• Surrkusen1

BF Augusti 2026 🤰🏼????????

Jag kan knappt tro att det är sant! 
    Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻 
    Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️

• Svar på tråden BF Augusti 2026 🤰🏼????????
  • Junisol
    disan1 skrev 2025-12-08 22:06:43 följande:

Hej! 

hoppar in jag med! 😄 om allt går som det ska så får vi vårt första 8/8. 

blev dock orolig då jag idag fick ljusbruna flytningar. Hoppas kotten stannar kvar. En väldigt efterlängtad iv bebis????

Grattis! Vad roligt! 
    Hoppas allt går bra. 
  • Bellis9207

Hej alla o stort grattis till era pluss 🥰🌸

hoppar in här med, lite förvirrad 🤣 fick missfall i v9 i slutet på oktober, och funderade på när mensen skulle komma tillbaka egentligen, men sen började jag få symtom som ont i brösten o trötthet igen så var tvungen o ta ett nytt test vilket var positiv, har alltså väldigt dålig koll eftersom jag inte hade någon mens emellan då, men enligt mina beräkningar så BORDE det vara mellan 2-10 augusti någon gång! Känner mig ganska rädd och orolig faktiskt att det ska hända igen, samtidigt som jag ändå vågar känna lite gjädje o lycka igen och tänker att det ändå är en ny graviditet nu! 

hoppas ni mår bra, känner ni några symtom eller har andra tankar om graviditeten? 

• Lillemor963
    disan1 skrev 2025-12-08 22:06:43 följande:

Hej! 

hoppar in jag med! 😄 om allt går som det ska så får vi vårt första 8/8. 

blev dock orolig då jag idag fick ljusbruna flytningar. Hoppas kotten stannar kvar. En väldigt efterlängtad iv bebis????

Fick blod på pappiret  rätt innan beräknad, tenkte allt var över men det kom inget mer. Sen andra som blöder jättemycke utan att att det är något. Håppas håppas🙏🏻
  • Lovisaa
    Anonym (Hoppfull) skrev 2025-12-09 09:54:57 följande:

Dessvärre går det inte alltid som man vill. Jag började få rosa/bruna flytningar igår och idag är det som en mens. Försöker påminna mig själv om att det är supervanligt och kroppen gör det för att det inte skulle blivit något bra. hellre tidigt mf än sent. Men just nu känner jag mig väldigt nere. 

Hoppas alla andra får behålla sina små. Jag håller tummarna för er allihopa och satsar på en liten höstbebis 2026 istället. God jul allihopa!

Jag beklagar! Så tråkigt att höra 🥺 Ta hand om dig så hoppas jag du snart får ett plus på stickan igen! God jul!
  • Lovisaa
    Jsundberg skrev 2025-12-09 19:01:24 följande:

Plussade idag! 6+0 idag enligt preglife & bf 3/8 Skäms
    har vi någon facebookgrupp?

Stort grattis! 😍 jag gick med i en grupp nyligen på fb ?Bf augusti 2026?. Kul om fler hakar på 😊
  • Severes

Känner ni av några symptom? Jag känner inte av någonting (jag är dock hemma så jag äter ofta vilket ev kanske hjälper mot illamående)

• Lovisaa
    Severes skrev 2025-12-09 22:28:44 följande:

Känner ni av några symptom? Jag känner inte av någonting (jag är dock hemma så jag äter ofta vilket ev kanske hjälper mot illamående)

Jag känner ingenting ännu mer än lite ökad hunger och trötthet. Är i 5+2, men är typ beredd på att illamåendet kommer komma snart 🙈 med första barnet slog det till i vecka 7. Hur mår du? 😊
  • Lojsans90

Illamåendet slog till från ingenstans igår, 5+4. så illa att jag fick springa till toan. Har aldrig behövt kräkas innan i andra graviditeter. Man glömmer så fint av hur jobbigt det är att må såhär, är också hemma just nu med sjukt barn så blir inte bättre direkt.. hjälp! 😂 

• Ishari

Tog ett test imorse, då mensen var 4 dagar sen....
    Och det var positivt! 
    Bf beräknas vara ungefär 18/8-2026 

Det är mitt 3e, och min särbos 2a.
    Blir en riktig sladdis. Min äldsta fyller 20 i mars, min andra fyllde precis 14. Och särbons fyllde nyss 13 😅 

Är lite i chock fortfarande,  då jag är 44, särbon är 39. Men det blir vårt lilla mirakel. 

Svar på tråden BF Augusti 2026 🤰🏼????????