Hujedameja skrev 2026-02-20 18:01:37 följande:
Tack för det fina välkomnandet 🥰🥰🥰och grattis till bebis! När är du beräknad? Hur gammal är du?
vad fint (och sorgligt) att dela erfarenheten av flera missfall men tänk att det är vår tur nu! hur känns allt för dig?
jag har pratat med BM och fått tid till psykolog, men om en månad. Jag hr en kropp som gått upp och ner i vikt flera omgångar i livet så jag tycker det blir lite ångestladdat när kroppen förändras. Bryr mig inte att brösten blir större eller så men tycker mest det känns jobbigt att se plufsig ut och känna mig svullen. Längtar efter en liten mage så jag kan stoltsera liksom 🥰
Tack snälla!
Jag är idag i v. 11+5 så beräknat typ 4-5 september. Ska på TUL om 1,5 vecka så får väl veta mer exakt då. Men jag var faktiskt på ett tidigt VUL i 8+3 för just på grund av de tidigare missfallen och fick då se en liten bebis!! 🥹❤️
Just nu känns det väldigt bra för illamåendet är nästan borta och jag kan känna att livmodern känns tydligare för varje dag!! Hur mår du?
Fyller 26 i år😊 Själv då?
Så bra att du får hjälp! Ja det är en jobbig period, jag känner mig också rätt svullen och vi kommer inte berätta för allmänheten förrän om 1,5 vecka så då är det ytterligare veckor att se lite småtjock ut😂 Längtar såå efter en riktig gravidmage!!