BF Augusti 2026 🤰🏼????????
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
Fler som vill hänga med i resan? 🥰
berätta gärna beräknad bf, hur ni mår och vilket barn i ordningen de är!
jag mår inte helt toppen då jag är hemskt illamående, de startade redan igår :/ förutom de har jag väldigt ömma bröst. annars bra 😄 för mig blir det barn nummer 3, en sladdis då de kommer att skilja nästan 5 år mellan detta pyre och de andra två
Stort grattis! Var det planerat eller en mer oväntad graviditet?
tror säkert fler ansluter om någon/några veckor då det fortfarande är väldigt tidigt in på BF augusti 🌸
Stort grattis! Var det planerat eller en mer oväntad graviditet?
tror säkert fler ansluter om någon/några veckor då det fortfarande är väldigt tidigt in på BF augusti 🌸
Hej!
Jag plussade i lördags (supertidigt, ca 1 vecka efter ÄL) så har inte kollat direkt när jag har BF Men tror 5-6 aug.
Jag har haft lite ont i ryggen och inga större symptom, kan absolut känt mig lätt till gråt i söndags men nu ingenting.
En av de stora nackdelarna att testa innan BIM är ju att allt kan hända, så känner mig lite smått orolig att de kanske går åt skogen. Vet inte varför. Tyckte inte mitt andra RFSU test såg starkare ut idag än igår men tänker att de kan ju vara normalt. Ska testa imorgon bitti igen för då lär man få en indikation vart det här leder.
Blev gravid i aug med full on illamående och symptom men på ett tidigt UL i vecka 9 så hade fostret slutat växa i 5+4. Så det var en riktig käftsmäll, hoppas nu att vi kan få ett syskon till vår son som fyller 3 i februari! ????🏼
Stort grattis!!
jag håller helt med dig om att plussa tidigt och riskerna :( men jag tänker också att vi ska njuta och vara stolta över att vara gravida just nu 🙏🏻 men såklart lättare sagt än gjort.
jag beklagar missfallet :( jag förstår precis.. men ni är du gravid igen!!
Hej!
Jag plussade i lördags (supertidigt, ca 1 vecka efter ÄL) så har inte kollat direkt när jag har BF Men tror 5-6 aug.
Jag har haft lite ont i ryggen och inga större symptom, kan absolut känt mig lätt till gråt i söndags men nu ingenting.
En av de stora nackdelarna att testa innan BIM är ju att allt kan hända, så känner mig lite smått orolig att de kanske går åt skogen. Vet inte varför. Tyckte inte mitt andra RFSU test såg starkare ut idag än igår men tänker att de kan ju vara normalt. Ska testa imorgon bitti igen för då lär man få en indikation vart det här leder.
Blev gravid i aug med full on illamående och symptom men på ett tidigt UL i vecka 9 så hade fostret slutat växa i 5+4. Så det var en riktig käftsmäll, hoppas nu att vi kan få ett syskon till vår son som fyller 3 i februari! ????🏼