Bf - Maj 2o26 👣💜
Hej, har bf 3/5 och idag sett en liten liten mini på VUL 🌸V. 6+0
Ni som nyligen plussat kan väl hänga med i tråden och följas åt! 🌹🎉🌸
Skriv gärna bf-datum 🥰
Hej alla, hoppar in här i tråden 🌸
har bf 23 maj enligt appen! Det är mitt första barn så allt är väldigt spännande! Är 33 år och från gbg Ringde precis och bokade in mitt första videosamtal som är på tisdag nästa vecka, men kollade sen andra mötet då själva inskrivningen är, o fanns tider först i mitten på november? 🧐 är inte det lite väl sent? Är ju nästan i v13-14 då enligt appen! O bokar man det innan första mötet är klart? Har verkligen noll koll på allt detta 🤣
känner mig dock inte det minsta gravid 🤣 haft lite växtvärk fram o tillbaka samt trötthet, som avtagit nu med, hur mår ni?
så kul att vi kan följa och peppa varandra ❤️
Nämen så roligt med samma BF 😍ja verkligen, tack så mycket o grattis till dig med 😍
Ja det är väl så, jag får fråga dom på tisdag helt enkelt! Funderar dock kanske på att ta ett privat ul om någon vecka bara för o kolla så allt ser bra ut.
ja men då ska vi nog va glada för att vi har det väldigt lindrigt än sålänge och hoppas det håller i sig haha. 😜
Kul med nytillskott i gruppen, grattis ✨????!
Tack till er som svarade på mitt oroliga inlägg, det blev aldrig något mer än den lblödningen i direkt anslutning till vuxenmyset så jag har blivit lite lugnare nu 🙏🏻
Tänk att man går och oroar sig hela tiden 🥹?. Jag får fortsätta ta en dag i taget här nu och hoppas tiden fram till min kontroll går fort 🙈?
mina symptom håller sig fortsatt till samma, ömma bröstvårtor, lite småkramper, sömnlöshet osv 😅
Gällande koffein håller jag mig till en lite svagare sort kaffe 1-2 per dag, någon cola zero och kanske lite te så jag klarar 200 gränsen 🤗
Hej alla, hoppar in här i tråden 🌸
har bf 23 maj enligt appen! Det är mitt första barn så allt är väldigt spännande! Är 33 år och från gbg Ringde precis och bokade in mitt första videosamtal som är på tisdag nästa vecka, men kollade sen andra mötet då själva inskrivningen är, o fanns tider först i mitten på november? 🧐 är inte det lite väl sent? Är ju nästan i v13-14 då enligt appen! O bokar man det innan första mötet är klart? Har verkligen noll koll på allt detta 🤣
känner mig dock inte det minsta gravid 🤣 haft lite växtvärk fram o tillbaka samt trötthet, som avtagit nu med, hur mår ni?
så kul att vi kan följa och peppa varandra ❤️
Grattis och välkommen till tråden! ❤️
Blir själv helförvirrad av att det är så olika i olika regioner och vet inte ens själv vilka tider som gäller i min region, utöver inskrivningsbesöket 3 oktober 🤣 Bokat privat ultraljud 3 november i alla fall, så jag får någon koll på om det ser bra ut därinne, men det känns länge att vänta ända dit.
Ömma bröst och illamående kommer och går för mig. Magen känns väldigt känslig, som att man precis varit magsjuk och försiktigt ska börja testa att äta igen. Blir lite nojig över att det varierar från dag till dag dock. Är det någon mer som har illamående/ömhet eller annat som inte är helt konstant utan kommer och går?
Gällande koffein håller jag mig till en lite svagare sort kaffe 1-2 per dag, någon cola zero och kanske lite te så jag klarar 200 gränsen 🤗
Hej hej, hoppar in här! Tänkte vänta till efter det första ultraljudet egentligen pga att vi fick MA sist så vågar inte riktigt vara glad förrän jag ser en levande bebis. Men tror jag behöver pepp, vi ska på måndag och jag är jättenervös. Blir 7+3 då, andra barnet. Vi har en 2,5-åring från förr 
💕 BF-lista maj -26 💕
Miniblomma och Annpor, har liknande som er. Symtom som kommer och går, ena dagen superömma bröst, nästa dag nästan ingenting.. liten våg av illamående ibland och sen helt bra. Blir tokig! Jag överanalyserar ALLT, det var exakt likadant i min första graviditet och jag hade hoppats att jag skulle ca lite mer chill den här gången men nä... 🥲
Nu har jag iaf bokat in tidigt VUL i mitten av oktober, det blir till att åka långt för det och vet ännu inte hur jag ska lösa det med mitt jobb.. men jag kommer avlida av ångest innan KUB annars. Tror ultraljudet kommer bli i 7+6.
Hej hej, hoppar in här! Tänkte vänta till efter det första ultraljudet egentligen pga att vi fick MA sist så vågar inte riktigt vara glad förrän jag ser en levande bebis. Men tror jag behöver pepp, vi ska på måndag och jag är jättenervös. Blir 7+3 då, andra barnet. Vi har en 2,5-åring från förr 
💕 BF-lista maj -26 💕
Miniblomma och Annpor, har liknande som er. Symtom som kommer och går, ena dagen superömma bröst, nästa dag nästan ingenting.. liten våg av illamående ibland och sen helt bra. Blir tokig! Jag överanalyserar ALLT, det var exakt likadant i min första graviditet och jag hade hoppats att jag skulle ca lite mer chill den här gången men nä... 🥲
Nu har jag iaf bokat in tidigt VUL i mitten av oktober, det blir till att åka långt för det och vet ännu inte hur jag ska lösa det med mitt jobb.. men jag kommer avlida av ångest innan KUB annars. Tror ultraljudet kommer bli i 7+6.