• Albinmalte

Sambo är gravid

Min sambo älskar jag överallt annat och  hon är i 5 månaden. Min sambo har mått jättedåligt och har ingen lust till något intimt just nu. Det har gjort  att jag har strulat till det, knullat med en kollega flertal gånger. Jag vill avsluta mitt strul med min kollega men hon har då sagt att hon kommer berätta sanningen till min sambo så känner att jag är tvungen att strula med henne tills jag får henne att hålla tyst.Vad ska göra är verkligen nervös att bli avslöjad?
  • Svar på tråden Sambo är gravid
  • molly50
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-19 19:11:55 följande:
    Visst, bara klargjorde att det kan vara seriöst även om man inte håller sig till bara varandra sexuellt.
    Ja,men då är det förmodligen en öppen relation. Inte en monogam.
  • Anonym (.m.)
    molly50 skrev 2026-02-19 19:18:01 följande:
    Ja,men då är det förmodligen en öppen relation. Inte en monogam.
    Ja, jag vet vad monogam betyder.
  • Anonym (.m.)
    molly50 skrev 2026-02-19 19:17:31 följande:
    Jag svarade ju just på det. Ja,det kanske är egoistiskt. Men har man en monogam relation så vill man inte dela sin man med någon annan.
    Vill man det så är kanske en öppen relation ett bättre alternativ.
    Du svarade att man inte vill att ens partner ska dela det med andra, men du skrev väl inte varför man inte vill det? Ja jag kan tänka mig att det är en oegoistisk handling att inte försöka hindra ens partner från att njuta med andra när man själv inte kan eller vill.
  • molly50
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-19 19:30:42 följande:
    Du svarade att man inte vill att ens partner ska dela det med andra, men du skrev väl inte varför man inte vill det? Ja jag kan tänka mig att det är en oegoistisk handling att inte försöka hindra ens partner från att njuta med andra när man själv inte kan eller vill.
    Jag skrev att det kanske är egoistiskt. Men jag vill i alla fall inte att min man ska ligga runt med andra och riskera att dra på sig sjukdomar eller göra någon annan gravid eller riskera att bli kär i någon annan osv.
    Skulle han inte klara sig utan sex om jag inte kan under en tillfällig period så får han hellre göra slut.
  • Anonym (.m.)
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-19 19:30:42 följande:
    Särskilt om det att man själv inte kan eller vill ha sex är under många månader, kanske rentav ett par år av sexlöshet för sin partner. Är det något som man önskar någon som man bryr sig om? Varför vill man hindra att partnern ska få njuta av sex med andra då, om det inte handlar om några som helst egoistiska skäl som ligger bakom?
  • Anonym (.m.)
    molly50 skrev 2026-02-19 19:35:41 följande:
    Jag skrev att det kanske är egoistiskt. Men jag vill i alla fall inte att min man ska ligga runt med andra och riskera att dra på sig sjukdomar eller göra någon annan gravid eller riskera att bli kär i någon annan osv.
    Skulle han inte klara sig utan sex om jag inte kan under en tillfällig period så får han hellre göra slut.
    Och alla de skälen är väl för din skull, vad du vill och önskar för att DU ska ha det bra?
  • Albinmalte
    molly50 skrev 2026-02-19 19:05:52 följande:
    Det är väl inte upp till henne att bestämma.
    Nej, men hon är ett stort svin som tror att hon kan bestämma
  • molly50
    Anonym (.m.) skrev 2026-02-19 19:38:00 följande:
    Och alla de skälen är väl för din skull, vad du vill och önskar för att DU ska ha det bra?
    Om det bara handlar om något tillfälligt så är det väl inte egoistiskt att inte vilja att ens partner är otrogen?
    Klarar man sig inte utan sex en kortare period så ska man kanske inte ha ett förhållande alls.
    Om man inte kan ha sex under en längre period eller kanske inte alls mer så är väl det en diskussion man får ta då,om den situationen uppstår.
  • molly50
    Albinmalte skrev 2026-02-19 20:43:22 följande:
    Nej, men hon är ett stort svin som tror att hon kan bestämma
    Inte lika stort svin som dig som väljer att ligga med henne bakom din sambos rygg. Du är den som är i ett förhållande.
    Men dessa ord du använder nu gör mig än mer övertygad om att detta inte är sant då det påminner starkt om en tidigare TS som startade trådar om samma ämne och använde sig av samma ordval.
  • Albinmalte
    molly50 skrev 2026-02-19 21:15:59 följande:
    Inte lika stort svin som dig som väljer att ligga med henne bakom din sambos rygg. Du är den som är i ett förhållande.
    Men dessa ord du använder nu gör mig än mer övertygad om att detta inte är sant då det påminner starkt om en tidigare TS som startade trådar om samma ämne och använde sig av samma ordval.

Nej, jag kanske är större svin men hon pressar
    mig till det. 

Sluta anta och ljuga om saker som du faktiskt har fel på. Du sprider  falska saker just nu som inte är sanna. Väx upp och va är ärlig

Svar på tråden Sambo är gravid