Mayjel skrev 2025-05-29 02:17:38 följande:
Bryr mig inte det minsta om vad du tycker om min ton. Jag tar mig vilken ton jag vill och du ska inte hitta på lögner om min person eller ålder. Då får du räkna med att svaret blir otrevligt. Jag har inte skrivit min nån ålder nånstans överhuvudtaget så sluta tjata om den saken.
Det spelar ingen roll som sagt. Normala kvinnor i fertil ålder väljer inte gubbsäd med dålig kvalitet framför unga mäns fräscha dito. Det där är önsketänkande från gamla gubbar med gubbsjuka som svävar helt i det blå. Kom ner på jorden du istället och sluta inbilla dig att gubbar skulle vara nåt hett byte för unga tjejer.
Jo, det kan jag, eftersom jag vet hur verkligheten ser ut och i denna så väljer vanliga kvinnor män i sin egen ålder om de vill ha en seriös relation med barn och familj i åtanke. Golddiggers väljer fula gubbar för att utnyttja deras plånböcker.
Din ton var väldigt nedsättande och otrevlig redan innan jag berättade vilken ålder som står i din profil. Jag har inte hittat på några lögner alls, jag har enbart berättat vilken ålder som står i din profil. Om den inte stämmer så är det inte mitt fel eller mitt problem. Jag berättade endast vad som står där, vilket syns tydligt när man klickar på någons profil. Där står det Ålder: och nummer efteråt, precis som det visar på bilden som personen i inlägg 74 visade. Ska jag behöva visa definitionen av ordet lögn för dig också?
Oavsett om du vill det eller ej så finns det en hel del kvinnor som dras till äldre män. Särskilt män med status, makt och pengar. Så jo, det finns normala kvinnor i fertil ålder som väljer så kallad gubbsäd framför unga mäns säd. Vilket otroligt omoget uttryck, för övrigt. Jag säger inte att alla gör det, eller att alla dras till äldre män, men denna tråd handlar ju om en kvinna som är med en äldre man, så uppenbarligen finns det personer som vill vara det. Det spelar ingen roll att du slänger ur dig dina otrevliga kommentarer till höger och vänster, och dina upprepningar om gubbsäd och gubbäckel. Det förändrar inte att det finns äldre män som kan få yngre tjejer. Det har hänt i alla tider.
Tyvärr så kan du inte det, nej. Du känner inte personerna som tråden handlar om, så du vet inte tillräckligt mycket för att dra några riktiga slutsatser. Gissa kan du, men det betyder inte att du har rätt. Hur vet du att mannen i 50-årsåldern är ful? Han är ju inte 80 år, så det är inte alls säkert att han är ful. Om det skulle vara så att hon utnyttjar hans plånbok så är det deras problem, men det behöver inte vara så. Dina gissningar är inte detsamma som den faktiska verkligheten, men bra försök.