• Anonym (Kan alltid bli vackrare)

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Frågan riktar sig till män.

Om du väljer 3 åtgärder en kvinna kan göra för att bli mer attraktiv, vilka 3 väljer du? Gradera helst.

Vilka 3 egenskaper hos kvinnor är mest frånstötande eller minst attraktiva?

Frågorna kan gälla både yttre och inre egenskaper, men ska bara röra sådant kvinnan själv kan förändra. T.ex. längden eller fotstorlek kan hon inte ändra och är därför inte att betrakta som alternativ i den här frågan.

• Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?
  • Jimmy75
    Anonym (Mayjel) skrev 2025-06-30 16:38:59 följande:
    Det är allmänt känt att handjuren är mer slarviga och mindre hygieniska än kvinnor. Räcker med att stiga på en buss under en het sommardag för att få detta bekräftat. Jag kan både se och lukta mig till vilken könsgrupp stinknissarna tillhör. I alla sammanhang. Och för att tillägga så har jag både luktat och sett hur det ser ut på offentliga herrtoaletter då jag vaktat vid dörren ett par gånger när nevöerna varit nödiga. Milsvid skillnad i fräschhet i jämförelse med damtoaletterna.

Vad gäller förhållanden så vill inga normala vara ihop med män och kvinnor klarar sig bättre ensamma än vad män gör, som t.o.m. lever kortare liv om de inte har en kvinna som daddar deras barnsliga arslen. Kvinnor har generellt inte heller samma behov av sex eller att någon ska "ta hand" om dem eftersom de är vuxna och har lärt sig att ta vara på sig själva till skillnad från män.
    Det är ingen idé att du säger emot, jag kommer inte att låta någon som säger emot få sista ordet. Tyvärr finns det de som inte respekterar det och då måste jag försvara mig, det är inte mitt fel.
    🤣 Tack jag behövde ett gott skratt såhär på kvällen. Fint att du ställde upp.
  • Mayjel
    Jimmy75 skrev 2025-06-30 21:01:04 följande:
    🤣 Tack jag behövde ett gott skratt såhär på kvällen. Fint att du ställde upp.
    Inte så kul för den som blir baktalad och förtalad. Den där medlemmen ljuger om mig och jag har anmält honom (vet att det är en han) många gånger nu. 
    Förstår inte varför det inte blir borttaget. 

För att hålla sig till ämnet så får jag väl lägga til fler positiva egenskaper hos kvinnor. Renliga, hälsomedvetna, noga med att kolla upp sig hos läkare med jämna intervaller. 
  • Anonym (Seglarhustru)

Sitter ute i skärgården och har kollat runt lite vad män med båt tycks gilla.
    positiv, go och glad
    handlingskraftig ( ibland omhändertagande)
    aktiv och i bra form 
    Jag som kvinna 50+ lagar bra mat, försöker vara behaglig och biter ihop oftare än jag gnäller.

• Jimmy75
    Mayjel skrev 2025-06-30 21:15:46 följande:
    Inte så kul för den som blir baktalad och förtalad. Den där medlemmen ljuger om mig och jag har anmält honom (vet att det är en han) många gånger nu. 
    Förstår inte varför det inte blir borttaget. 

För att hålla sig till ämnet så får jag väl lägga til fler positiva egenskaper hos kvinnor. Renliga, hälsomedvetna, noga med att kolla upp sig hos läkare med jämna intervaller. 
    Nej det förstår jag. Mitt goda skratt syftade på tramset han skrev om att inte låta någon ha sista ordet och att det inte var hans fel att han var tvungen att säga emot. Höll på att dö av skratt då jag aldrig hört på maken till sådan barnslig smörja ifrån en vuxen man. 
  • Mayjel
    Jimmy75 skrev 2025-06-30 21:38:58 följande:
    Nej det förstår jag. Mitt goda skratt syftade på tramset han skrev om att inte låta någon ha sista ordet och att det inte var hans fel att han var tvungen att säga emot. Höll på att dö av skratt då jag aldrig hört på maken till sådan barnslig smörja ifrån en vuxen man. 
    Jo, men grejen är den att jag tar väldigt illa vid mig när den där människan försöker göra ner mig och förtala och jag vill inte att hans inlägg blir uppmärksammade och citerade eftersom det finns folk här som kan missuppfatta och tro att det är jag som skrivit. 

Jag blir förtvivlad när man blir förföljd, trakasserad och får sitt forumsnamn draget i smutsen av någon som bara vill förstöra, samtidigt som jag får noll stöd av moderatorerna och ingen hjälp. 

Och eftersom jag inte vill bli raderad själv för off-topic så får jag lista ännu fler egenskaper för kvinnor då. Kommer bara på pedagogisk. Jag upplever att kvinnor är mer pedagogiska än män. 
  • Anonym (Kan alltid bli vackrare)

Flera män har skrivit att långt hår är attraktivt.

Hur långt ska håret vara för att anses attraktivt på en kvinna?

• Anonym (Rumpkillen)

När hon har jättestor rumpa.

• Queen81
    Anonym (Kan alltid bli vackrare) skrev 2025-06-30 22:11:14 följande:

Flera män har skrivit att långt hår är attraktivt.

Hur långt ska håret vara för att anses attraktivt på en kvinna?

Håret får jag faktiskt komplimanger för ibland. Mitt når ner till ländryggen men är övertygad om att så långt hår inte är nödvändigt.
    Får jag gissa skulle jag gissa att det räcker med att det inte är en kort frisyr, alltså ingen längd alls. Så hår till axlarna t.ex räcker utmärkt. Men ja, detär min gissning. Får se om du får svar från någon av de som skrivit det.
  • Jimmy75
    Queen81 skrev 2025-07-01 08:22:04 följande:
    Håret får jag faktiskt komplimanger för ibland. Mitt når ner till ländryggen men är övertygad om att så långt hår inte är nödvändigt.
    Får jag gissa skulle jag gissa att det räcker med att det inte är en kort frisyr, alltså ingen längd alls. Så hår till axlarna t.ex räcker utmärkt. Men ja, detär min gissning. Får se om du får svar från någon av de som skrivit det.
    Personligen instämmer jag i det du skriver. Ingen särskild längd som gäller....även om jag blev nyfiken på ditt hår nu 😄
  • Anonym (x)
    Anonym (Nakt) skrev 2025-06-30 19:21:33 följande:
    Nej, det är inte eftersom vissa ord har en specifik betydelse för folk och då är det inte fråga om nåt val utan om hur man automatiskt tolkar det. 
    Och nej, det är verkligen inte min åsikt utan en allmän sådan. Nån talesperson har jag heller aldrig nämnt så den halmgubben kan du lägga ner direkt. 

Automatiskt eller ej, att lägga in egna tolkningar handlar om ens inställning och det väljer man själv.

Bra att du konstaterar att du inte är någon talesperson för hur de flesta kvinnor tolkar texter.

Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?