Haja98 skrev 2026-01-29 15:52:54 följande:
Mår nog värre än någonsin! Tar lergigan comp 3 ggr om dagen men spenderar hela dagarna med att kämpa mot att spy vid toan! Bett om starkare illamåendetabletter som jag hoppas på löser det 🙏🏻
Tidig foglossning som känns som någon slagit mitt bäcken med en slägga, tröttheten från helvetet och hjärndimman som gjort att jag knappt minns mitt namn. Nej nu kämpar jag mig mest genom dagarna 😅
Stackars fästmannen här hemma får skratt, tårar, skrik och hyllningar om vartannat. Känslorna är inte stabila, men med det fysiska måendet som det är och alla känslor från flera år av negativa tester så tänker jag att det inte är konstigt att känslorna är all over the place!
Låter som jag bara klagar nu, men jag tar detta varje dag 9 månader hellre än åren av infertilitet 🙏🏻
Det låter tufft! Är du sjukskriven nu alltså (om du jobbar)? För det där kan man ju knappt ha en vanlig vardag med!
Hoppas starkare tabletter hjälper❤️
Intressant att foglossning kan dyka upp redan nu. Häftigt vad fort kroppen sätter igång! Hoppas det inte blir allt för illa...
Det är helt rimligt att känna massa blandade känslor. Nog tycker jag att man får klaga lite på att man mår piss, även om man kämpat länge. Det är ju ingen motsägelse liksom😊
Vilken vecka är du i nu?