Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
När jag står i kön på ICA och så ska någon äldre Karen diskutera med kassören! Drar upp ett skrynkligt kvitto och börjar typ gaffla om att det var extrapris på vindruvor förr-förra veckan men man fick betala fullt pris! Jag fattar att man vill rätta till sådant MEN när du är pensionär så välj en tidig förmiddag när butiken är tom INTE rusningstid😡
Jag blir irriterad när de förstör bilder med att räcka ut tungan. På håll ser det ut som om de har en jättestor underläpp.
Folk som inte lägger upp pinnen bakom sina varor på kassa-bandet.
Ja, de är idioter men jag behöver inte få högre blodtryck av det.
Bara låta deras varor försvinna tillräckligt långt bort mot kassörskan och sedan börja lasta på mina. Med streckkoden rätt-vänd för scanning och med ett "gap" på minst en meter ned till idiotens varor.
En gång av hundra uppstår då nästa irritationsmoment.
Kassörskan har scannat alla idiotens varor men låtit varubandet löpa på så att det där "gapet" försvinner, stoppar varubandet med mina varor direkt intill scanningen, börjar hantera betalningen och då rycker till och frågar idioten: "Är det här dina varor?"
Åååååh!
Du såg att det var ett gap mellan varorna. Du såg när jag började lägga upp mina varor. Du vet att du lät bandet rulla vidare till mina varor var vid scanningen. Och ändå frågar du!
Jag HATAR turister. Bor i en liten sömnig stad där det inte händer särskilt mycket vilket passar mig utmärkt. Tills sommaren kommer vill säga...
Vår lilla stad huserar en av landets mest besökta temaparker och den drar hit tyskar, danskar, nederländare, norrmän, stockholmare, fan och hans moster!!!!!
Det blir en invasion i klass med Egyptens gräshoppor. Ingen av dem verkar ha tagit med hjärnan på semestern. Jag har varit med om att husbilar backat i rondeller, backat mot enkelriktat, folk som stannar i rondeller och korsningar för att läsa kartan, folk som campat i lekparker, tyska ungar som använt frysdiskarna på Ica som klätterställningar.
De beter sig som om hela stan är en enda stor semesteranläggning och att vi som bor här finns till för turisternas nöje och bekvämlighet. ÅK HEM FÖR HELVETE!!!
Alla idiotiska " lektrådar" här på FL.