Anonym (Trött) skrev 2026-03-18 17:37:08 följande:
120 kommentarer varav 27 av en och samma person som upprepar saker om och om igen.
Försöker övertyga alla om att h*n har rätt fast ingen annan håller med.
Det är lite det jag menar, hade jag kunnat blockera denna person så hade inte alla långa intetsägande kommentarer varit här och gjort att människor inte orkar följa tråden.
Och detta är långt, långt ifrån den värsta personen i fråga presterat. Men det är ju för att den andra inte infunnit sig här.
Det ä ren intressant fråga om blockering helt enkelt.
Men tyvärr verkar en del inte förstå problematiken kring den och hur det kan användas på ett dåligt sätt och ett sätt som inte ens funktionen är till för och då ta reda på användare och genom blocka och avblocka och se vad som sker med inläggen.
Men för de som vill spara tid tills en sådan här funktion kommer, om ens någonsin.
Så finns ett superbra råd man kan göra, det är ett ha koll på färgerna på trådstarterna, och är de gråa så har du redan tittat i dom, och är det nått intressant så hamnar de bland favoriter.
Och sen om en tråd spårar ur, blir ointressant eller vad nu anledning man tröttnar på tråden, så ta man bort den ur favoriterna.
Men är inte tid något man bryr sig om, ja, då är väl det ett värdelöst råd som du säger.
Men för mig värdefullt som attan, då det har besparat mig massor av tid.
SÅ om rådet är utmärkt eller värdelöst, ja, det svarar man enklast på själv, är tiden värt något för mig.
Är svaret nej = värdelöst råd.
Är svaret ja = utmärkt råd och tills en sådan här funktion kommer, men räkna med mycket lång tid innan den kommer och om den kommer någonsin.
Sen rådet att TS skulle kunna blockera användare från tråden, ja, det är nog den sämsta förslaget jag sett någonsin tror jag.
Och med tanke på att INGEN tråd blir nyanserad då, och där argument av saklighet, fakta blir svårt lidande.
Anonym (Le) skrev 2026-03-18 20:10:28 följande:
Fortfarande inte riktat åt dig. Inte intresserad av dina haranger som sagt. Ta en hint och vänd dig till någon annan.
Det är fortfarande ett öppetforum, och det är min rättighet att få svara på exakt vad jag vill.(Eller ja, inom rimliga gränser och regler såklart, som om det vore något som man inte redan visste.)
Och jag vänder mig till många, och i detta fallet dina inlägg, det intressanta är att du inte hade svarat, så hade det redan varit tyst på dina inlägg.
Dock att lägga ett sådant här förslag, så får man vara mycket detaljerad och tänka över hur de ska lösa problemet med att det kan användas för identifiera användares inlägg som anonym sign.
För om det är möjligt, så blir det svårt integritetskränkande.