• Anonym (Superfemman)

Bf September 2026

Hej! 

Finns det fler härinne som precis plussat och har bf i september 2026?

Jag plussade den 26/12 och är således gravid med mitt femte barn. Ska bli så spännande om allt går vägen! Mina andra barn är födda 2014, 2016, 2021 och 2024.

Bf nu är lite oklart då jag har haft rätt oregelbunden mens efter sista barnet, vi slutade amma för någon månad sedan bara. Jag tippar på 8/12 iallafall. Kul om vi blir fler härinne! 

• Svar på tråden Bf September 2026
  • Anonym (Superfemman)
    dljh skrev 2026-01-07 11:27:34 följande:

Hej, plussade igår då mensen inte kom 1/1 men kan vara lite oregelbunden med några dagar, så tog det ett par dagar innan jag lyssnade på magkänslan.
    Har ett barn som precis fyllt 8 år, vi har försökt få syskon i 7 år. 
    Vi hade precis gett upp tanken om ett syskon och börjat sälja och skänka bort alla bebissaker. Men nu blir det till att behålla resten.

Vips så dök det där efterlängtade + upp på stickan.
    Vi är minst sagt chockade.

Bf beräknas runt 9/9 
    Så här blir det att börja om, men vet att blivande storasyskonet kommer bli överlycklig när vi väl berättar.

Stort grattis till plus! 😍
  • Tjej95hej

Efter 1,5 år av kämpande och nu IVF har vi fått första pluset. Är sååå glad och skickar också massor av grattis till er andra.

Mådde ganska illa runt nyår och dagarna omkring men nu är det bättre. Är också bättre på att äta typ var 2-3 timme, känns bara lite konstigt att illamåendet försvann? Men kanske kroppen som först reagerade på ökningen av hcg.

Om jag räknat rätt är jag på 5+0 idag :) har lite molvärk i magen som kommer och går. Har ni det?

• Anonym (Längtar)

Välkomna! Vore det inte kul med en lista för att se vilka som har bf när i september och om det är nån som ligger lika? jag kan börja Glad

BF lista:

13/9 - Anonym (Längtar)

• ananaspajas
    Anonym (Längtar) skrev 2026-01-07 13:04:41 följande:

Välkomna! Vore det inte kul med en lista för att se vilka som har bf när i september och om det är nån som ligger lika? jag kan börja Glad

BF lista:

13/9 - Anonym (Längtar)

Absolut! Vet inte om jag gör rätt men:

BF lista:
    6/9 - ananaspajas
    13/9 - Anonym (Längtar)
  • Vädur87

Hej alla! Jag plussade på julafton och är enligt mina beräkningar i v 6+0 idag. Har 3 barn sen tidigare som är 15,11 & 5, samt efter dem ett utomkvedes, en sen abort i v 16, samt ett missfall i maj så vågar inte ställa in mig på något än så länge. Extremt jobbigt psykiskt just nu. 
    Mår väldigt illa sedan 1 vecka tillbaka samt lite molvärk. Även extremt trött. 

• Anonym (Bebis2)
    BF lista:
    6/9 - ananaspajas
    13/9 - Anonym (Längtar)
    21/9 - Anonym (Bebis2)
  • Anonym (Längtar)
    Vädur87 skrev 2026-01-07 13:35:20 följande:

Hej alla! Jag plussade på julafton och är enligt mina beräkningar i v 6+0 idag. Har 3 barn sen tidigare som är 15,11 & 5, samt efter dem ett utomkvedes, en sen abort i v 16, samt ett missfall i maj så vågar inte ställa in mig på något än så länge. Extremt jobbigt psykiskt just nu. 
    Mår väldigt illa sedan 1 vecka tillbaka samt lite molvärk. Även extremt trött. 

Välkommen! Förstår att det känns jobbigt med den historiken. Förhoppningsvis kan du glädjas åt graviditeten inom kort. 
  • Andromeeda
    Hej! Stort grattis till er 😍 Plussade för första gången 30/12 och har beräknat bf till 13/9 (korrigerat för sen ägglossning)
    Fick symptom redan DPO8, illamående, ont i ryggen, brösten går knappt att röra, molvärk, kissar konstant, metallsmak i munnen och megatrött. Just nu vet jag inte hur man ska orka när det bara blir värre, så tar gärna tips 😅 känns som att man har en parasit i kroppen haha!
  • Anonym (hoppas)

Grattis till alla som plussat och hittat hit! 🥳

Lägger till mig själv på listan också:

BF lista:

6/9 - ananaspajas
    9/9 - Anonym (hoppas) 
    13/9 - Anonym (Längtar)
    21/9 - Anonym (Bebis2)
  • Anonym (Nr4)

Så kul med flera plus som trillar in! 🥰 Grattis alla!

Lägger in i listan:

BF lista:

1/9 - Anonym (Nr4)
    6/9 - ananaspajas
    9/9 - Anonym (hoppas) 
    13/9 - Anonym (Längtar)
    21/9 - Anonym (Bebis2)
Svar på tråden Bf September 2026