• Anonym (Kan alltid bli vackrare)

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Frågan riktar sig till män.

Om du väljer 3 åtgärder en kvinna kan göra för att bli mer attraktiv, vilka 3 väljer du? Gradera helst.

Vilka 3 egenskaper hos kvinnor är mest frånstötande eller minst attraktiva?

Frågorna kan gälla både yttre och inre egenskaper, men ska bara röra sådant kvinnan själv kan förändra. T.ex. längden eller fotstorlek kan hon inte ändra och är därför inte att betrakta som alternativ i den här frågan.

• Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?
  • Meddelande borttaget
  • Mayjel
    Jimmy75 skrev 2025-06-30 16:36:37 följande:
    Vad exakt tänker du att du får ut av den retoriken? Det som händer är att ingen tar dig på allvar eftersom det du skriver är så uppenbart extremt. Antingen uppfattar man det som trollande, alternativt som en person som har en väldigt Svart/vit och skruvad uppfattning om andra människor. Även om det är gruppen kvinnor du uttalar tid om så är det uppenbart att du har en lika dikotom uppfattning om män.
    Han är en bluff som sagt. Lyssna inte på honom utan anmäl istället då han stjäl andras forumsnamn och utger sig för att vara dem. Nu har oturen tyvärr kommit till mig.

Jag har aldrig uttalat mig negativt om att kvinnor har relationer med män.
  • Meddelande borttaget
  • Mayjel
    Anonym (Mayjel) skrev 2025-06-30 16:41:11 följande:
    Trams och dumheter från din sida. Du är anmäld för trakasserier och förtal och olaga hot dessutom.

Lägg av och sluta upp med detta nu med att stjäla andra medlemmars forumsnamn. 

Är det någon egenskap som verkligen inte är vacker så är det att baktala andra människor. Gäller såväl män som kvinnor.

En annan fin kvinnlig egenskap är att vara organiserad och ansvarsfull.

• Anonym (x)
    Anonym (Nakt) skrev 2025-06-29 20:35:57 följande:
    Jo, det kan man faktiskt då de allra flesta människor tar hand om sina barn. Onödigt sak att lista som krav med andra ord. Det låter bara löjligt som sagt. Skriv då hellre att ni söker efter en barnkär kvinna. Då framstår ni inte som lika barnsliga. 
    Precis det gäller inte alla det är ju det jag menar räcker inte. Det med att skaffa barn gäller är en för allvarlig sak i ens livsval att chansa på även om oddsen är goda.

Jag söker ingen kvinna och jag är inte man.
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (x) skrev 2025-06-30 17:17:18 följande:
    Precis det gäller inte alla det är ju det jag menar räcker inte. Det med att skaffa barn gäller är en för allvarlig sak i ens livsval att chansa på även om oddsen är goda.

Fortfarande en dum formulering då det kan uppfattas som en man som söker en extra mamma, ett mansbarn. 
  • Jimmy75
    Anonym (Mayjel) skrev 2025-06-30 16:41:11 följande:
    Trams och dumheter från din sida. Du är anmäld för trakasserier och förtal och olaga hot dessutom.
    Om du samlar på anmälningar fick du just en till.
  • Jimmy75
    Anonym (x) skrev 2025-06-30 17:17:18 följande:

Inget att bry sig om Nakt, antingen här för ren provokation eller en av alla dessa med extremt rigida och vridna åsikter om saker som ska tryckas ner i halsen på alla. Kommer inte ändra sig oavsett förklaringar eller argument. Silent treatment är bäst.
  • Anonym (x)
    Anonym (Nakt) skrev 2025-06-30 17:26:04 följande:
    Fortfarande en dum formulering då det kan uppfattas som en man som söker en extra mamma, ett mansbarn. 
    Den som väljer att uppfatta det så är nog ändå ingenting för den mannen kan jag tänka mig, så det är nog en alldeles utmärkt formulering.
  • Anonym (Nakt)
    Jimmy75 skrev 2025-06-30 17:32:34 följande:
    Inget att bry sig om Nakt, antingen här för ren provokation eller en av alla dessa med extremt rigida och vridna åsikter om saker som ska tryckas ner i halsen på alla. Kommer inte ändra sig oavsett förklaringar eller argument. Silent treatment är bäst.
    Sluta ljuga om mig. Det om något kan ses som provokationer så ingen sten i glashus tack. Jag säger bara som det är. De flesta kvinnor vill inte ha mansbebisar och då gör man bättre i att inte uttrycka sig som en sån när man listar krav på kvinnor.
    Anonym (x) skrev 2025-06-30 17:33:09 följande:
    Den som väljer att uppfatta det så är nog ändå ingenting för den mannen kan jag tänka mig, så det är nog en alldeles utmärkt formulering.
    Nej, du har fel. Det handlar inte om vad man väljer utan om hur det hela uppfattas på ren automatik. En man framstår inte för kvinnor som vuxen om han skriver i en kontaktannons att han vill ha en kvinna som är omhändertagande och lagar god mat. Då framstår han bara som inkompetent själv och att han vill ha någon som tar hand om honom. 
Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?