BF Augusti 2026 🤰🏼????????
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
Tog ett test imorse, då mensen var 4 dagar sen....
Och det var positivt!
Bf beräknas vara ungefär 18/8-2026
Det är mitt 3e, och min särbos 2a.
Blir en riktig sladdis. Min äldsta fyller 20 i mars, min andra fyllde precis 14. Och särbons fyllde nyss 13 😅
Är lite i chock fortfarande, då jag är 44, särbon är 39. Men det blir vårt lilla mirakel.
Så mysigt att läsa om andra som är gravida. Jag går in i ny vecka imorgon, vecka 6 (blir 5+0 imorgon). Längtar redan efter att pyret i magen ska ha vuxit på sig och jag får träffa honom/henne. Nu är det 28dagar kvar till mitt ultraljud, längtar så!
Tog ett test imorse, då mensen var 4 dagar sen....
Och det var positivt!
Bf beräknas vara ungefär 18/8-2026
Det är mitt 3e, och min särbos 2a.
Blir en riktig sladdis. Min äldsta fyller 20 i mars, min andra fyllde precis 14. Och särbons fyllde nyss 13 😅
Är lite i chock fortfarande, då jag är 44, särbon är 39. Men det blir vårt lilla mirakel.
Jag plussade 1/12 efter lite mer än 1 år av försök! Har BF enligt appar 5/8 🤪 berättade för mitt barn idag som tjatat länge om syskon.
Så mysigt att läsa om andra som är gravida. Jag går in i ny vecka imorgon, vecka 6 (blir 5+0 imorgon). Längtar redan efter att pyret i magen ska ha vuxit på sig och jag får träffa honom/henne. Nu är det 28dagar kvar till mitt ultraljud, längtar så!
Grattis! Mysigt! vad mysigt med ulj tid!
Längtar så efter det ☺️
Jag plussade 1/12 efter lite mer än 1 år av försök! Har BF enligt appar 5/8 🤪 berättade för mitt barn idag som tjatat länge om syskon.
Jag hoppar in i tråden! Plussade idag på bim+1 ❤️ vilken julklapp hörrni
Jag hoppar in i tråden! Plussade idag på bim+1 ❤️ vilken julklapp hörrni
Jag skulle vilja berätta för alla jag träffar, VI HAR ETT SYSKON i magen, wohoooo! Men jag ska vänta lite till.