara det att det är DERAS fel att dom inte slänger sig i era armar. Och just ja, vi dummingar tar kvinnorna från er också, så är det ju. En tjockis är en tjockis oavsett om det hänger en kuk där, vad har det med saken att gör?
Fet, lat och bitter är bildligt talat för övrigt, om det var där skon klämde.
Stå upp för dig själv som man istället för att använda kvinnan som språngbräda. Det du pratar om, sk whitenights, säger och gör saker för att pleasa kvinnan och blir en sån där ?snäll? kille som blir utan i slutändan. Skulle nog våga påstå att jag provocerar fler kvinnor än män, för incels är en smalare gren än feminister