Bf - Maj 2o26 👣💜
Hej, har bf 3/5 och idag sett en liten liten mini på VUL 🌸V. 6+0
Ni som nyligen plussat kan väl hänga med i tråden och följas åt! 🌹🎉🌸
Skriv gärna bf-datum 🥰
Hej hej, hoppar in här! Tänkte vänta till efter det första ultraljudet egentligen pga att vi fick MA sist så vågar inte riktigt vara glad förrän jag ser en levande bebis. Men tror jag behöver pepp, vi ska på måndag och jag är jättenervös. Blir 7+3 då, andra barnet. Vi har en 2,5-åring från förr 
💕 BF-lista maj -26 💕
Grattis till plusset och välkommen till gruppen! Hoppas att det går bra för dig på VUL och att ni får se en liten levande räka därinne ❤️
Grattis till plusset och välkommen till gruppen! Hoppas att det går bra för dig på VUL och att ni får se en liten levande räka därinne ❤️

Eller om det Faktiskt är den ökande mängden progesteron, för jag har alltid högre vilopuls under lutealfasen😎
Kul att gruppen fortsätter växa, grattis och välkommen 🥰✨! Könns ändå som vi blev en rätt liten BF Maj grupp.
Jag har absolut också känt hjärtklappningen och igår kom min första riktiga 🤮 haft könningar idag också ( 5+3 ) men klarat mig med lite hulkande 🤣🙏🏻?
Jag blev så himla rädd efter min lilla blödning efter vuxen myset och att det sen kom lite liiiite brunt 2 dagar efter så jag fick tid på måndag hos min klinik redan. Kanske dumt med tanke på att vi då troligen inte kan se så mycket men jag klarar inte vänta till fredag för kontroll känner jag 😫...
Tänker jag kompletterar med ett privat ultraljud om jag inte får någon mer tid sen för att få se att hjärtat🙏🏻
Glömde skriva in mig i listan 🥲
💕 BF-lista maj -26 💕
Heej,
Hoppar också in i denna grupp efter att ha plussat för några veckor sen, är i vecka 7 (6+1) så har BF 21 Maj enligt min app - mellan er Yny och Bellis! Kul att vi är så många nära varandra som kan följas åt! Ska läsa igenom tråden med alla inlägg, såg något om sex - hur gör alla här - har ni ses som vanligt? Detta är mitt första barn och jag är lite nojig med allt. Märkte inte att jag var gravid i början så åt "fel" saker och drack alkohol under en vecka utomlands, men det är ju inget man kan göra åt nu! Ser så fram emot att följas åt och dela erfarenheter, rädslor och glädje ihop! mitt första UL är på tisdag

Och listan
💕 BF-lista maj -26 💕
Heej,
Hoppar också in i denna grupp efter att ha plussat för några veckor sen, är i vecka 7 (6+1) så har BF 21 Maj enligt min app - mellan er Yny och Bellis! Kul att vi är så många nära varandra som kan följas åt! Ska läsa igenom tråden med alla inlägg, såg något om sex - hur gör alla här - har ni ses som vanligt? Detta är mitt första barn och jag är lite nojig med allt. Märkte inte att jag var gravid i början så åt "fel" saker och drack alkohol under en vecka utomlands, men det är ju inget man kan göra åt nu! Ser så fram emot att följas åt och dela erfarenheter, rädslor och glädje ihop! mitt första UL är på tisdag