molly50 skrev 2026-02-20 13:17:37 följande:
Jag har redan svarat dig flera gånger. Om du ändå inte förstår hur jag menar så tror jag inte att vi kommer någonstans med den här diskussionen.
Och du kanske själv skulle svara på frågor innan du ber andra att göra det.
Skulle du vilja att din partner blev kär i någon annan? Om inte,varför?
Fast nej du har inte svarat. Nej, jag frågade dig först, så det är du som ska svara om grundorsaken innan du kommer med frågor till mig. För det har du inte gjort, du kommer aldrig till kärnan av vad jag faktiskt frågar, utan hittills har du bara pratat runt det, runt det, vad du förväntar dig av din partner, att han ska kunna vänta osv. Men du svarar inte på VARFÖR du vill ha det på det sättet. För vems skull är det, om inte för din egen? Vems behov är det du tänker på?
Och det spelar ingen roll vad just jag svarar eller hur? Du har ju fortfarande dina egna anledningar, de kommer inte förändras för att jag svarar på dina frågor som handlar om mig. Så det är inte relevant. Men jag ska svara ändå, när du svarat på vad du har emot att din partner skulle bli kär i någon annan eller gör någon annan gravid. Är det inte dina egna behov och önskemål som det handlar om, för att du själv ska ha det bra?