• Anonym (För snäll)

Snälla killar får inte ligga..

Är det så? Om man är en för snäll kille. En kille som jobbar heltid, gör det mesta i hemmet, stödjer sin partner i vått och torrt, ger henne romantiska och roliga överraskninga. Sköter hygien och träning men ändå vill min fru typ aldrig ligga med mig trots att när vi ligger ser jag till att hon inprincip alltid får några orgasmer. Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?

• Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..
  • Core
    Anonym (T) skrev 2025-05-15 22:58:50 följande:
    Men oroa dig inte. Du är säkert bara frustrerad över att behöva tänka tillräckligt för att kunna hitta på grejer om TS som gör att han framstår som någon dålig medans du framstår som bättre.

Tror att white knight kallas det? 

?TS?

du behöver heller inte oroa dig om du är rädd för att jag behöver anstränga mig för att försätta dig i dålig dager, det krävs nämligen inte mycket.

Om du tycker att jag är en hjälte för att jag ifrågasätter verklighetsfrånvänd incelretorik får jag ödmjukt tacka, men egentligen är det bara ett egenintresse, eller självskadebeteende beroende på perspektiv, jag stimuleras av diskussion och argumentation med meningsmotståndare .

Men du sitter mest och hostar ur dig oneliners utan kontext, så med dig finns dessvärre inte mycket mer att hämta 

• Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-15 23:43:01 följande:

?TS?

du behöver heller inte oroa dig om du är rädd för att jag behöver anstränga mig för att försätta dig i dålig dager, det krävs nämligen inte mycket.

Vet och förstår att du har övat på det länge. Det förklarar fortfarande inte hur det är TS problem att ni är ensamast i världen? 

www.di.se/nyheter/svenskar-bor-ensamma/

White knight är inte direkt en hjälte.. Det är en tönt som säger vad som helst om andra bara för att kunna få några tjejer.. Det är lite roligt faktiskt att se hur mycket du kämpar för att få det där handhjärtat ifrån kvinnorna som vet att de vart luder. 

Typ det där inlägget ifrån New dawn, en liten puff så tror du att du kom närmare. Medans all fakta talar för att ni ligger inte mycket. 
  • Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-15 23:43:01 följande:

men egentligen är det bara ett egenintresse, eller självskadebeteende beroende på perspektiv

Helt riktigt. Det ger inte mycket att white knighta det könet som aktivt har gått ut för att radera dig. Imorgon är det du som vill snacka om något som du undrar över, och då är det du som kallas incel. 

Sjävskadebeteende javisst, och det är hilarious att se vart allting detta leder. Snacka om ni som land verkligen har lyckats att skjuta er i foten. www.di.se/nyheter/svenskar-bor-ensamma/
  • Core
    Anonym (T) skrev 2025-05-15 23:53:41 följande:
    Helt riktigt. Det ger inte mycket att white knighta det könet som aktivt har gått ut för att radera dig. Imorgon är det du som vill snacka om något som du undrar över, och då är det du som kallas incel. 

Sjävskadebeteende javisst, och det är hilarious att se vart allting detta leder. Snacka om ni som land verkligen har lyckats att skjuta er i foten. www.di.se/nyheter/svenskar-bor-ensamma/
    Aktivt radera mig 😂 Jag har haft olika bekymmer genom livet, att få kvinnlig uppmärksamhet är inte raketforskning. Visst, den dag jag blir fet, lat och bitter blir det ett problem, men det är bara en naturlag.

Finns nog ingen som är bättre på att snacka om saker än mig, jag har alltid varit ett stöd för mina vänner i olika motgångar, åter igen, inte för att jag är en riddare, utan för att jag stimuleras av problemlösning och att diskutera.

Jag är en sån där dryg människa som kan skriva en halv roman till feministiska kolumnister om jag tycker att dom oförtjänt ger sig på män. Pratar nog mest av allt om hur man ska hantera manlighet i dagens samhälle, och är intresserad av att prata med andra män om den saken, utan fördömande. Till en viss punkt.

Jag får verkligen kväljningar av offerkoftor, som inte klarar av att inventera sig själv. dumma tjejer, va? Men vad kan du göra åt saken då ditt mähä? Gråta? Bli fet och köpa dig en thailändsk fru? Grattis, du har förlorat, du är ingen jävla man längre.

