• Anonym (AndraBarnet)

Bf Mars 2026 🌸

Hej,

Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

• Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸
  • HejAnon
    ElsaCross skrev 2025-09-01 21:30:25 följande:
    Åh vad snopet, men ändå fint att få se den lilla och att allt såg fint ut, då har ni snart ett till ultraljud att se fram emot! Och vi delar nästan samma BF då, jag är i vecka 10+3 nu och har BF 26 mars. De flesta i gruppen ligger lite längre fram tycker jag att jag får känslan av, svårt att inte bli avis i alla fall när man ser alla gosiga KUB bilder 😂❤️

Då skiljer det verkligen inte många dagar mellan oss! Så spännande att följa alla här i gruppen. Kommer du också göra KUB?

• Meddelande borttaget
  • ElsaCross
    HejAnon skrev 2025-09-04 16:35:25 följande:

Då skiljer det verkligen inte många dagar mellan oss! Så spännande att följa alla här i gruppen. Kommer du också göra KUB?

Ja vi har KUB inbokat om drygt 2 veckor, dagarna räknas ner på ett sätt kan man säga 😂
  • mew96

Hej, jag har BF 20 mars och ska göra KUB om en vecka. Har avklarat 12 fulla veckor idag, vilket känns som en milstolpe! men är ändå så nervös inför kuben, vet inte varför jag nojar mig - har sett ett tickande hjärta på tidigt ultraljud i vecka 9 men finns ändå en rädsla! 

• Monki19

Här är en till som är nervös inför kommande ultraljud nästa vecka. Trots att vi sett den lille två gånger och allt varit normalt i vecka 8 och vecka 11 samt NIPT. Hoppas oron släpper när jag får se honom igen nästa vecka❤️ Då är jag i vecka 15. 
    Det är något triggande med ultraljud för mig(och säkert många av er andra), troligen delvis pga tidigare erfarenheter. Jag har dock passerat min egen milstolpe vecka 11 nu med råge och försöker intala mig själv att varje dag att idag är jag gravid och kommer fortsätta vara det❤️
    Håker tummarna att alla kommande ultraljud för oss i tråden går bra! 

• Siripiri
    Monki19 skrev 2025-09-06 07:55:00 följande:

Här är en till som är nervös inför kommande ultraljud nästa vecka. Trots att vi sett den lille två gånger och allt varit normalt i vecka 8 och vecka 11 samt NIPT. Hoppas oron släpper när jag får se honom igen nästa vecka❤️ Då är jag i vecka 15. 
    Det är något triggande med ultraljud för mig(och säkert många av er andra), troligen delvis pga tidigare erfarenheter. Jag har dock passerat min egen milstolpe vecka 11 nu med råge och försöker intala mig själv att varje dag att idag är jag gravid och kommer fortsätta vara det❤️
    Håker tummarna att alla kommande ultraljud för oss i tråden går bra! 

✊🏼♥️♥️♥️
  • Siripiri

Fick äntligen svar på nipt seeent igårkväll och hade låg risk på alla tre 🥰 Så imorgon blir det en cool gender reveal precis i min stil 😁♥️ 

• Monki19
    Siripiri skrev 2025-09-06 08:09:49 följande:

Fick äntligen svar på nipt seeent igårkväll och hade låg risk på alla tre 🥰 Så imorgon blir det en cool gender reveal precis i min stil 😁♥️ 

Grattis!! Och vad kul! Hur genomför ni avslöjandet? Vet ni eller är det någon annan som ska titta först? 😃
    Vi ska avslöja könet för våra familjer om två-tre veckor i samband med annat firande 🥰 Men då ska vi bara berätta, inget konfetti eller så
  • Siripiri
    Monki19 skrev 2025-09-06 10:46:38 följande:
    Grattis!! Och vad kul! Hur genomför ni avslöjandet? Vet ni eller är det någon annan som ska titta först? 😃
    Vi ska avslöja könet för våra familjer om två-tre veckor i samband med annat firande 🥰 Men då ska vi bara berätta, inget konfetti eller så
    Min bror ska få burna med hojen 😁 jag kör själv hoj sen över 10 år tillbaka så det ligger mig varmt om hjärtat. Och nej vi vet inte utan har skickat qr-koden med länken till vad är för kön till brorsan så vi får reda på det vid själva avslöjandet 😍♥️ 

Jasså låter som ett ypperligt tillfälle 🥰 
Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