Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Vi hade vårt tidiga ultraljud igår och allt såg fint ut ♥️ Jag har opererat mig och varit sövd tre gånger hittills under denna graviditet så jag har varit väldigt orolig för bebisen, även fast jag fått viabilitetsultraljud i samband med narkosen.
Nu väntar vi på resultatet av NIPT och jag är fortfarande så nervös för att allt inte ska vara okej. Det blir en lång vecka. Tyvärr får man inte veta kön via regionens NIPT heller så får vänta till RUL.
Nu har vi äntligen gjort KUB! Allting såg bra ut, det är bara en bebis där inne och vi fick lägsta sannolikheten på alla 3 trisomier; 1:20000 🥰
Vi har också hunnit berätta för de blivande två storebrorsorna och framförallt våran äldsta blev superglad över nyheten! Det känns verkligen jätteroligt och det här blir nog en väldigt bortskämd och älskad liten unge 😍
Nu är jag fram emot att få börja känna sparkar och sen RUL i vecka 20 🥰
Letade efter listan och den var inte uppdaterad sedan mitten av juli, så vi kanske ska göra en ny istället? Många har nog kommit in efter det och några har kanske lämnat. Jag tycker det är roligt med en samlad lista så det är lättare att hålla koll på alla 🥰
Bf-lista
15 mars - skuggviol, 35 år, tredje barnet
Letade efter listan och den var inte uppdaterad sedan mitten av juli, så vi kanske ska göra en ny istället? Många har nog kommit in efter det och några har kanske lämnat. Jag tycker det är roligt med en samlad lista så det är lättare att hålla koll på alla 🥰
Bf-lista
kul initiativ! Och häftigt att läsa om fladdret 😍😍 Undrar när jag kommer känna det, antagligen senaste pga första barnet för mig?
Nu är jag på väg till ultraljud och är lite spänd! Kanske ändras bf men jag tror inte det är så stor risk då jag gjort två ultraljud redan.
Bf-lista
6 mars - Monki19
Bra med en ny BF lista 🤗
Bf-lista
4 mars - Jassan123 , 30år , första barnet.
6 mars - Monki19
Hej jag har bf 17 mars och är i v13. det här blir mitt andra barn och förhoppningsvis en förlossningsrevansch, då min första förlossning var ganska traumatisk och slutade med ett akut kejsarsnitt och en riktigt jobbig sjukdomstid 2 månader efter förlossningen då jag hade en infektion i livmodern som inte ville ge med sig. Jag följer gärna med allihopa på eran resa och delar gärna med mig av min egen också 😊 hittills har jag mått jättebra och inte haft nåt illamående alls annat än när jag inte ätit på ett bra tag, är lite äldre (37,) så tog ett kubtest nu i v 13 och ultraljudet såg allt bra och normalt ut och väntar in blodprovs svaren (får hålla tummarna att allt ser fint ut).
Här är min lilla hen? om ni vågar slänga iväg en gissning på kön enligt nub teorin så vrs 😊

Bra med en ny BF lista 🤗
Bf-lista
6 mars - Monki19
Bf-lista
6 mars - Monki19
17 mars- Alexzandra87 andra barnet
Åh, kan tänka mig att man längtar extra mycket efter att få känna rörelser där inne när man varit igenom så mycket som ni har. ❤️