För övrigt argumenterar jag precis lika mycket om inte mer med feminister som kommer från samma vinkel som er, som skyller på patriarkatet, som menar att alla män är våldtäktsmän, som tycker att det verkar vara en sån jävla ynnest att vara man. Incels och radikalfeminister är två sidor av ett rostigt jävla mynt. Ni kan flytta till Thailand, köpa sex och dränka självömkandet i sprit hela bunden for all i care, men kom fan inte här med gråten i halsen och säg att du inte får knulla för att kvinnor väljer våldsamma män. du får inte knulla för att du dras med en dålig självkänsla du vägrar ta tag i, för att du inte är villig att göra grundläggande förändringar. Och kvinnor som skyller sina misslyckaden på män är precis lika smutsiga och patetiska.

USCH, har jag sagt att jag blir äcklad?
  • Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-16 00:10:46 följande:
     och är intresserad av att prata med andra män om den saken, utan fördömande. Till en viss punkt.
    Haha, vi ser det.. Talk is cheap.. 

Som jag skrev, det är kul att se hur du skadar det egna könet för att du är ute för dig själv. 
  • Core
    Anonym (T) skrev 2025-05-16 00:14:45 följande:

Som jag skrev, det är kul att se hur du skadar det egna könet för att du är ute för dig själv. 
    Bra, svart på vitt att du är ett får. Du lyckas komma med en rad i varje inlägg. Du kanske inte får knulla för att du rent av är korkad, har du tänkt på det? 

Jag må skada incels ställning i samhället, men jag ser inte er som samma kön, jag är ledsen. 

Sen att jag vågar erkänna att jag skriver av egenintresse, har du hakat upp dig på märker man i dina papegojalikna återupprapningar. Du själv, sätter du och droppar dina oneliners för att du är en eldsjäl som brinner för ditt community?
  • Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-16 00:10:46 följande:
    Jag är en sån där dryg människa som kan skriva en halv roman till feministiska kolumnister om jag tycker att dom oförtjänt ger sig på män.

Ah i see, så först ger du dig på feminister? Sen ger du dig på män direkt efter med precis samma tongång som du lärt dig ifrån dem? 

Du vet väl att när en kvinna vill mentalt misshandla en man så attackerar hon hans förmåga att få kvinnor? (vilket det blev populärt så fort att börja kalla män för incel, en skjutning i USA och hela Sverige hade sett femhundra trettioåtta såna minst.. Dagligen..)
    Och när en man vill mentalt misshandla en kvinna så kallar han hon för tjockis... 

Vad är det som gör att du tycker att det första är så okej att du själv har börjat med det? För jag gissar ju på att kalla en kvinna för tjockis inte är det? 

Det brukar nämligen vara åsikten hos whiteknights som just dig. 

• Core
    Anonym (T) skrev 2025-05-16 00:14:45 följande:

Sen att jag inte tar er ställning är för att det är tomt gråt, utan vilja till förändring. Det är en enorm skillnad att möta någon som vill hitta sina svar, mot att möta någon som redan tycker sig sitta och ruva på alla svar.

• Anonym (T)
    Anonym (T) skrev 2025-05-16 00:25:04 följande:

Ah i see, så först ger du dig på feminister? Sen ger du dig på män direkt efter med precis samma tongång som du lärt dig ifrån dem? 

Du vet väl att när en kvinna vill mentalt misshandla en man så attackerar hon hans förmåga att få kvinnor? (vilket det blev populärt så fort att börja kalla män för incel, en skjutning i USA och hela Sverige hade sett femhundra trettioåtta såna minst.. Dagligen..)
    Och när en man vill mentalt misshandla en kvinna så kallar han hon för tjockis... 

Vad är det som gör att du tycker att det första är så okej att du själv har börjat med det? För jag gissar ju på att kalla en kvinna för tjockis inte är det? 

Det brukar nämligen vara åsikten hos whiteknights som just dig. 

*Vilket är varför det blev populärt så fort att börja kalla folk för incel nyss i Sverige. Innan en skjutning i USA hade ni aldrig ens nuddat detta ämne.. 
  • Anonym (T)
    Core skrev 2025-05-16 00:26:49 följande:

Sen att jag inte tar er ställning är för att det är tomt gråt, utan vilja till förändring. Det är en enorm skillnad att möta någon som vill hitta sina svar, mot att möta någon som redan tycker sig sitta och ruva på alla svar.

Vad snackar du om ens? TS frågar ju redan i första inlägget hur han ska göra för att ändra sig?

Pröva tryck på visa endast och se hur du reagerade på det..

Faktiskt jävligt roligt när man ser hur bra det verkar gå för dig..  
    www.di.se/nyheter/svenskar-bor-ensamma/

Måste man vara ett svin och bete sig som en ?bad boy? för att vara intressant sexuellt för en kvinna?
Svar på tråden Snälla killar får inte ligga..