Bf - Maj 2o26 👣💜
Hej, har bf 3/5 och idag sett en liten liten mini på VUL 🌸V. 6+0
Ni som nyligen plussat kan väl hänga med i tråden och följas åt! 🌹🎉🌸
Skriv gärna bf-datum 🥰

Stort grattis, vad skönt! ❤️
Tack till er som svarat gällande NIPT. Jag ska försöka vänta till första ultraljudet om en månad och sedan kan det mycket väl bli att jag bokar in, trots den skyhöga kostnaden 😅
Tröttheten har verkligen slagit till här nu. Känner mig nästintill febrig i energinivå plus att jag har svårt att reglera temperaturen, så jag fryser eller är övervarm över tid. Sedan illamående på det. Släpade mig till gymmet och tänkte att det kanske skulle göra gott, men var bara glad att jag lyckades överleva hela det korta, lugna passet igår. Fick panik för att byxorna tryckte det minsta på magen och behövde sätta mig ner mycket för att spyan satt i halsen 😅 Jag joggade lite lätt 5km förra veckan och det funkade ändå då. Det känns som att det är bra att träna för att förbereda kroppen så gott det går, men det känns ytterst motigt just nu.
Hur ser det ut med träning för er? Klarar ni att träna? vad gör ni för träning och hur mår ni av det?
Solsol96 grattis till bröllopet och Annpor så fint att se din lilla må bra på ultraljudet♥️
Vet fortfarande inte hur man citerar/svarar er direkt i era inlägg så får nämna era namn bara i mitt inlägg och hoppas ni ser🤣
Vill fråga er alla här om vad ni har för gravidapp? Jag har preglife, har ni samma eller annan och vilken skulle ni annara rekommendera som är gratis🥰
Tack till er som svarat gällande NIPT. Jag ska försöka vänta till första ultraljudet om en månad och sedan kan det mycket väl bli att jag bokar in, trots den skyhöga kostnaden 😅
Solsol96 grattis till bröllopet och Annpor så fint att se din lilla må bra på ultraljudet♥️
Vet fortfarande inte hur man citerar/svarar er direkt i era inlägg så får nämna era namn bara i mitt inlägg och hoppas ni ser🤣
Vill fråga er alla här om vad ni har för gravidapp? Jag har preglife, har ni samma eller annan och vilken skulle ni annara rekommendera som är gratis🥰
Idag gjorde jag tidigt ultraljud, och fick se ett litet tickande hjärta! 
Hon beräknade mig till vecka 7+3, så två dagar tidigare, men tror jag fortsätter räkna enligt min egen uträkning då jag vet ganska exakt vilket datum äggläggningen skedde och plussade tidigt, så att jag skulle vara två dagar tidigare känns inte så troligt.