• Anonym (Superfemman)

Bf September 2026

Hej! 

Finns det fler härinne som precis plussat och har bf i september 2026?

Jag plussade den 26/12 och är således gravid med mitt femte barn. Ska bli så spännande om allt går vägen! Mina andra barn är födda 2014, 2016, 2021 och 2024.

Bf nu är lite oklart då jag har haft rätt oregelbunden mens efter sista barnet, vi slutade amma för någon månad sedan bara. Jag tippar på 8/12 iallafall. Kul om vi blir fler härinne! 

• Svar på tråden Bf September 2026
  • Anonym (Hn)

åh vad kul tråd!! Jag plussade på nyårsafton! Är 38 år och väntar mitt andra barn. Beräknad då kring 12 sep ????🏻🥰

• Anonym (Hn)

Blev jäkligt många frågetecken där haha! Skulle inte va ngt alls 😂

• Lovishumlan
    Anonym4042 skrev 2026-01-02 21:05:45 följande:

Jag har ringt barnmorska redan faktiskt, fick tid redan 9/1. väldigt tidigt då jag bara är 5+3 då men hellre tidigt än sent antar jag ☺️ Ska även försöka ta blodprov innan dess, de vill ha sköldkörtelprov. Verkar va standard där jag bor nu med det, var inte så vid mina förra graviditeter. Vet ni ifall de tar det hos er också?

Jag har även bokat in privat UL också, i vecka 8+6.

Nämen vad skoj! Något att se framemot då ☺️ Jag minns inte heller att jag tog sköldkörtelprov förra gången.. men läste det i en gravidapp nu, så verkar ha blivit standard. 
  • Lovishumlan
    Anonym (Hn) skrev 2026-01-02 23:06:02 följande:

åh vad kul tråd!! Jag plussade på nyårsafton! Är 38 år och väntar mitt andra barn. Beräknad då kring 12 sep ????🏻🥰

Grattis!! Och välkommen in i gruppen 🥰
    ( ja de där frågetecknen blir när man använt någon smiley som forumet inte kan hantera 😅)
  • Anonym (Hn)
    Lovishumlan skrev 2026-01-03 09:33:05 följande:
    Grattis!! Och välkommen in i gruppen 🥰
    ( ja de där frågetecknen blir när man använt någon smiley som forumet inte kan hantera 😅)

Tack snälla! Detsamma till dig och alla andra :) Så mysigt!

• Minilillis
    Lovishumlan skrev 2026-01-02 20:12:20 följande:

Tack för era svar! Verkar som att v.7 har varit lite gemensamt för ersatt symtomen slår till lite extra. Får väl helt enkelt se nästa vecka då ☺️ 

Jag har ömma och lite tyngre bröst men inte som förra graviditeten. Då ville jag typ gråta efter en tid för att det gjorde så ont. Märker också av den där hungern som någon av er skrev! Var ännu tydligare strax innan jag plussade eller så har jag kanske bara vant mig nu 😅

Jag har inte ringt barnmorskan än. Har inte ens bestämt om jag ska gå i samma stad jag bor eller jobbar. Ringer nog i slutet av nästa vecka. Vill gärna boka in ett tidigt UL också. Har ni andra ringt eller när tänker ni?

Även jag har bokat privat ul, kommer vara i ca v.7+6 men har inte skrivit till bm ännu 😅 vet inte om jag törs förän ul är gjort🙈😅

Hur går det för dig bokat något ännu ?😁
  • Wissen16

Så roligt med en BF September 2026
    plussade 29/12, bf 10 september!
    är 36 år & gravid med min andra, har en son född 2022. 

fick missfall v.10 nu i september så är lycklig över att
    va gravid igen & hoppas denna grav går hela vägen.

• Anonym (Längtar)

Hoppar in här också! Plussade på ett tidigt test i morse. Borde vara 3+6 idag. Min femte graviditet, men har  ett barn. Fick två mf innan sonen född 2021 och ett nu senast i december så hoppas verkligen den lilla vill stanna kvar ✊️ 

Så kul att följas åt 🤗

• ananaspajas

Kul med massa fler!

Jag har idag ringt MVC men i och med att jag hade ett första samtal innan mitt första missfall i mars så behöver jag bara besöka vårdcentralen och ta sköldkörtelprov. Har fått tid för inskrivning 9 feb. Får se om jag gör ett tidigt UL med tanke på mina tidigare missfall/MA. 

Symptom är begränsade men har väl mest lite molande värk som jag haft sedan några dagar innan beräknad mens. Sen lite växande och ömmande bröst. Lite svagt illamående på kvällen(??). Annars fortfarande rätt pigg och humöret stabilt tack och lov... 

• Anonym4042

Roligt med några fler! Grattis alla till plus!😍❤️

Jag skulle vilja ta ett veckotest när det ät möjligt att det visar 3+, men funderar på när jag ska testa. Tog ett veckotest i lördags (3/1) o då visade det 2-3 veckor. Är nu enligt appar i vecka 4+6. när tror ni det kan visa 3+? Imorgon när jag är i 5+0..?

Svar på tråden Bf September 2026