• Albinmalte

Sambo är gravid

Min sambo älskar jag överallt annat och  hon är i 5 månaden. Min sambo har mått jättedåligt och har ingen lust till något intimt just nu. Det har gjort  att jag har strulat till det, knullat med en kollega flertal gånger. Jag vill avsluta mitt strul med min kollega men hon har då sagt att hon kommer berätta sanningen till min sambo så känner att jag är tvungen att strula med henne tills jag får henne att hålla tyst.Vad ska göra är verkligen nervös att bli avslöjad?
  • Svar på tråden Sambo är gravid
  • Anonym (.m.)
    Anonym (Hm) skrev 2026-02-18 16:52:33 följande:
    Lever man i en seriös relation så håller man sig till varandra så nej inte egoistiskt.
    Det måste man inte. Det finns de som har en seriös relation ändå men träffar andra ibland för sex. Det kan ju inte du bestämma att andra som har det så, inte har en seriös relation. Det är inte upp till dig att döma. Så det är inte säkert att man måste hålla sig till varandra i en seriös relation 
  • Albinmalte
    Anonym (Hmhm) skrev 2026-02-19 16:38:18 följande:
    Om detta är på riktigt så är sterilisering prio ett, självklart även berätta för din stackars sambo så hon kan kasta ut dig. Sedan leva ensam, med din lika svinga kollega eller i nåt öppet förhållande. 

Relationer är inget för dig och definitivt inga barn!
    Men vad är det för fel på folk? Varför vill ni se mig steril för?

Jag älskar min sambo och som jag har sagt tidigare jag vill inte ha min kollega, håller med hon är ett svin.. jag vill leva med min sambo
  • Anonym (.m.)
    Albinmalte skrev 2026-02-19 18:40:33 följande:
    Men vad är det för fel på folk? Varför vill ni se mig steril för?

Jag älskar min sambo och som jag har sagt tidigare jag vill inte ha min kollega, håller med hon är ett svin.. jag vill leva med min sambo
    Har du försökt med det du sa för att lösa ditt problem? Du skrev något om att du planerade erbjuda kollegan pengar. Vad svarade hon?
  • Albinmalte
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-19 18:51:38 följande:
    Har du försökt med det du sa för att lösa ditt problem? Du skrev något om att du planerade erbjuda kollegan pengar. Vad svarade hon?
    Hon blev förbannad och tyckte att jag var feg. Jag har 2 alternativ finnas för henne när hon är sugen Eller att vi avslutar när hon vill annars berättar hon🙈Ja, kvinnor kan vara stora svin
  • molly50
    Albinmalte skrev 2026-02-19 16:36:39 följande:
    ja, men kollegan tål ju inte att jag avslutar. Ska varanpå hennes villkor tydligen annars berättar hon för
    min sambo. Så är tvungen.

Som sagt sluta snacka skit. Detta är sant
    Det är väl inte upp till henne att bestämma.
  • molly50
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-19 18:10:30 följande:
    Det vet jag inte om det är. Det är ju det jag frågar om. Jag frågar ju OM det är av egoistiska skäl som man vill ha det så. Varför vill man inte att ens partner ska njuta av sex med andra?
    För att det är kanske något intimt man inte vill att ens partner ska dela med andra.
    Om man vill ha en seriös relation men samtidigt ligga med andra så kanske man inte ska ha en monogam relation utan en öppen.
  • molly50
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-19 18:15:42 följande:
    Det måste man inte. Det finns de som har en seriös relation ändå men träffar andra ibland för sex. Det kan ju inte du bestämma att andra som har det så, inte har en seriös relation. Det är inte upp till dig att döma. Så det är inte säkert att man måste hålla sig till varandra i en seriös relation 
    Men ska man ha en seriös relation men ändå vill ligga med andra så bör man förvissa sig om att ens partner också har samma syn.
    Annars ska man inte ha en moinogam relation.
  • Anonym (.m.)

Och varför vill man inte det? Om det inte är för sin egen skull på något sätt som man inte vill att det ska hända, så varför vill man inte?

molly50 skrev 2026-02-19 19:07:43 följande:
    För att det är kanske något intimt man inte vill att ens partner ska dela med andra.
    Om man vill ha en seriös relation men samtidigt ligga med andra så kanske man inte ska ha en monogam relation utan en öppen.
  • Anonym (.m.)
    molly50 skrev 2026-02-19 19:09:59 följande:
    Men ska man ha en seriös relation men ändå vill ligga med andra så bör man förvissa sig om att ens partner också har samma syn.
    Annars ska man inte ha en moinogam relation.
    Visst, bara klargjorde att det kan vara seriöst även om man inte håller sig till bara varandra sexuellt.
  • molly50
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-19 19:10:32 följande:

Och varför vill man inte det? Om det inte är för sin egen skull på något sätt som man inte vill att det ska hända, så varför vill man inte?

Jag svarade ju just på det. Ja,det kanske är egoistiskt. Men har man en monogam relation så vill man inte dela sin man med någon annan.
    Vill man det så är kanske en öppen relation ett bättre alternativ.
Svar på tråden Sambo är gravid