EnAnonumius skrev 2025-05-27 01:59:52 följande:
Vadå fortsätter skreva på det sättet?
Man får tydligen nu inte svara på ett felaktig påstående som upprepats, och förtydliga fört personen en andra vända. utan att du skall gå i taket tydligen.
Jag blev aldrig överbevisad av din wikilänk. Varför är det så otroligt svårt för dig (även Nikah tydligen också) att acceptera detta?
Jag skall också tillägga att jag ALDRIG har förnekad något om polismord som skett av svenskar i historien. Ja jag ifrågasatte, men aldrig förnekat.
Så det är inte ens någon ide att du försöker med den vinkeln, bra för att man ville ha en pålitligare källa än en wikilänk, och i inlägg #302 så skrev jag också varför som svar till (Svanen)..
P.S
Det hade varit alldeles tillräckligt med inläggsnummer så hade du sluppit att allt det extra arbetet med att skärmdumpa och ladda upp bild. Du kunde ju kanske ägnat tiden att komma med en pålitligare källa än en wikilänk...
Alltså, vad svamlar du om? Du insinuerade att ingen svensk skjutit ihjäl en svensk polis. Jag gav dig två namn på svenska polismördare som skjutit ihjäl sina offer. Det är inget fel på mina exempel. Att en sanning publiceras på Wikipedia gör den inte mindre sann för det.