• Surrkusen1

BF Augusti 2026 🤰🏼????????

Jag kan knappt tro att det är sant! 
    Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻 
    Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️

• Svar på tråden BF Augusti 2026 🤰🏼????????
  • Severes

Det kan ju ha blivit något fel i ovan BF lista eller någon kan ha blivit glömd men jag försökte kika igenom tråden sedan start. 

• Pruttnut

Hej! Jag har nyligen hittat den här tråden och är också gravid med BF kring 10 augusti! Andra barn för mig och är lite orolig då har haft en MA förra månaden och det blir inget ultraljud förrän i februari 😩

• HannaJ1989

Hej 😁👋

Jag är 36år och har en dotter född september 2007 och en son född augusti 2012. Har kämpat några år för en sladdis, plussade samma tid förra året men det slutade tyvärr i ett utdraget MF. 

Min mens är lite oregelbunden och jag hadde väll halvt om halvt gett upp hoppet men hade såna spänningar i brösten att jag rotate fram ett gravtest.
    Utgår jag från senaste mensen är jag beräknad 17 augusti och typ vecka 5 nu 😁

Det är sambons första barn ☺️

Ny hoppas jag att jag hinner äta julmat innan jag blir illamående 😅

• Junisol

BF lista

2/8-10/8 bellis9207
    2/8 Surrkusen1
    3/8 jsundberg
    5-6/8 Lojsan90
    5/8 enhörningen91
    8/8 disan1
    9/8 Lillemor963
    9/8 Sannasv 
    10/8 Lovisaa
    12/8 Ammewimo
    12/8 Severes
    13/8 Lollos87
    16/8 Junisol
    18/8 Ishari
    20/8 labella9/
    29/8 Enlitentill
  • Junisol

Hur mår ni? Jag blev så trött för ett par dagar sen, och nu har illamående också kommit. I morse blev de akut in på toa sen har de hållt sig kvar. Usch har verkligen bävat inför att bli illamående igen. 
    Barn 1 var jag det till och från, barn 2 konstant nästan samt kräktes. 🤢 

• Junisol
    Enhörningen91 skrev 2025-12-16 13:11:58 följande:
    Ja! Hon blev super glad 🥹 redan samma kväll klappade hon magen och pussade på den (och har gjort teckningar och presenter redan 🥹🥹). Fördelen är ju att nu delar hon med sig utav chokladkalendern, inte till mig men till bebisen hahahah
    Men vad mysigt! Vi kommer nog berätta snart nog här med hihi. Smart med chokladen haha 
  • Labella9
    Junisol skrev 2025-12-17 20:29:55 följande:

Hur mår ni? Jag blev så trött för ett par dagar sen, och nu har illamående också kommit. I morse blev de akut in på toa sen har de hållt sig kvar. Usch har verkligen bävat inför att bli illamående igen. 
    Barn 1 var jag det till och från, barn 2 konstant nästan samt kräktes. 🤢 

Jag mår bra, lätt illamående ibland men kan lika gärna vara inbillning. Kan inte fatta än att vi ska ha en liten trea 🥰 var tvungen att ta ett till gravtest idag men det får nog bli sista. Svårt att sluta 😂
  • Junisol
    Labella9 skrev 2025-12-17 20:39:25 följande:
    Jag mår bra, lätt illamående ibland men kan lika gärna vara inbillning. Kan inte fatta än att vi ska ha en liten trea 🥰 var tvungen att ta ett till gravtest idag men det får nog bli sista. Svårt att sluta 😂

Haha ja man har svårt att förstå. Känns så overkligt för mig med! 

Nr 3 för mig med☺️ hur gamla är de andra barnen?
    Mina blir 15 och 10.. så ja det är ju en evighet sen man gjorde det här😝

• Labella9
    Junisol skrev 2025-12-18 10:58:48 följande:

Haha ja man har svårt att förstå. Känns så overkligt för mig med! 

Nr 3 för mig med☺️ hur gamla är de andra barnen?
    Mina blir 15 och 10.. så ja det är ju en evighet sen man gjorde det här😝

Mina är 7 och 5 ❤️ 
Svar på tråden BF Augusti 2026 🤰🏼????????