• Surrkusen1

BF Augusti 2026 🤰🏼????????

Jag kan knappt tro att det är sant! 
    Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻 
    Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️

• Svar på tråden BF Augusti 2026 🤰🏼????????
  • Labella9
    Severes skrev 2025-12-15 12:52:47 följande:

Jag skulle vilja berätta för alla jag träffar, VI HAR ETT SYSKON i magen, wohoooo! Men jag ska vänta lite till. 

😂😂😂 relaterar
  • Lollos87

Hur mår ni då? Känner ni av något? Illamåendet, ömma bröst eller något sådant?

Själv så känns brösten bara allmänt tung, mina bh passar knappt längre? lite öm än. Tidigare var dom så himla ömma. 

• Anonym (Enlitentill)

Hoppar in här då jag blev oplanerat gravid, tanken var väll att vi skulle börja försöka efter sommaren men har precis plussat trots skydd. Så många blandade känslor just nu. Kommer skilja 18 år mellan äldsta och denna lilla Sladdis. 

Bf runt 29/8 men det kan ju säkert ändras. Har haft väldigt ont där ägget fäst sedan det fäste men nu börjar det vända. Annars mår jag som vanligt men kissar ofta och lite tröttare. 

hittade ingen BF lista? Hade varit kul så man kan följas 😊

• Enhörningen91
    Severes skrev 2025-12-10 22:55:33 följande:

Så mysigt att läsa om andra som är gravida. Jag går in i ny vecka imorgon, vecka 6 (blir 5+0 imorgon). Längtar redan efter att pyret i magen ska ha vuxit på sig och jag får träffa honom/henne. Nu är det 28dagar kvar till mitt ultraljud, längtar så! 

Har du redan fått info om ultraljud? :o de har inte jag :( måste vänta till 9/1 för andra barnmorskebesök:(
  • Enhörningen91
    Junisol skrev 2025-12-12 10:34:59 följande:
    Åh men vad kul. Antar att de blev ett överlyckligt syskon? 😄 Jag skulle också vilja berätta egentligen🥰
    Ja! Hon blev super glad 🥹 redan samma kväll klappade hon magen och pussade på den (och har gjort teckningar och presenter redan 🥹🥹). Fördelen är ju att nu delar hon med sig utav chokladkalendern, inte till mig men till bebisen hahahah
  • Enhörningen91
    Anonym (Enlitentill) skrev 2025-12-15 23:00:34 följande:

Hoppar in här då jag blev oplanerat gravid, tanken var väll att vi skulle börja försöka efter sommaren men har precis plussat trots skydd. Så många blandade känslor just nu. Kommer skilja 18 år mellan äldsta och denna lilla Sladdis. 

Bf runt 29/8 men det kan ju säkert ändras. Har haft väldigt ont där ägget fäst sedan det fäste men nu börjar det vända. Annars mår jag som vanligt men kissar ofta och lite tröttare. 

hittade ingen BF lista? Hade varit kul så man kan följas 😊

Ja de hade vart kul! 

jag har BF antingen 4/8 eller 5/8 enligt appar 🤭

• Labella9

Jag börjar med en bf lista här nedan. Fyll på ❤️
    Bf kan ju som sagt ändras men vad vi vet nu.

20 augusti - Labella9 

• Severes

Illamåendet har slagit till idag 5+5?. Först är man helt varför har jag inga symptom och nu jag bara VARFÖR ville jag ha symptom. Känns lite som pre-teens som längtar efter första mensen? 

• Severes
    Lojsans90 skrev 2025-11-29 16:40:47 följande:

Stort grattis båda! :) 

jag har varit otroligt nojig denna gång då jag inte har alls några symptom mer än att jag kan bli lite känslig men förra som slutade i MA hade jag mycket mer. känt att testen inte blir så mycket starkare men idag tog jag ett nytt rfsu (som jag har en hatkärlek till) som hade en bra ökning från testet imorse så nu släppte faktiskt oron lite. Fick också 2-3 veckor på digitalt så nu ska jag försöka njuta av denna symtomfria period så länge jag kan! 

Hur mår ni andra?

Jag vet inte varför och om det alltid eller så eller bara för mig förra graviditeten. MEN, rfsu var hela tiden mycket mycket svagare än andra test (även andra test som inte var testa tidigt). Så jag undviker just RFSU, vet inte om du upplevt det men det är min upplevelse.
  • Severes

BF lista

2/8-10/8 bellis9207
    2/8 Surrkusen1
    3/8 jsundberg
    5-6/8 Lojsan90
    5/8 enhörningen91
    8/8 disan1
    9/8 Lillemor963
    9/8 Sannasv 
    10/8 Lovisaa
    12/8 Ammewimo
    12/8 Severes
    13/8 Lollos87
    18/8 Ishari
    20/8 labella9/
    29/8 Enlitentill
     ? Junisol
Svar på tråden BF Augusti 2026 🤰🏼????????