Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Kom precis på ytterligare en grej jag blir orimligt irriterad över: folk som uttalar utländska ord och platser på deras respektive språk. Typ Gid Michelääää istället för Michelinguiden. Nu blev jag så irriterad bara av tanken att jag inte kan komma på fler exempel.
Eller alla dessa människor som inte bara kan säga "rivet citronskal"....näe zest måste man tydligen säga så att man är lika piffig som den där barfotafjanten (förlåt Ernst nu fick du också en skopa). När jag nu är inne på uttal - nyhetsuppläsare och sportkommentatorer som inte kan uttala Schweiz rätt. Jag köper att det kan finnas variation i allmänheten, men ska du sitta och ha betalt för att babbla om det i teve får du f-n se till att lära dig tala korrekt. Hur man får den stavningen till att låta "sväjts" eller "sväjtj" är helt bortom mig, ändå gör varenda förbannade sportkommentator det. Det är så att jag tycker det är pinsamt att vi är från samma land och talar samma språk....nej vänta, det gör vi tydligen inte.
Reta sig orimligt mycket var det va?
Folk som inte använder blinkers i rondell
Folk som inte använder blinkers i rondell
Jag blir irriterad när de förstör bilder med att räcka ut tungan. På håll ser det ut som om de har en jättestor underläpp.
När jag står i kön på ICA och så ska någon äldre Karen diskutera med kassören! Drar upp ett skrynkligt kvitto och börjar typ gaffla om att det var extrapris på vindruvor förr-förra veckan men man fick betala fullt pris! Jag fattar att man vill rätta till sådant MEN när du är pensionär så välj en tidig förmiddag när butiken är tom INTE rusningstid😡
De som tankat sin bil, går in för att betala .... men bestämmer sig för att ta en korv och inte flytta på bilen så den blockar en eller två pumpar medan de sitter och trycker korven i nyllet.
Eller de som parkerar vid eller emellan två pumpar för att få in och köpa dricka, tidning, snus eller vad fan som helst.
Parkera någon annan stans - INTE vid pumparna!!!!!!
Åter igen - me, myself and I. Tror ni att ni är ensamma här på planeten???